Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træning torsdag

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Mon ikke det er ham vi ender med at signe?!

    Comment


      #17
      Så vil jeg godt nok håbe TB har fundet en anden lup frem , end den han vurderede N'Koum og Løfquist med .
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        #18
        Sys bare det virker desperat at hente en spiller som ham. :-( virker lidt som en lottokupon

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
          Sys bare det virker desperat at hente en spiller som ham. :-( virker lidt som en lottokupon
          Så kender vi OB! Tror/ håber ikke N'Goo har været JH og TBs førstevalg til angriberpladsen, men i kraft af at de andre har været for dyre og sæsonen er lige om hjørnet, så er de nødt til at ta' hvad de kan få.

          Comment


            #20
            Panik , panik , panik ... Kun afløst af lappeløsninger eller over the Hill / navn fremfor gavn . Det er vel bed at være et kendetegn for en stor del af vores handler .

            Hov glemte 1årlige lejemål af skadede spillere som skal bruge 3/4 år på at komme i form .
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              #21
              Som supplement til angrebspositionen, kan jeg godt se en idé i det. Han har trods alt nogen kvaliteter, som vores andre angribere ikke har. Problematikken omkring hans stats, fra tidligere klubber, tager jeg også rimelig roligt. Han er trods alt stadig en ung gut, som forhåbentlig "vokser" med lidt mere stabilitet og bedre modstand i dagligdagen. Som sagt håber jeg dog kun at det er som et supplement. Vi har brug for en lidt mere erfaren målscorer. Foryngelse er godt, men det skal heller ikke gøres, bare fordi man ønsker at udviske et gammelt ry som et oldboys hold.

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af Balboa Se indlæg
                Som supplement til angrebspositionen, kan jeg godt se en idé i det. Han har trods alt nogen kvaliteter, som vores andre angribere ikke har. Problematikken omkring hans stats, fra tidligere klubber, tager jeg også rimelig roligt. Han er trods alt stadig en ung gut, som forhåbentlig "vokser" med lidt mere stabilitet og bedre modstand i dagligdagen. Som sagt håber jeg dog kun at det er som et supplement. Vi har brug for en lidt mere erfaren målscorer. Foryngelse er godt, men det skal heller ikke gøres, bare fordi man ønsker at udviske et gammelt ry som et oldboys hold.
                meget enig - Ngoo har nogle kompetencer, som er interessante og oveni er han forholdsvis ung. Men håber ikke det er den eneste signing vi laver til angrebspositionen. Vi har brug for en mere notorisk målscorer, som Ngoo endnu ikke har bevist

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af Balboa Se indlæg
                  Som supplement til angrebspositionen, kan jeg godt se en idé i det. Han har trods alt nogen kvaliteter, som vores andre angribere ikke har. Problematikken omkring hans stats, fra tidligere klubber, tager jeg også rimelig roligt. Han er trods alt stadig en ung gut, som forhåbentlig "vokser" med lidt mere stabilitet og bedre modstand i dagligdagen. Som sagt håber jeg dog kun at det er som et supplement. Vi har brug for en lidt mere erfaren målscorer. Foryngelse er godt, men det skal heller ikke gøres, bare fordi man ønsker at udviske et gammelt ry som et oldboys hold.
                  Jeg er enig i dine betragtninger. ja, han er ung og mangler erfaring, dårlig form og hans præstation mod Silkeborg var 'nogenlunde', sammenlignet med Bodil!!

                  Comment


                    #24
                    Nå, tilbage til tråden.. Hvad foregår der til træningen idag :)

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af elias.odense Se indlæg
                      Kunne tyde på at vi henter N'goo, men håber vi henter endnu en til toppen. Virker lidt tyndt kun at satse på ham.

                      Mon ikke der kommer en lille mail ud senere i dag?
                      De sagde jo, at de gerne ville have ham til prøvetræning igen, fordi de stadig manglede at se nogle ting fra ham. Tror ikke nødvendigvis, det er ensbetydende med en kontrakt det her. Kun, hvis TB og JH kan lide, hvad de ser (igen).

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af JonasSlavensky Se indlæg
                        Nå, tilbage til tråden.. Hvad foregår der til træningen idag :)
                        Opvarmning med og uden bold. Har netop øvet kombinationer i hold. Ngoo ser ikke tosset ud i de korte indersideafleveringer. TB roser målrettet Darko flere gange (og andre self)

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af Benediktson Se indlæg
                          De sagde jo, at de gerne ville have ham til prøvetræning igen, fordi de stadig manglede at se nogle ting fra ham. Tror ikke nødvendigvis, det er ensbetydende med en kontrakt det her. Kun, hvis TB og JH kan lide, hvad de ser (igen).
                          Ja nu skal vi ikke drage forhastede konklusioner. JH nævnte som sagt at man ville se ham yderligere an, hvis det blev muligt, fordi man ville teste ham i en tilstand hvor hans fysiske form var bedre end ved første prøveperiode. Så det vil godt nok chokere mig, hvis vi allerede signer ham i dag

                          Comment


                            #28
                            Med hans størrelse og den målnæse der trods alt er at se på youtube, synes jeg ikke ngoo er et dårligt køb, tror godt han kunne lave små 10-12 mål på en sæson. Og ja det er da ikke nok til en topscorer pris, men vis vi så formoder at kadri, falk og Larsen også laver en 6-10 mål hver så synes jeg ikke det er så slemt. Der er potientiale i ham og han skal nok gøre ondt på et par forsvar i suppen..
                            Last edited by andreaslange; 17-07-2014, 10:11.

                            Comment


                              #29
                              Schoop, Barrett, K Larsen og Spelmann træner videre mens resten træner spurt. Ngoo og Emil lige hurtige.

                              Comment


                                #30
                                Noget andet er, kan nogen sige om kadri virker klar til på søndag? Til 90 min altså?

                                Comment

                                Working...
                                X