Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træneremner

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

    Hvis han har scoutet folk som Buya, Selven, Burey, Mouritsen og Väisänen og fundet dem gode nok, så ligner han et rimeligt åbenlyst fejlcast. Man må simpelthen ikke ramme så forkert på så mange på så kort tid, det er rent ud sagt inkompetence.
    Jeg forestiller mig mest at Adrien har scoutet forskellige emner og derefter er det BW, og måske trænerstaben, der har taget beslutningerne om de enkelte spillere inden for de økonomiske rammer der åbenlyst styres hårdt af ejerkredsen.
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      Oprindeligt indsendt af O´nse Se indlæg
      I podcasten Transfervinduet på BT spekuleres i at Niels Frederiksen stadig er et emne som træner i OB og de har hørt vedholdende rygter om at en mulighed kunne være en hel pakke hvor BW erstattes af Troels Bech som sportsdirektør, hvilket "Transfervinduet" selv stiller sig tvivlende overfor.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

        I podcasten Transfervinduet på BT spekuleres i at Niels Frederiksen stadig er et emne som træner i OB og de har hørt vedholdende rygter om at en mulighed kunne være en hel pakke hvor BW erstattes af Troels Bech som sportsdirektør, hvilket "Transfervinduet" selv stiller sig tvivlende overfor.
        Det var lidt det samme SFÅ havde snuset sig frem til. De nævnte godt nok ikke Troels i nogen sammenhæng, men at der var pålidelige kilder, der nævnte NF som et varmt emne endnu og at et rygte om BW kan være fortid blev spredt med udspring fra en enkelt kilde.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

          Det var lidt det samme SFÅ havde snuset sig frem til. De nævnte godt nok ikke Troels i nogen sammenhæng, men at der var pålidelige kilder, der nævnte NF som et varmt emne endnu og at et rygte om BW kan være fortid blev spredt med udspring fra en enkelt kilde.
          Jeg køber gerne tesen om st BW er tæt på færdig .. han har nu i snart 3 sæsoner misset målet om top6. Enrico sagde før BW startede at at den signing var den største sportslige satsning i OB. Der må være et kæmpe pres på ham nu og en bestyrelse må bestemt overveje hvad der skal ske

          Believe OB

          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

            I podcasten Transfervinduet på BT spekuleres i at Niels Frederiksen stadig er et emne som træner i OB og de har hørt vedholdende rygter om at en mulighed kunne være en hel pakke hvor BW erstattes af Troels Bech som sportsdirektør, hvilket "Transfervinduet" selv stiller sig tvivlende overfor.
            Viste Troels nogle fantastiske evner som direktør i Brøndby?

            Comment


              Oprindeligt indsendt af newbenji Se indlæg

              Viste Troels nogle fantastiske evner som direktør i Brøndby?
              Jeg har altid været lidt delt i forhold til Troels. Han er utrolig behagelig at høre på og er fantastisk i medierne. Det betyder noget. Frygter nogen gange bare, at det er lidt for meget "varm luft". Han har bestemt også haft en blandet oplevelse (ikke kun dårlig) med OB som træner. Han skal have nogen omkring sig, der peger de rigtige spillere ud, det må han ikke stå med alene. Løfquist......Borring til Brøndby........

              Skal dog siges, at han var cirka 3,5 år i Brøndby og at det var Troels der sagde op, det er imo et rigtig rigtig godt stempel.

              Niels Frederiksen, Troels Bech og en ny chefscout, der er en kapacitet. Det gad jeg godt prøve med.

              Mangler dog stadig svar fra Niels Thorborg. Hvad vil du egentlig ?

              Comment


                Oprindeligt indsendt af newbenji Se indlæg

                Viste Troels nogle fantastiske evner som direktør i Brøndby?
                NEEEEEJ
                Han købte dem zorniger pegede på,
                var sportsdirektør bag det første danske hold i historien til at stille til start i superligaen uden en dansker på holdet,
                Og så havde han en økonomi i jan bechs millioner, som gjorde han kunne shoppe løs.

                Troels er sympatisk og har hjertet på rette sted, men han skal ikke være sportsdirektør i OB

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg

                  Jeg har altid været lidt delt i forhold til Troels. Han er utrolig behagelig at høre på og er fantastisk i medierne. Det betyder noget. Frygter nogen gange bare, at det er lidt for meget "varm luft". Han har bestemt også haft en blandet oplevelse (ikke kun dårlig) med OB som træner. Han skal have nogen omkring sig, der peger de rigtige spillere ud, det må han ikke stå med alene. Løfquist......Borring til Brøndby........

                  Skal dog siges, at han var cirka 3,5 år i Brøndby og at det var Troels der sagde op, det er imo et rigtig rigtig godt stempel.

                  Niels Frederiksen, Troels Bech og en ny chefscout, der er en kapacitet. Det gad jeg godt prøve med.

                  Mangler dog stadig svar fra Niels Thorborg. Hvad vil du egentlig ?
                  Nej nej nej. Den glorificering af Troels' evner må stoppe. Han skal naturligvis ikke være sportsdirektør i OB.
                  3 x manglende succes i OB, og en vil jeg sige, tvivlsom præstation i BIF. Nej tak.

                  Han viste intet netværk i Bif, men købte dem zorniger ville have, eller Jonas borring og øvrige kendte danskere.

                  Men intet mod Troels' person og hjerte for klubben. Det er bare ikke ham vi har brug for

                  Comment


                    Jeg håber i den grad, at BW er færdig. Han har gjort OB til et købehold uden sjæl.

                    Og så virker det ikke engang. Vil man have et købehold, så må man da i den grad kræve resultater. Så kan man i det mindste sige, at msn har solgt sin sjæl dyrt.

                    Lige nu har vi et ligegyldigt hold med udenlandske lejesvende som oven i købet er det dårligste OB-hold, jeg kan huske.

                    TB er næppe et alternativ. Han har været alt for længe væk.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                      Jeg køber gerne tesen om st BW er tæt på færdig .. han har nu i snart 3 sæsoner misset målet om top6. Enrico sagde før BW startede at at den signing var den største sportslige satsning i OB. Der må være et kæmpe pres på ham nu og en bestyrelse må bestemt overveje hvad der skal ske
                      Men hvad er Bjørn reelt signet til.?

                      Som de siger at få OB i top 6 og på sigt top 4.?

                      Eller er det mere at lave gode salg, sælge spillere til højestbydende, finde gratis spillere via sit netværk, som vi så kan tjene flere penge på.?

                      Noget af det første Bjørn "indførte" var, at vi ikke må være sentimentale omkring vores spillere. Hvorfor mon han sagde det.?
                      Jeg tror, fordi han er ansat til at sælge en spiller ligeså snart der er en køber.

                      Og deraf kommer så, hvordan han skal vurderes.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                        I podcasten Transfervinduet på BT spekuleres i at Niels Frederiksen stadig er et emne som træner i OB og de har hørt vedholdende rygter om at en mulighed kunne være en hel pakke hvor BW erstattes af Troels Bech som sportsdirektør, hvilket "Transfervinduet" selv stiller sig tvivlende overfor.
                        Rap rap rap..... BT er ude at svømme igen. Stoler ikke en skid på det medie. Troels Bech bliver ikke engang overvejet i yderste tilfælde.
                        Må bare sige, det kommer ikke til at ske.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                          Men hvad er Bjørn reelt signet til.?

                          Som de siger at få OB i top 6 og på sigt top 4.?

                          Eller er det mere at lave gode salg, sælge spillere til højestbydende, finde gratis spillere via sit netværk, som vi så kan tjene flere penge på.?

                          Noget af det første Bjørn "indførte" var, at vi ikke må være sentimentale omkring vores spillere. Hvorfor mon han sagde det.?
                          Jeg tror, fordi han er ansat til at sælge en spiller ligeså snart der er en køber.

                          Og deraf kommer så, hvordan han skal vurderes.
                          Bjørn Wesstrøm sidder sikkert på sin position. Han har lavet det største overskud nogensinde i OSE historie. Thorborg elsker ham for det.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                            Jeg køber gerne tesen om st BW er tæt på færdig .. han har nu i snart 3 sæsoner misset målet om top6. Enrico sagde før BW startede at at den signing var den største sportslige satsning i OB. Der må være et kæmpe pres på ham nu og en bestyrelse må bestemt overveje hvad der skal ske
                            meget godt klaret taget i betragtning han har været her knap 1½ år

                            - det er så store ændringer der skal til så jeg håber da godt nok han har noget længere snor. En ting er at skifte træneren men skifter vi også sportsdirektør - så starter vi HELT forfra igen igen.

                            Og det stadig uden sådan rigtigt at vide hvad Thorborg vil. Om han mener det, eller det er ok bare at være i superligaen for ham.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                              Jeg håber i den grad, at BW er færdig. Han har gjort OB til et købehold uden sjæl.

                              Og så virker det ikke engang. Vil man have et købehold, så må man da i den grad kræve resultater. Så kan man i det mindste sige, at msn har solgt sin sjæl dyrt.

                              Lige nu har vi et ligegyldigt hold med udenlandske lejesvende som oven i købet er det dårligste OB-hold, jeg kan huske.

                              TB er næppe et alternativ. Han har været alt for længe væk.
                              Argh det kan han vel næppe tage hele æren for. OB har da længe været et købehold - tidligere blev der så bare købt en del danskere, det er vel reelt den eneste ændring.

                              OB kigger ikke længere til Horsens eller Sønderjydske som det første når der skal signes en spiller...noget jeg længe har ønsket mig. Håbet var selvfølgelig at det betød vi gik en hylde op. Istedet
                              bliver der så rodet i udsalgskassen i udlandet...

                              og resultatet er vel langt hen af vejen det samme; lidt hit-and-miss

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                                Bjørn Wesstrøm sidder sikkert på sin position. Han har lavet det største overskud nogensinde i OSE historie. Thorborg elsker ham for det.
                                Men det er faldet som en appelsin i turbanen til ham. Minteh var ikke resultat af hård arbejde, vi var bare heldige. Det krævede flere prøvetræninger og en stædig indsats af Bakary Bojang til Minteh overhovedet fik en kontrakt og egentlig skulle man kritisere at vi ikke skrev en længere kontrakt med ham. Måske man kan sige at BW havde is i maven under forhandlingerne men det kan jeg også i en situation hvor kan tilbyde noget mange vil gerne købe.
                                Faktisk er det Bakary Bojang som fortjener ros og Thorborg skal takke for de gigantiske indtægter han fik der.
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X