Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træneremner

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

    præcis - og samtidig OB der stiller kriterierne for hvad en kommende træner skal kunne. Spillestil etc.

    om det er onenexus eller et andet konsulent firma...altså de finder jo bare nogle mulige kandidater. Indskrænker feltet. Men mon ikke BW også selv har et rimeligt netværk han kan trække på. Sidst var det vel Hemmingsen og bestyrelsen.
    Ja - og det kan jo i virkeligheden rumme alt lige fra spillestil til personlighed osv osv

    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

      https://www.bt.dk/superligaen/mystik...ge-svare-klart

      nu med den krøllle på halen. At Niels Frederiksen er i stald ved OneNexus.
      Jeg tænker han er kandidat igen, men meget kommer jo til at afhænge af hvilke omstændigheder det skal foregå under .. vi får se hvad der sker

      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

        https://www.bt.dk/superligaen/mystik...ge-svare-klart

        Nu med den krøllle på halen. At Niels Frederiksen er i stald ved OneNexus.
        Det samme er Michael Silberbauer...

        Comment


          Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

          https://www.bt.dk/superligaen/mystik...ge-svare-klart

          Nu med den krøllle på halen. At Niels Frederiksen er i stald ved OneNexus.
          "Hvordan det er gået til, at vi er endt med løsningen, at Søren Krogh skal være cheftræner, det er jo ud fra, at han er her i klubben, vi kender hinanden så godt, og vi har nu haft den type af samtaler, som gør, at man til sidst føler, at man kan lide hinanden. Når man skifter rolle er der jo væsentlig forskel på at være daglig leder for et helt team i forhold til at være assistenttræner.«

          »Så det er ikke en nem beslutning at træffe. Det tager tid at lære hinanden at kende, inden man kommer til den beslutning. Så det har også påvirket valget."


          ??? Lyder som BW kører lidt vild der.
          Kan kun forestille mig at NF faktisk sfviste at tage over i lansholdspausen så man ville køre videre med Alm men så kom den forfærdelige pokalkamp og man var tvunget til at handle.
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

            "Hvordan det er gået til, at vi er endt med løsningen, at Søren Krogh skal være cheftræner, det er jo ud fra, at han er her i klubben, vi kender hinanden så godt, og vi har nu haft den type af samtaler, som gør, at man til sidst føler, at man kan lide hinanden. Når man skifter rolle er der jo væsentlig forskel på at være daglig leder for et helt team i forhold til at være assistenttræner.«

            »Så det er ikke en nem beslutning at træffe. Det tager tid at lære hinanden at kende, inden man kommer til den beslutning. Så det har også påvirket valget."


            ??? Lyder som BW kører lidt vild der.
            Kan kun forestille mig at NF faktisk sfviste at tage over i lansholdspausen så man ville køre videre med Alm men så kom den forfærdelige pokalkamp og man var tvunget til at handle.
            Både og .. kan jo godt være at Bjørn har talt med Krogh men han har haft sine forbehold … er det det rigtige hold at starte min førsteholdstrænerkarriere med, hvad med Frank, træder jeg ham over tæerne, stikker jeg Alm i ryggen, det der med at skulle være chef for sit hold kender man godt hvis man pludselig skal være chef for tidligere kolleger etc. etc. Hvad er hans situation om fire kampe i det ene og andet scenarie ..
            kan godt være at tankerne lige har skullet bundfælde sig, han har haft brug for noget ekstern sparring og han måske har haft nogle betingelser den anden vej der skulle falde på plads hos Bjørn og måske i Sportsudvalget ..
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

            Venter man for længe, får man ingenting ...

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

              Det sagde man også om Bo Henriksen. Det giver jeg ikke en døjt for.
              Det viste sig jo da han mistede assistenten, så forsvandt magien og han blev fyret i GF

              Comment


                Mange af de navne, der er i spil i medierne, tror jeg er rene fantasier. Forestiller mig ikke, at nogle af de større navne har den fjerneste interesse i OB.

                Har Per Frandsen været nævnt? Han har gjort det umanerligt flot for få midler. Måske interessant at se hvad han kunne i en fuldtidsprofessionel kontekst. International erfaring som spiller.

                Blot en strøtanke.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                  Mange af de navne, der er i spil i medierne, tror jeg er rene fantasier. Forestiller mig ikke, at nogle af de større navne har den fjerneste interesse i OB.

                  Har Per Frandsen været nævnt? Han har gjort det umanerligt flot for få midler. Måske interessant at se hvad han kunne i en fuldtidsprofessionel kontekst. International erfaring som spiller.

                  Blot en strøtanke.
                  Kæmpe respekt for det Per Frandsen har skabt i Hvidovre, når jeg ser dokumentaren om Hvidovre på Viaplay, ser jeg dog ikke en mand der er skabt til en topprofessionel hverdag. Det virker relativt simpelt på mange punkter, og det fungerer helt sikkert godt til det miljø Hvidovre er, jeg tror det vil være en gigantisk chance at prøve det af i OB-sammenhæng.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                    Kæmpe respekt for det Per Frandsen har skabt i Hvidovre, når jeg ser dokumentaren om Hvidovre på Viaplay, ser jeg dog ikke en mand der er skabt til en topprofessionel hverdag. Det virker relativt simpelt på mange punkter, og det fungerer helt sikkert godt til det miljø Hvidovre er, jeg tror det vil være en gigantisk chance at prøve det af i OB-sammenhæng.
                    Jeg har ikke set den, men du kan snildt have ret. Det var bare for at slynge et lidt overset og ret realistisk navn ud.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

                      https://www.bt.dk/superligaen/mystik...ge-svare-klart

                      Nu med den krøllle på halen. At Niels Frederiksen er i stald ved OneNexus.
                      Så OB betaler OneNexus for at give en uvildig vurdering af, hvem der er den bedst egnede træner til OB, og samtidig er der så fodboldtrænere der betaler dem for at hjælpe med at finde dem et job. Det er jo absurd, hvordan kan OB nogensinde stole på, at OneNexus har givet en objektiv vurdering, hvis de anbefaler en af deres "egne" trænere?
                      Last edited by Sheed; 04-11-2023, 16:41.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                        Det viste sig jo da han mistede assistenten, så forsvandt magien og han blev fyret i GF
                        Og han ligger nr 1 i Schweiz nu. Manden er verdensklasse

                        Comment


                          Hvorfor forære et hjørnespark væk.

                          Comment


                            Ikke lige frem den store overraskelse, men Bo Henriksen blev i Offside-studiet spurgt hvorvidt trænersædet i OB kunne være interessant, hvor han svarer, at han ønsker at fortsætte i udlandet.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Attila Se indlæg
                              Ikke lige frem den store overraskelse, men Bo Henriksen blev i Offside-studiet spurgt hvorvidt trænersædet i OB kunne være interessant, hvor han svarer, at han ønsker at fortsætte i udlandet.
                              Joo, men omvendt sagde han også trænerjobbet i OB var et drømmejob for ham

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                                Joo, men omvendt sagde han også trænerjobbet i OB var et drømmejob for ham
                                Nu må vi se. Hellere Bo end David

                                Comment

                                Working...
                                X