Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt FCN - OB

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Vi har snakket med Martin Hansen inden søndagens kamp mod FC Nordsjælland.

Martin Hansen: Vi skal spille en klog og modig udekamp - OBstruktion

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

Den opstilling ville også vælge.
      Men helt ærligt: havde det aldrig så mærkeligt før en OB kamp. Håber som altid på sejr og en stor overraskelse i Farum og samtidigt er bange at det kunne betyde vi holder fast i Alm og fortsætter den generelle nedtur som frygter kan ende i 1. Div... Det er nervepirrende hvordan klubben trækker de nødvendige beslutninger i længden.
      jeg syntes også det er en underlig kamp at gå ind til. Mest fordi jeg forventer et nederlag - og reelt er mere spændt på hvad der sker mandag.

Skulle vi få en sejr tror jeg ikke på det får nogen betydning.

- Enten så er hjulene sat i gang og Alm er reelt fortid og hans afløser er fundet (eller er ved at blive det) eller også holder man fast i ham. Jeg tror simpelthen ikke på vi ender ud i en eller anden impulsiv fyreseddel (medmindre holdet brænder totalt sammen og taber med et eller andet 2 ciffret)

Og kan heller ikke forestille mig det omvendte; man har ledt efter en afløser, måske endda fundet ham - så vinder Alm en kamp i nordsjælland og pludselig skulle Bjørn så tænke; vi beholder ham sgu...

Nej beslutningen må være taget - hvad end den så er. Og den må være baseret på mere end en enkelt kamp.

Umiddelbart ligner det jo ikke at Alm har mistet opbakningen fra truppen. Og lyder også til de træner godt. Ting der taler for Alm.

Manglende resultater, manglende udvikling i spillet, evne til at ændre kampene, manglende evne til at lære holdet at forsvarer bør tale imod.

Comment

Fcn spillede en flot kamp i går aftes. Det kan blive vores held.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

jeg syntes også det er en underlig kamp at gå ind til. Mest fordi jeg forventer et nederlag - og reelt er mere spændt på hvad der sker mandag.

Skulle vi få en sejr tror jeg ikke på det får nogen betydning.

- Enten så er hjulene sat i gang og Alm er reelt fortid og hans afløser er fundet (eller er ved at blive det) eller også holder man fast i ham. Jeg tror simpelthen ikke på vi ender ud i en eller anden impulsiv fyreseddel (medmindre holdet brænder totalt sammen og taber med et eller andet 2 ciffret)

Og kan heller ikke forestille mig det omvendte; man har ledt efter en afløser, måske endda fundet ham - så vinder Alm en kamp i nordsjælland og pludselig skulle Bjørn så tænke; vi beholder ham sgu...

Nej beslutningen må være taget - hvad end den så er. Og den må være baseret på mere end en enkelt kamp.

Umiddelbart ligner det jo ikke at Alm har mistet opbakningen fra truppen. Og lyder også til de træner godt. Ting der taler for Alm.

Manglende resultater, manglende udvikling i spillet, evne til at ændre kampene, manglende evne til at lære holdet at forsvarer bør tale imod.
          Jeg tror også beslutningen er taget, hvad end den så er. En hårdt tilkæmpet sejr i Farum kommer ikke til at ændre på en fyreseddel .. hvis beslutningen er den. Personligt tror jeg Alm slutter i morgen og måske river han Hjortebjerg med sig selv om Alm i dagens FS/SF bedyre at Hjortebjerg og ham kommunikerer om alt i forbindelse med afviklingen af kampene, og at han er loyal. HVIS det scenarie er udfaldet er jeg overbevist om at Henrik Hansen får en rolle i klubben, sandsynligvis som assistent for en ny cheftræner.
          Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
            Jeg tror også beslutningen er taget, hvad end den så er. En hårdt tilkæmpet sejr i Farum kommer ikke til at ændre på en fyreseddel .. hvis beslutningen er den. Personligt tror jeg Alm slutter i morgen og måske river han Hjortebjerg med sig selv om Alm i dagens FS/SF bedyre at Hjortebjerg og ham kommunikerer om alt i forbindelse med afviklingen af kampene, og at han er loyal. HVIS det scenarie er udfaldet er jeg overbevist om at Henrik Hansen får en rolle i klubben, sandsynligvis som assistent for en ny cheftræner.
            Vil NF være god nok til at HH vil være tilfreds med at være assistent. Måske.

Comment

Jeg kan ikke lige se for mig hvorfor at Frank skulle tage med Alm? Kan nogle forklare mig det?

Comment

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

Jeg kan ikke lige se for mig hvorfor at Frank skulle tage med Alm? Kan nogle forklare mig det?
                Jeg tror du misforstår min spekulation. HVIS Alm fyres kan det være at Hjortebjerg også fyres p.gr.a. den situation der er lige nu hvor der på rygtebasis er snak om illoyalitet og "kupmageri" ..

Believe OB

Comment

Jeg tror du misforstår min spekulation. HVIS Alm fyres kan det være at Hjortebjerg også fyres p.gr.a. den situation der er lige nu hvor der på rygtebasis er snak om illoyalitet og "kupmageri" ..
                  Jeg misforstod - tak

Dog tror jeg Frank fortsætter…

Comment

Jeg misforstod - tak

Dog tror jeg Frank fortsætter…
                    Ja - det håber jeg egentlig også, men igen HVIS BW vurderer at FH har været illoyal mener jeg kun der er en vej for ham også. Heldigvis er det ikke min beslutning

Believe OB

Comment

Ja - det håber jeg egentlig også, men igen HVIS BW vurderer at FH har været illoyal mener jeg kun der er en vej for ham også. Heldigvis er det ikke min beslutning
                      BW har selv udtalt at Frank H har været loyal, han har jo gjort hvad han har fået besked på.

Den eneste grund til jeg kunne se han ikke er i klubben er hvis den nye træner ikke vil have ham.

I min optik, er han også en af DKs bedste assistenttrænere under de rette omstændigheder.

Comment

BW har selv udtalt at Frank H har været loyal, han har jo gjort hvad han har fået besked på.

Den eneste grund til jeg kunne se han ikke er i klubben er hvis den nye træner ikke vil have ham.

I min optik, er han også en af DKs bedste assistenttrænere under de rette omstændigheder.
                        Måske har du ret, og vi er alle sikkert nok lidt klogere i morgen eftermiddag.

Believe OB

Comment

Hvorfor er han en af DKs bedste assistenttrænere?
                          Hvad er han specielt god til?
                          - og hvor har han gjort os gode?

Nu har jeg ikke selv mulighed for, at følge træningerne, så undskyld min uvidenhed. Jeg er således ikke 100% sikker på, at det er rigtigt, men jeg har ladet mig fortælle, at det er Hjortebjerg der har ansvaret for træning af den defensive organisation. Og så er det ham, der er dødboldstræner.

Standardsituationer er jo netop standard, og det er noget, man kan træne til hudløshed. Stort set samtlige hold fra 2.div. og op, kan finde ud af, at forsvare sig på defensive standardsituationer. Det handler vel i bund og grund om at fortælle spillerne, hvor de skal stille sig i vejen.
                          Vi er elendige til dødbolde. Et er, at vi ikke selv er farlige, men man sidder jo og forventer en scoring hver eneste gang, modstanderne har hjørnespark.
                          Så enten træner vi det ikke godt nok, eller også fatter spillerne bare ikke, hvad træneren fortæller, for det ser i den grad ud til, at mange af vores spillere ikke aner, hvad de skal foretage sig.

Jeg vil mene, at hvis der er nogen i klubben, der burde fyres lige nu, så er det den, der er ansvarlig for dødbolde, og det burde være sket for længe siden.

Comment

Nogen som har set træning og kan give et bud på start 11’eren i morgen?
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

Comment

Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                              Nogen som har set træning og kan give et bud på start 11’eren i morgen?
                              Fra hvad jeg så, så ligner det at det bliver:

Martin Hansen

Nico-Slotsager-Helander-Aske

Köhler-Trybull

Deedson-Rami-Charly

Buya

Undervejs byttede Charly med Selven og Buya med Bashkim. Jeg tror dog mest på, at det bliver Charly og Buya fra start.

Det kunne måske godt ligne at de laver en mere flad midtbane når de står defensivt, så det hedder 4-5-1, hvor Trybull er en mere ren 6’er og Rami og Köhler fungerer som to 8’ere.

Comment

https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...-omme-staenger

undrer mig at man ikke holder fast i 541 eller hvad set nu var når man har set FCN har haft problemer med Vejle og Hvidovres 532 de sidste to kampe og OB bedst kan spille på omstillinger …
                                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Working...
                                X