Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træneremner

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

    Det tyder også på at SK stiller nogle krav til jobbeskrivelsen. Og det er godt.
    Jeg tror I højere grad også det har været tilfældet end at OB febrilsk har kigget efter en bedre løsning.
    SK ved hvilken udfordring han får nu her og jeg håber han har taget kampen op med BW og trukket nogen linjer op, så han har lidt mere handlefrihed ift. spillestil og indflydelse på de spillere som skal rekrutteres.
    Jeg tror ikke på BT har uret i at aftalen er på plads. SFÅ erfarer det samme, og de plejer ikke at løbe med løse rygter.
    Mon ikke blot kommunikationsafdelingen har en eller anden idé om det kunne være hyggeligt at præsentere ham som en julegave

    Comment


      Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

      Jeg tror I højere grad også det har været tilfældet end at OB febrilsk har kigget efter en bedre løsning.
      SK ved hvilken udfordring han får nu her og jeg håber han har taget kampen op med BW og trukket nogen linjer op, så han har lidt mere handlefrihed ift. spillestil og indflydelse på de spillere som skal rekrutteres.
      Jeg tror ikke på BT har uret i at aftalen er på plads. SFÅ erfarer det samme, og de plejer ikke at løbe med løse rygter.
      Mon ikke blot kommunikationsafdelingen har en eller anden idé om det kunne være hyggeligt at præsentere ham som en julegave
      Det er nok sandsynligt at der bare stadig forhandles om konditionerne med SK, men det må vel også betyde at at OB/BW stadig har mere end SK som kandidat "just in case" forhandlinger går i hårdknude og ikke kan lykkes. Häcken har tilsyneladende fundet deres træner i en nordmand så NF er jo stadig fri på markedet - BH er også stadig fri, for ikke at nævne Silberbauer og Henrik Jensen som på rygtebasis også var i Häcken søgelyset. De to sidste giver jeg nu ikke mange bøjede 5-ører for havner i OB, men intet kan vel udelukkes 100%

      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
        Det er nok sandsynligt at der bare stadig forhandles om konditionerne med SK, men det må vel også betyde at at OB/BW stadig har mere end SK som kandidat "just in case" forhandlinger går i hårdknude og ikke kan lykkes. Häcken har tilsyneladende fundet deres træner i en nordmand så NF er jo stadig fri på markedet - BH er også stadig fri, for ikke at nævne Silberbauer og Henrik Jensen som på rygtebasis også var i Häcken søgelyset. De to sidste giver jeg nu ikke mange bøjede 5-ører for havner i OB, men intet kan vel udelukkes 100%
        Bo H er da ikke fri

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Bo H er da ikke fri
          ups nej det har du da ret i
          Believe OB

          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            Bo H ser dog ud til at være i uvejr fordi han ikke vil give talenterne spilletid og det tror jeg bliver en knast i forhold til OB.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
              Det er nok sandsynligt at der bare stadig forhandles om konditionerne med SK, men det må vel også betyde at at OB/BW stadig har mere end SK som kandidat "just in case" forhandlinger går i hårdknude og ikke kan lykkes. Häcken har tilsyneladende fundet deres træner i en nordmand så NF er jo stadig fri på markedet - BH er også stadig fri, for ikke at nævne Silberbauer og Henrik Jensen som på rygtebasis også var i Häcken søgelyset. De to sidste giver jeg nu ikke mange bøjede 5-ører for havner i OB, men intet kan vel udelukkes 100%
              Der er da nok lige en føler ude hos en vilkårlig kandidat, hvis det værst tænkelige skulle ske. jeg kunne bare godt forestille mig at SK efter en hektisk periode fra at være assistent til at være cheftræner og i forhandlinger om en permanent cheftrænerstilling nu har behov for lige at trække vejret og holde lidt ferie, inden pressen kaster sig over ham, når noget officielt er meldt ud.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
                Bo H ser dog ud til at være i uvejr fordi han ikke vil give talenterne spilletid og det tror jeg bliver en knast i forhold til OB.
                Tror det er yderst sjældent, at man vælger at bruge talenter, når man overtager et hold, der ligger til nedrykning

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                  Tror det er yderst sjældent, at man vælger at bruge talenter, når man overtager et hold, der ligger til nedrykning
                  Korrekt. Det er dog også noget jeg tror man vil holde fast i, det giver jo ingen mening at satse så meget på talenter og så ikke spille med dem. Den næste træner såfremt det ikke bliver SK, må vel også tænkes at skulle blive længere end ind til sommer.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                    Korrekt. Det er dog også noget jeg tror man vil holde fast i, det giver jo ingen mening at satse så meget på talenter og så ikke spille med dem. Den næste træner såfremt det ikke bliver SK, må vel også tænkes at skulle blive længere end ind til sommer.
                    Nu mente jeg BHs situation

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                      Nu mente jeg BHs situation
                      Fair nok :-)

                      Comment


                        Henrik Hansen har været til samtale om assistent-jobbet. Tyder vel også på, at man planlægger med SK som cheftræner, så den ene af assistent-rollerne skal fyldes ud. https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...l-samtale-i-ob

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
                          Henrik Hansen har været til samtale om assistent-jobbet. Tyder vel også på, at man planlægger med SK som cheftræner, så den ene af assistent-rollerne skal fyldes ud. https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...l-samtale-i-ob
                          Ja det tyder det på. Og også på at Helveg glider tilbage som ressource træner (for Tongya..) - eller er han helt færdig.

                          Bare der snart kunne komme noget officielt.
                          Last edited by Lennon; 21-12-2023, 17:09.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                            Ja det tyder det på. Og også på at Helveg glider tilbage som ressource træner (for Tongya..) - eller er han helt færdig.

                            Bare der snart kunne komme noget officielt.
                            Helveg har vist forlænget aftalen hvis det ham du spørger til, eller er det Tongya?


                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                              Helveg har vist forlænget aftalen hvis det ham du spørger til, eller er det Tongya?

                              Nej det var Helveg. Han forlængede vidst til sommer ikke.?

                              Det er bare fordi jeg ikke helt ved hvad hans opgave er.
                              Men lige præcis Helveg behøver ikke have en defineret opgave for min skyld. Han skal bare være tilknyttet klubben. Punktum.

                              Comment


                                SK som træner - med Frank og Henrik som assistenter og Helveg som ressourcetræner, håber jeg da på kommer til at ske.

                                Hvis/når vi skulle have en ny assistent håber jeg da virkelig på det blir ham - var rigtig ked af han skiftede til Sønderjske.

                                Og altid dejligt med bare lidt mere OB-DNA i disse tider…

                                Comment

                                Working...
                                X