Oprindeligt indsendt af Ruben
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Træneremner
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlægGad vide om vi skal gøre som AGF og finde en god tysker. Vi har jo to gode tyskere på midtbanen. Og ikke et ord om de forkerte stribede ;-)
Nogen der har nogle nye gode forslag siden sidst der for alvor var gang i denne debat?
Der er vel stadig David N og Niels F der går ledige...nogle der drømmer om Bo
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
ja så kan spekulationerne da for alvor begynde.
Nogen der har nogle nye gode forslag siden sidst der for alvor var gang i denne debat?
Der er vel stadig David N og Niels F der går ledige...nogle der drømmer om Bo
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OensBK Se indlæg
Af ren og skær nysgerrighed, hvad får dig så til at sige, at du virkelig ikke har fidus til ham?
Men jeg synes ikke han har sagt noget under kampene der for alvor har løftet min tro på ham som cheftræner - men det kan jo være han har været bundet af opgaver fra Alm.
Jeg håber jeg overbevises.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
ja så kan spekulationerne da for alvor begynde.
Der er vel stadig David N og Niels F der går ledige...nogle der drømmer om Bo817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
- Likes 5
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Stigekongen Se indlægGrunden til vi venter til vinterpausen er, Bo Svensson skal lige være ledig først- Ikke indavlet OB’er
- Tysk hårdhed, grundighed. Har været i Tyskland siden 2007.
- Og så lyder Svensson lidt svensk. Det har vi jo haft tildens til
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Keep on dreaming
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægHaha ja - jeg mener du på et tidspunkt skrev noget om at Alms ageren i klubben til tider godt kunne antyde at ønskede en fyreseddel (eller husker jeg helt forkert). Kan du evt. lette lidt på hvad det er for ting han efter forlydende skulle have gjort
Comment
Comment