Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træneremner

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

    Succes som i noget der rimer på top 6 får de nok ikke, men lige nu snakker vi jo nedrykningskandidat, hvis ikke der sker noget. Med så dårligt spil og så mange nye spillere, så får han ikke samlet den trup her til noget som helst. Der skal en ind som har sine forcer i at være tætte på spillerne og få skabt et sammenhold. Er der ingen ledige langsigtede alternativer ville jeg overveje at hive en Troels Bech ind frem til jul og så gå all in på at få Bo H hjem fra Zürich inden de indleder træningen igen i Januar.
    Troels Bech... ham der har trænet os 51 gange før ?

    Comment


      #92
      Kunne man ikke forestille sig, at Bjørn W har et godt overblik over svenske træneremner - er der nogen, der ved, hvem det kunne være?

      Comment


        #93
        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
        Fuldstændig ligegyldigt om det bliver Niels Frederiksen, eller Villy Søvndal, der er ingen træner der får succes med en flok Tivoli spillere hvor alt for få har nævneværdigt niveau.
        Stemmer på Villy. Så kan vi omdøbe Ådalen til sleepvaly. Det passer perfekt til spillernes boldomgang.

        Comment


          #94
          Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

          Troels Bech... ham der har trænet os 51 gange før ?
          Under forudsætning af vi ikke kan få noget i Niels Frederiksen, Bo H, David Nielsen-standard, så synes jeg han har en profil og noget ballast fra mange år i topfodbold, som kan samle truppen på den korte bane. Jeg har ingen tiltro til han på langt sigt flytter os nogen vegne, men er Alm fyret i morgen og står der ikke en profileret træner klar til at tage over fra dag 1, så er han mit bedste bud på en træner, der kan gå ind og få en skib fuld af utætheder til at komme i land uden at trænge alt for meget vand ind frem til nytår. Han har altid været kendt for sin fine interageren med sine spillere, og så kender om nogen klubben og det pres der er forbundet med at træne et kriseramt OB-hold.
          Jeg hilser dog i den grad en de tre jeg nævner ovenfor mere velkomne, hvis de kan træde til nu og her, men det har jeg svært ved at forestille mig vi kan lokke dem til.

          Comment


            #95
            Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

            Under forudsætning af vi ikke kan få noget i Niels Frederiksen, Bo H, David Nielsen-standard, så synes jeg han har en profil og noget ballast fra mange år i topfodbold, som kan samle truppen på den korte bane. Jeg har ingen tiltro til han på langt sigt flytter os nogen vegne, men er Alm fyret i morgen og står der ikke en profileret træner klar til at tage over fra dag 1, så er han mit bedste bud på en træner, der kan gå ind og få en skib fuld af utætheder til at komme i land uden at trænge alt for meget vand ind frem til nytår. Han har altid været kendt for sin fine interageren med sine spillere, og så kender om nogen klubben og det pres der er forbundet med at træne et kriseramt OB-hold.
            Jeg hilser dog i den grad en de tre jeg nævner ovenfor mere velkomne, hvis de kan træde til nu og her, men det har jeg svært ved at forestille mig vi kan lokke dem til.
            Jeg magter simpelthen ikke Troels Becks Nye Klæder en gang til og alle hans overfladiske smart-i-en-fart-kommentarer.

            Comment


              #96
              Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

              Jeg magter simpelthen ikke Troels Becks Nye Klæder en gang til og alle hans overfladiske smart-i-en-fart-kommentarer.
              Troels Becks kommentarer er det pureste guld. Når bare han ikke er i ens egen klub. Mon ikke han hygger sig for meget i det nordlige Italien.
              OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

              Comment


                #97
                Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                Under forudsætning af vi ikke kan få noget i Niels Frederiksen, Bo H, David Nielsen-standard, så synes jeg han har en profil og noget ballast fra mange år i topfodbold, som kan samle truppen på den korte bane. Jeg har ingen tiltro til han på langt sigt flytter os nogen vegne, men er Alm fyret i morgen og står der ikke en profileret træner klar til at tage over fra dag 1, så er han mit bedste bud på en træner, der kan gå ind og få en skib fuld af utætheder til at komme i land uden at trænge alt for meget vand ind frem til nytår. Han har altid været kendt for sin fine interageren med sine spillere, og så kender om nogen klubben og det pres der er forbundet med at træne et kriseramt OB-hold.
                Jeg hilser dog i den grad en de tre jeg nævner ovenfor mere velkomne, hvis de kan træde til nu og her, men det har jeg svært ved at forestille mig vi kan lokke dem til.
                Troels Bech er super-sympatisk, men at hive ham ind i den nuværende situation ville nok være det mest sindssyge move siden Poul Hansens tid som vikarierende cheftræner!
                Så beholder jeg hellere Alm lidt tid endnu...
                Håber på NF i Ådalen snarest muligt, men er i tvivl om, hvad der skulle lokke ham hertil. Lønnen er vel det eneste der kan gøre os interessante? Eller hvis man har en fetich for Sisyfos arbejde.

                I øvrigt tror jeg, at Hobrokampen kan blive den udløsende faktor for en evt. fyring. Taber vi der, trykker Bjørn måske på knappen.

                Vinder vi i Hobro og taber til Lyngby er jeg ikke sikker på der sker noget. En ny træner ville så starte op med kampe imod FCN på udebane. Den kan vi vel lige så godt lade Alm tabe og så starte forfra til landskampspausen med en ny chef.

                Comment


                  #98
                  Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                  Succes som i noget der rimer på top 6 får de nok ikke, men lige nu snakker vi jo nedrykningskandidat, hvis ikke der sker noget. Med så dårligt spil og så mange nye spillere, så får han ikke samlet den trup her til noget som helst. Der skal en ind som har sine forcer i at være tætte på spillerne og få skabt et sammenhold. Er der ingen ledige langsigtede alternativer ville jeg overveje at hive en Troels Bech ind frem til jul og så gå all in på at få Bo H hjem fra Zürich inden de indleder træningen igen i Januar.
                  ALDRIG, ALDRIG, ALDRIG mer’ Troels Bech
                  ALDRIG, ALDRIG, ALDRIG mer’ Troels Bech
                  Vi er en klub med stolte traditioner
                  ALDRIG, ALDRIG mer’ Troels Bech
                  Jeg vil næsten NÆSTEN hellere have Lars Olsen tilbage som træner, Sæbe-hånd Stefan Wessels tilbage på mål og Stor-bomberen Bengt Sæternes oppe foran, alt sammen tilsammen, end se Troels på vores bænk igen!!

                  Comment


                    #99
                    Oprindeligt indsendt af Maxbeam Se indlæg
                    Kunne man ikke forestille sig, at Bjørn W har et godt overblik over svenske træneremner - er der nogen, der ved, hvem det kunne være?
                    Jeg er helt blank vedr svenske træneremner i øjeblikket, men det er en oplagt mulighed når vi kigger på vores transferstrategi generelt. Samtidig tvivler jeg på at danske træneremner som eksempelvis Niels Frederiksen vil kunne lokkes til OB, da jeg tror han vil se på klubbens ambitionsniveau og projekt og her tror jeg hurtigt han kan gennemskue at OB lige nu er en dødssejler.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af OBHelvegKonge Se indlæg

                      Troels Bech er super-sympatisk, men at hive ham ind i den nuværende situation ville nok være det mest sindssyge move siden Poul Hansens tid som vikarierende cheftræner!
                      Så beholder jeg hellere Alm lidt tid endnu...
                      Håber på NF i Ådalen snarest muligt, men er i tvivl om, hvad der skulle lokke ham hertil. Lønnen er vel det eneste der kan gøre os interessante? Eller hvis man har en fetich for Sisyfos arbejde.

                      I øvrigt tror jeg, at Hobrokampen kan blive den udløsende faktor for en evt. fyring. Taber vi der, trykker Bjørn måske på knappen.

                      Vinder vi i Hobro og taber til Lyngby er jeg ikke sikker på der sker noget. En ny træner ville så starte op med kampe imod FCN på udebane. Den kan vi vel lige så godt lade Alm tabe og så starte forfra til landskampspausen med en ny chef.

                      Synes jeg på et tidspunkt læste at Alm "kun" har 1,2 mio. årligt. Vist ikke lønførende i Suppen.

                      Comment


                        Min egen teori...
                        • BW startede efter AA
                        • Ville BW have ansat AA, hvis rækkefølgen var modsat ?
                        • Har AA lidt et nag ift. fyringen i AIK ?
                        • Jeg har aldrig set et billede af BW og AA sammen, men det kan der jo være andre grunde til.
                        • Jeg føler ikke, at der er den store kontakt mellem dem og AA har jo offentligt meldt ud, at han er "ligeglad" med rekrutteringen af nye spillere.
                        • I går "brokkede" han sig over to spillere som blev solgt på sidstedagen af transfervinduet.

                        Synes til at det lugter af et "arrangeret" ægteskab og én af dem snart smutter (ikke begge).


                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                          Min egen teori...
                          • BW startede efter AA
                          • Ville BW have ansat AA, hvis rækkefølgen var modsat ?
                          • Har AA lidt et nag ift. fyringen i AIK ?
                          • Jeg har aldrig set et billede af BW og AA sammen, men det kan der jo være andre grunde til.
                          • Jeg føler ikke, at der er den store kontakt mellem dem og AA har jo offentligt meldt ud, at han er "ligeglad" med rekrutteringen af nye spillere.
                          • I går "brokkede" han sig over to spillere som blev solgt på sidstedagen af transfervinduet.

                          Synes til at det lugter af et "arrangeret" ægteskab og én af dem snart smutter (ikke begge).

                          Men hvorfor blev AA så ikke for længst fortid i klubben? Ingen ville vel have skældt ud Wesstrøm pga en fyriing allerede sidste efterår. Og han skrev endda forlængelse med Alm i foråret hvad var ikke nødvendigt men gav ret stor panderynker.
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                            Min egen teori...
                            • BW startede efter AA
                            • Ville BW have ansat AA, hvis rækkefølgen var modsat ?
                            • Har AA lidt et nag ift. fyringen i AIK ?
                            • Jeg har aldrig set et billede af BW og AA sammen, men det kan der jo være andre grunde til.
                            • Jeg føler ikke, at der er den store kontakt mellem dem og AA har jo offentligt meldt ud, at han er "ligeglad" med rekrutteringen af nye spillere.
                            • I går "brokkede" han sig over to spillere som blev solgt på sidstedagen af transfervinduet.

                            Synes til at det lugter af et "arrangeret" ægteskab og én af dem snart smutter (ikke begge).

                            Jeg har set dem sammen spise sammen på Storms Pakhus med deres familier.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                              Jeg er helt blank vedr svenske træneremner i øjeblikket, men det er en oplagt mulighed når vi kigger på vores transferstrategi generelt. Samtidig tvivler jeg på at danske træneremner som eksempelvis Niels Frederiksen vil kunne lokkes til OB, da jeg tror han vil se på klubbens ambitionsniveau og projekt og her tror jeg hurtigt han kan gennemskue at OB lige nu er en dødssejler.
                              Hamren er fri

                              https://www.transfermarkt.com/traine...lasse=1&plus=0
                              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                              Venter man for længe, får man ingenting ...

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                                Min egen teori...
                                • BW startede efter AA
                                • Ville BW have ansat AA, hvis rækkefølgen var modsat ?
                                • Har AA lidt et nag ift. fyringen i AIK ?
                                • Jeg har aldrig set et billede af BW og AA sammen, men det kan der jo være andre grunde til.
                                • Jeg føler ikke, at der er den store kontakt mellem dem og AA har jo offentligt meldt ud, at han er "ligeglad" med rekrutteringen af nye spillere.
                                • I går "brokkede" han sig over to spillere som blev solgt på sidstedagen af transfervinduet.

                                Synes til at det lugter af et "arrangeret" ægteskab og én af dem snart smutter (ikke begge).

                                Hvorfor havde BW så forlænget hans kontrakt? Hvorofr blev Alm ikke fyret før Horsens kampen sidste sæson?

                                Jeg tror ikke meget på det der…

                                Comment

                                Working...
                                X