Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træneremner

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg

    Jeg synes, det er urimeligt, at du udtaler dig så kritisk. Hvis OB var hurtig, var det måske også galt. Uden, at jeg overhovedet ved det, så mener jeg altid, at man skal gøre sit hjemmearbejde ordentligt så vi måske kan undgå flere fejlansættelser. Giv nu de ansvarlige den nødvendige tid til at lave et ordentligt arbejde. Så kan vi altid efterfølgende rationaliserer opgaven. Ro på..
    Husker tydeligt da man var et år om at ansætte Poul Hansen, fordi man ville gøre sit forarbejde så grundigt. Hvordan synes du selv det gik?
    Jeg er kritisk fordi intet i den klub giver mig følelse af grundighed og kompetencer. De får kritik fordi de har fortjent det.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

      Husker tydeligt da man var et år om at ansætte Poul Hansen, fordi man ville gøre sit forarbejde så grundigt. Hvordan synes du selv det gik?
      Jeg er kritisk fordi intet i den klub giver mig følelse af grundighed og kompetencer. De får kritik fordi de har fortjent det.
      Og kan koges ned til at uanset hvor mange udvalg/bestyrelser der laves, så sidder NT med det sidste ord.

      Comment


        Så er klokken over ti, sidste hverdag inden juleferien. Synes jeg kan tillade at konkludere, at det ikke helt går efter planen. Derfor kan det da stadig ende godt.

        Hvis Krogh ikke helt vil, så måske man snakker med Niels Frederiksen igen, kan være vi også er blevet møre overfor hans eventuelle krav. Spændende bliver det.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Fergi Se indlæg

          Og kan koges ned til at uanset hvor mange udvalg/bestyrelser der laves, så sidder NT med det sidste ord.
          ...Sammen med Thomas Christensen ej at forglemme som var manden der var administrerende direktør og som udtalte "»Poul Hansen står itlbagle som vores stærkeste kandidat, og jo bredere, vi har søgt og researchet, jo stærkere har han stået. Som superligatræner formåede Poul Hansen at få det optimale ud af de klubber, han arbejdede med. Samtidig har han et enormt netværk,«


          ....det tog dem 14 måneder at finde ham.....han sad i stillingen i 13 måneder

          fuldstændigt enig med Kielberg på den her.....sporene skræmmer
          Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
            Så er klokken over ti, sidste hverdag inden juleferien. Synes jeg kan tillade at konkludere, at det ikke helt går efter planen. Derfor kan det da stadig ende godt.

            Hvis Krogh ikke helt vil, så måske man snakker med Niels Frederiksen igen, kan være vi også er blevet møre overfor hans eventuelle krav. Spændende bliver det.
            Mon ikke cheftræneren er på plads, når de er begyndt at holde samtaler omkring Søren krogs nuværende stilling. Personligt tror jeg at grunden til at det ikke er meldt noget ud i nu, er at de vil have hele trænerteamet på plads først.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
              Så er klokken over ti, sidste hverdag inden juleferien. Synes jeg kan tillade at konkludere, at det ikke helt går efter planen. Derfor kan det da stadig ende godt.

              Hvis Krogh ikke helt vil, så måske man snakker med Niels Frederiksen igen, kan være vi også er blevet møre overfor hans eventuelle krav. Spændende bliver det.
              Tja. Det er klart, at de er blevet afvist af nogle de så som kandidater. Det virker næsten uundgåeligt i denne situation. Længe siden OB har været så lidt attraktive. Klubben bliver ganske velfortjent set som ligaens galehus. Men synes egentlig ikke det har taget overdrevet længe. Nemt at sige nu, men skulle jeg have gættet på hvornår en ny træner var på plads dengang Alm blev fyret ville jeg nok også have sagt sent i december. Mon ikke det bliver offentliggjort idag eller i morgen så de kan gå på juleferie?

              Og ift. Krogh er jeg også spændt på at følge det. Når man ikke kan tiltrække den store kapacitet kan der klart være logik i at tage en uprøvet, men som man selv kender. Måske vigtigst for mig så er jeg personligt meget på linje med den måde han ser spillet, vurderet ud fra hans udtalelser indtil nu. Det var jeg ikke så ofte med Alm.

              Comment


                [QUOTE=Agbre;n333792]


                Og ift. Krogh er jeg også spændt på at følge det. Når man ikke kan tiltrække den store kapacitet kan der klart være logik i at tage en uprøvet, men som man selv kender. Måske vigtigst for mig så er jeg personligt meget på linje med den måde han ser spillet, vurderet ud fra hans udtalelser indtil nu. Det var jeg ikke så ofte med Alm.[/QUOTE]

                I min bog har vi to udfordringer i forhold til SK - enten har han ikke haft pondus nok til at øve indflydelse på Alm i det tidligere trænerteam - eller også er han i høj grad grad medansvarlig for den manglende pragmatiske tilgang til modstandere og egen trups formåen - begge dele gør at jeg tvivler på SK som langtidsholdbar OB cheftræner - der kræves virkelig pondus hvis noget for alvor skal forandres.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg

                  I min bog har vi to udfordringer i forhold til SK - enten har han ikke haft pondus nok til at øve indflydelse på Alm i det tidligere trænerteam - eller også er han i høj grad grad medansvarlig for den manglende pragmatiske tilgang til modstandere og egen trups formåen - begge dele gør at jeg tvivler på SK som langtidsholdbar OB cheftræner - der kræves virkelig pondus hvis noget for alvor skal forandres.
                  Der er jeg ikke enig. Selvfølgelig skal en assistenttræner i en vis grad forsøge at udfordre cheftræneren på beslutninger hvis man er uenig i dem, men det er cheftrænerens hold og beslutninger. Som assistent skal man også være loyal overfor træneren og sin rolle. I sidste ende må man rette ind. Synes på ingen måde det er assistentens ansvar at påvirke cheftræneren på den måde. Hvis man tænker sådan som assistent, tror jeg nemt det kan skabe et skidt miljø for holdet og trænerne internt.

                  For mig er rollerne så forskellige, at man først kan vurdere Krogh som cheftræner når han rent faktisk har ansvaret. Jeg vil aldrig vurdere en assistenttræner ud fra holdets resultater.

                  Bedømt ud fra hvad han har udtalt og gjort som træner indtil videre mener jeg da også det er tydeligt, at han har andre ideer og præferencer end Alm. Om det så er bedre eller værre må vi se hvis han får jobbet. I en træningsopstart har han i hvert fald en chance for at implementere nogle af de ideer han evt. har.

                  Comment


                    [QUOTE=Jebola;n333793]
                    Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg


                    Og ift. Krogh er jeg også spændt på at følge det. Når man ikke kan tiltrække den store kapacitet kan der klart være logik i at tage en uprøvet, men som man selv kender. Måske vigtigst for mig så er jeg personligt meget på linje med den måde han ser spillet, vurderet ud fra hans udtalelser indtil nu. Det var jeg ikke så ofte med Alm.[/QUOTE]

                    I min bog har vi to udfordringer i forhold til SK - enten har han ikke haft pondus nok til at øve indflydelse på Alm i det tidligere trænerteam - eller også er han i høj grad grad medansvarlig for den manglende pragmatiske tilgang til modstandere og egen trups formåen - begge dele gør at jeg tvivler på SK som langtidsholdbar OB cheftræner - der kræves virkelig pondus hvis noget for alvor skal forandres.
                    Eller de har været tvunget til at følge en TH designet spillestil. Husk Alm skulle have lov til at spille med tre CB

                    Comment


                      [QUOTE=Jebola;n333793]
                      Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg


                      Og ift. Krogh er jeg også spændt på at følge det. Når man ikke kan tiltrække den store kapacitet kan der klart være logik i at tage en uprøvet, men som man selv kender. Måske vigtigst for mig så er jeg personligt meget på linje med den måde han ser spillet, vurderet ud fra hans udtalelser indtil nu. Det var jeg ikke så ofte med Alm.[/QUOTE]

                      I min bog har vi to udfordringer i forhold til SK - enten har han ikke haft pondus nok til at øve indflydelse på Alm i det tidligere trænerteam - eller også er han i høj grad grad medansvarlig for den manglende pragmatiske tilgang til modstandere og egen trups formåen - begge dele gør at jeg tvivler på SK som langtidsholdbar OB cheftræner - der kræves virkelig pondus hvis noget for alvor skal forandres.
                      Det går vel også om hvordan Alm håndterer kritik eller midsigelse. Kig på Hjortebjerg: han var helt sikker ikke illoyal ellers ville han blive fyret, så det kan ja vel kun være intern kritik han kom med og så blev han fryset ud og endte på tribunen under Alm
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        Min udfordring mht. SK er;
                        • Rygter siger, at han er usikker på om han vil have jobbet (vel lidt som mig selv der altid blev valgt sidst, når de andre var taget eller ikke ville være på holdet). Ser ham som en del af kulturen / problemerne. Nægter at tro på, at det var Alm alene.
                        • Hjortebjergs ambitioner. Føler han sig forbigået ? Er han ikke også en del af vores nedtur/elendige position ?
                        • Hvis vi henter HH. Er han ikke mere kvalificeret end SK som cheftræner? Vil han nu / på sigt finde sig i en assistentrolle eller ser han det bare som et springbræt til det næste cheftrænerjob (læs: nu skal jeg snart have nogle kroner i kassen, så dette er en nødløsning til jeg finder noget bedre).

                        Personligt vi jeg se de tre som en "tikkende bombe" og foretrækker typer som NF, GR og andre, der markerer at de er "chefen" fra dag 1 og skaber deres eget team. Spørgsmålet er jo så om NT / "Sportudvalget" vil det ! (hvilket jo desværre viser sig ved, at de trænerne, der gerne vil klubben ikke må det...)

                        Det formodentlige set-up med SK er sikkert fint kortsigtet / på papiret, men tror ikke det kommer til at rykke os en meter på den lange bane !
                        Last edited by Online; 22-12-2023, 14:39.

                        Comment


                          [QUOTE=andlox;n333796]
                          Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg
                          Det går vel også om hvordan Alm håndterer kritik eller midsigelse. Kig på Hjortebjerg: han var helt sikker ikke illoyal ellers ville han blive fyret, så det kan ja vel kun være intern kritik han kom med og så blev han fryset ud og endte på tribunen under Alm
                          Det gør det selvf. men det er nu stadig en af de ting jeg ikke har troet, eller tror på at AA ikke har kunne tåle fagligt modspil. Han synes han fremstod som en moderne og opmærksom leder der lyttede til mange ting, men var helt klar over at det var hans beslutning om det var den ene eller anden spiller der skulle spille osv osv. Ang. Hjortebjerg hælder jeg nu også til at han ikke har været illoyal, for som du siger så havde han været fyret .. der kan vi vel tænke tilbage på Fifi
                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            https://www.bt.dk/fodbold/kaempe-per...-succestraener

                            Engstrøm har vidst også fået buddet som assistenttræner.

                            Vil han ikke have været bedre som chef end Assistent?

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
                              https://www.bt.dk/fodbold/kaempe-per...-succestraener

                              Engstrøm har vidst også fået buddet som assistenttræner.

                              Vil han ikke have været bedre som chef end Assistent?
                              Vi skal ikke have tidligere cheftrænerere som assistenter !

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                                Vi skal ikke have tidligere cheftrænerere som assistenter !
                                Vil du kalde en succestræner på u19 for tidliger cheftræner for klubben?

                                Jeg synes der er forskel

                                Comment

                                Working...
                                X