Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træneremner

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Mhjortebjerg Se indlæg

    Men come on, man i en krisesituation, fra både træner og sportsdirektør henviser til sidste år, hvor man heller ikke nåede sin målsætning, men var tæt på - Det er altså en falliterklæring. Den går måske, hvis man er et danmarkseriehold drevet af frivillige. Han er en velbetalt sportsdirektør i, i hvert fald historisk, en af de største klubber i Danmark. Samme trætte argumenter - der skal altså handling til, og jo før de fatter det, jo mindre opbakning mister de. De virker bare så ligeglade - Det er provokerende for mig.
    helt enig.

    syntes også det er trættende at det at man næsten nåede sin målsætning åbenbart kan bruges som en undskyldning. Vil mene den gik hvis der var mærkbar fremgang på andre parametre - hvis man kunne se hvad Alm ville og at det gik fremad med at få spillestil implementeret, men det er jo heller ikke tilfældet.

    Men - selv om vi er i en krise så kan jeg stadigvæk ikke se at man smider BW ud. Der bliver snakket så meget om kontinuitet - det bliver bragt op hver gang fyring af en træner bliver bragt på banen, men hvis det er vigtigt at give træneren tid - så må det være endnu vigtigere med sportsdirektøren der gerne skulle tegne klubbens linje for en længere periode end en given træner.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

      helt enig.

      syntes også det er trættende at det at man næsten nåede sin målsætning åbenbart kan bruges som en undskyldning. Vil mene den gik hvis der var mærkbar fremgang på andre parametre - hvis man kunne se hvad Alm ville og at det gik fremad med at få spillestil implementeret, men det er jo heller ikke tilfældet.

      Men - selv om vi er i en krise så kan jeg stadigvæk ikke se at man smider BW ud. Der bliver snakket så meget om kontinuitet - det bliver bragt op hver gang fyring af en træner bliver bragt på banen, men hvis det er vigtigt at give træneren tid - så må det være endnu vigtigere med sportsdirektøren der gerne skulle tegne klubbens linje for en længere periode end en given træner.
      Tænk at JH overlevede røde tal og dårlige resultater i laang tid - alt for lang. BW har lavet gode salg, som nærmest er landet i turbanen, men ikke desto mindre så har han leveret på økonomi. Det skal meget mere til før BW bliver smidt på porten. Jeg vil også mener han er klasser over, sportsudvalget, TC, PH, JH osv.

      Comment


        Et spændende link:

        https://sport.tv2.dk/fodbold/2023-09...re-andreas-alm

        Comment


          Niels Frederiksen ville være god (tror jeg), men hvem gider dog træne os, når de ser hvordan Niels er ved at krads sit indskud hjem. Det kan man synes både for og imod om, men vi fremstår ikke attraktive.

          Vi sælger alt hvad sælges kan og træneren og sportsdirektøren kan så vælge frit af spillere, der koster ingenting. Håber godt nok der sker noget i forhold til hvordan klubben drives, enten et salg af klubben eller en anden tilgang til det hele. Lige nu er det vakuum indtil der sker noget. Det er lidt at heppe på pokalen og så ellers håbe vi kører en overlevelse hjem igen igen.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg
            Ja, det eneste jeg vil kritisere er at han havde ikke Leeroy med under de gode transfers i sommeren.
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              .......Troels Bech.... Ikke at jeg har noget imod manden, men jeg får sgu kryb når jeg tænker på "Vejen til toppen går over midten"
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

              Comment


                Frank Hjortebjerg eller Mikkel Bischoff, kunne jeg godt tænke mig.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                  .......Troels Bech.... Ikke at jeg har noget imod manden, men jeg får sgu kryb når jeg tænker på "Vejen til toppen går over midten"
                  Vil næsten hellere fortsætte med Alm, end Troels Bech

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
                    Frank Hjortebjerg eller Mikkel Bischoff, kunne jeg godt tænke mig.
                    Mikkel Bischoff? Som træner?

                    NEJ TAK.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

                      Mikkel Bischoff? Som træner?

                      NEJ TAK.
                      Meh, okay.

                      Jeg tror godt han kunne være god til det der, men jeg ved ikke om hangar licens. Jeg ved Viborg var ude efter ham som afløser for Fredberg.

                      Jeg kan godt lide at det altid er af ret høj kvalitet når han udtaler sig om fodbold, jeg tror der er en juvel i Mikkel.

                      ​​​
                      Last edited by Striwetforlivet!; 26-09-2023, 20:42.

                      Comment


                        Bo vandt dagens Zurich derby mellem FCz og Grashoppers (stemning i det derby er på højde med FCK vs Brøndby i mine øjne) og ligger nu nr 1 her i Schweiz - tror godt vi kan udelukke ham som potentiel træner i OB i nuværende omgang…han må være interesant for størrer klubber end OB - eneste håb er at han vil hjem til Fyn..

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af OB Zurich Se indlæg
                          Bo vandt dagens Zurich derby mellem FCz og Grashoppers (stemning i det derby er på højde med FCK vs Brøndby i mine øjne) og ligger nu nr 1 her i Schweiz - tror godt vi kan udelukke ham som potentiel træner i OB i nuværende omgang…han må være interesant for størrer klubber end OB - eneste håb er at han vil hjem til Fyn..
                          Bo Henriksen hader OB, og alt omkring klubben. Hvorfor er det, at nogle bliver ved med at ignorere det faktum? De kan betale ham alle penge i verden, og ham ville stadig ikke synes, at OB er interessant

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
                            Frank Hjortebjerg eller Mikkel Bischoff, kunne jeg godt tænke mig.
                            Mikkel Bischoff er da pigetræner i Sundby.........., nok mere en mand for OB Q.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg

                              Bo Henriksen hader OB, og alt omkring klubben. Hvorfor er det, at nogle bliver ved med at ignorere det faktum? De kan betale ham alle penge i verden, og ham ville stadig ikke synes, at OB er interessant
                              Det der virker altså mest af alt som en selvopfundet "faktum", der er opstået herinde/i fankredse. Kender du ham personligt?

                              I SFÅs interview med ham fra maj i år lød det bestemt ikke som om det er tilfældet (i øvrigt et af de fedeste interviews de har lavet). Han kalder det direkte "en drøm" at komme tilbage til OB en dag. Måske en overdrevet formulering, der er naturlig for ham. Men jeg tror ikke, at han direkte bullshitter. Han virker ikke som en type, der er bange for at sige sin mening selvom den skulle være lidt upopulær.

                              Jeg er selv vild med Bo Henriksen og ville elske at se ham som træner i OB. Især i vores nuværende situation. Men det er klart, at når han har så stor succes i Schweiz virker det meget urealistisk lige pt. Også fordi jeg mere tror på, at der er folk i OB, der har det svært med ham - og som han måske har det svært med.

                              Håber virkelig han bliver cheftræner for klubben en dag.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg

                                Bo Henriksen hader OB, og alt omkring klubben. Hvorfor er det, at nogle bliver ved med at ignorere det faktum? De kan betale ham alle penge i verden, og ham ville stadig ikke synes, at OB er interessant
                                Nej, det gør han ikke

                                Comment

                                Working...
                                X