Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træning torsdag

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af andreaslange Se indlæg
    Noget andet er, kan nogen sige om kadri virker klar til på søndag? Til 90 min altså?
    Han spiller på 1-holdet i 11 mod 11, men har ik noget indtryk af ham.

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af andreaslange Se indlæg
      Med hans størrelse og den målnæse der trods alt er at se på youtube, synes jeg ikke ngoo er et dårligt køb, tror godt han kunne lave små 10-12 mål på en sæson. Og ja det er da ikke nok til en topscorer pris, men vis vi så formoder at kadri, falk og Larsen også laver en 6-10 mål hver så synes jeg ikke det er så slemt. Der er potientiale i ham og han skal nok gøre ondt på et par forsvar i suppen..
      Rolig nu... Kun 3 hold scorede flere mål end os i sidste sæson og det var de tre medaljehold. Med de afgange vi har haft har vi mistet 15 mål ud af 47 fordelt på Mos med 7, Skoubo med 4, Ruud med 2 og Kriztian med to...
      Tror på at Ngoo kan erstatte Skoubos 4 og Kadrii kan komme op på 12 scoringer. Kriger laver flere mål på frispark end Ruud og så er Kriztians også indhentet..
      Vores udfordring var at kun de tre nederste hold lod flere mål gå ind end os så det er langt mere der vores bekymringer bør være ...
      Falk og Emil skal nok lave deres 6 kasser, Bodul og Spelmann deres 3 og Ari 2....
      Kan så se at jeg har glemt Jeppes men mon ikke vi finder det et sted...
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

      Venter man for længe, får man ingenting ...

      Comment


        #33
        Når nu Bodul er tæt på ubrugelig er det ikke godt nok med en lottokupon til at supplere Kadri. Hvorfor kan OB bare ikke finde ud af det med angribere.
        Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

        OB - engang var vi gode

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
          Når nu Bodul er tæt på ubrugelig er det ikke godt nok med en lottokupon til at supplere Kadri. Hvorfor kan OB bare ikke finde ud af det med angribere.
          Hvem har da det? Ndoye lavede 25 i 10/11 men ellers skal vi tilbage til Højer for OB for at få min. 20 ...
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

          Venter man for længe, får man ingenting ...

          Comment


            #35
            Det da ikke OB der går i panik! Det er da mange af jer :-D

            - om et Mgoo eller en anden.. De ved vi mangler en angriber. Vi ved det. Agenter ved det. Der skal nok lande en snarligt.... Og nu har vi jo altså scoret mål - men lukket for mange ind. Forsvaret er bedre nu IMO og glæder mig til at se om vi kan lukke bare 15 mål mindre ind.. Vi skal ikke have nedsmeltningen i denne sæson heller..

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
              Når nu Bodul er tæt på ubrugelig er det ikke godt nok med en lottokupon til at supplere Kadri. Hvorfor kan OB bare ikke finde ud af det med angribere.
              Tror det er et generelt problem for de fleste danske klubber, at finde en angriber som laver mange mål. Se bare på FCK, som har midlerne til at købe for, men de fandt alligevel deres topangriber i egne rækker (Cornelius), mens folk som Abdeloue, Adi, Pourie og Diouf ikke slog til, til trods for at man har brugt i omegnen af 40 millionener kroner på de 4 spillere.

              Så det er ikke bare OB, som ikke kan finde ud af det med angribere. Det er desværre også sådan at en god angriber koster mange penge, da de er efterspurgt i alle klubber og ligaer, og derfor må klubber som OB, nogle gange satse på en man mener har potentiale til at udvikle sig til en topangriber, hvilket jeg egentlig godt kan forstå man troede om Bodul, hvis man kigger på hans tekniske- og aflsutningsfærdigheder, som han desværre ikke har formået at vise i kamp.

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                Rolig nu... Kun 3 hold scorede flere mål end os i sidste sæson og det var de tre medaljehold. Med de afgange vi har haft har vi mistet 15 mål ud af 47 fordelt på Mos med 7, Skoubo med 4, Ruud med 2 og Kriztian med to...
                Tror på at Ngoo kan erstatte Skoubos 4 og Kadrii kan komme op på 12 scoringer. Kriger laver flere mål på frispark end Ruud og så er Kriztians også indhentet..
                Vores udfordring var at kun de tre nederste hold lod flere mål gå ind end os så det er langt mere der vores bekymringer bør være ...
                Falk og Emil skal nok lave deres 6 kasser, Bodul og Spelmann deres 3 og Ari 2....
                Kan så se at jeg har glemt Jeppes men mon ikke vi finder det et sted...
                Læg oveni, at vi har fået tilføjet 2x lasse og Lukas jensen, der tilsammen scorede 18 mål i sidste sæson (dog 12 mål i 1.div...)

                Comment


                  #38
                  Apropos Lucas. Hvordan gør han det og hvordan er han umiddelbart faldet ind i truppen?

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af Balboa Se indlæg
                    Apropos Lucas. Hvordan gør han det og hvordan er han umiddelbart faldet ind i truppen?
                    Det jeg har set har kun været okey. Jeg tror ikke at han er tæt på start 11 pt..
                    hvis han havde været det havde man rykket Falk i angrebet får at få plads til ham..

                    jeg ser positivt på N'Goo i det lange løb men tror ikke at han er en forstærkning på den korte. Tror stadigvæk vi går efter 2 så det kunne være okey med ham som den ene.

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af Riberen Se indlæg
                      Schoop, Barrett, K Larsen og Spelmann træner videre mens resten træner spurt. Ngoo og Emil lige hurtige.
                      Imponerende. Dvs. Ngoo kan løbe fra Peter Ankersen

                      Comment


                        #41
                        Er der nogle der kan fortælle mig, hvorfor OB ikke træner i dag? Nu havde jeg ellers bevæget min fede krop ned til ådalen..
                        De havde fri i onsdags og på hjemmesiden står de træner i dag kl. 10.. - 10:40 var de ikke på banen..

                        Troede det var min tur til at lave træningsrapport, men nej!

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af Stefanovich Se indlæg
                          Er der nogle der kan fortælle mig, hvorfor OB ikke træner i dag? Nu havde jeg ellers bevæget min fede krop ned til ådalen..
                          De havde fri i onsdags og på hjemmesiden står de træner i dag kl. 10.. - 10:40 var de ikke på banen..

                          Troede det var min tur til at lave træningsrapport, men nej!
                          De træner på stadion. Var selv forbi ådalen inden. Lidt træls de ikke informerer om det på OB.dk

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af Parsum Se indlæg
                            De træner på stadion. Var selv forbi ådalen inden. Lidt træls de ikke informerer om det på OB.dk
                            Nå for fanden.. Jaaa, det kunne man godt lige have meldt på hjemmesiden...
                            Ved du om det forholder sig sådan i morgen også?

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                              Imponerende. Dvs. Ngoo kan løbe fra Peter Ankersen
                              Jeg ved godt det ikke er specielt troværdigt, men i FIFA14 har Ngoo faktisk 91 i hurtighed....

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af Stefanovich Se indlæg
                                Nå for fanden.. Jaaa, det kunne man godt lige have meldt på hjemmesiden...
                                Ved du om det forholder sig sådan i morgen også?
                                Nej ved det ikke mht i morgen. Vil tro de træner i ådalen

                                Comment

                                Working...
                                X