Oprindeligt indsendt af mhbp
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Træneremner
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
https://www.bt.dk/superligaen/mystik...ge-svare-klart
nu med den krøllle på halen. At Niels Frederiksen er i stald ved OneNexus.
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Nu med den krøllle på halen. At Niels Frederiksen er i stald ved OneNexus.
Comment
-
Nu med den krøllle på halen. At Niels Frederiksen er i stald ved OneNexus.
»Så det er ikke en nem beslutning at træffe. Det tager tid at lære hinanden at kende, inden man kommer til den beslutning. Så det har også påvirket valget."
??? Lyder som BW kører lidt vild der.
Kan kun forestille mig at NF faktisk sfviste at tage over i lansholdspausen så man ville køre videre med Alm men så kom den forfærdelige pokalkamp og man var tvunget til at handle.
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
"Hvordan det er gået til, at vi er endt med løsningen, at Søren Krogh skal være cheftræner, det er jo ud fra, at han er her i klubben, vi kender hinanden så godt, og vi har nu haft den type af samtaler, som gør, at man til sidst føler, at man kan lide hinanden. Når man skifter rolle er der jo væsentlig forskel på at være daglig leder for et helt team i forhold til at være assistenttræner.«
»Så det er ikke en nem beslutning at træffe. Det tager tid at lære hinanden at kende, inden man kommer til den beslutning. Så det har også påvirket valget."
??? Lyder som BW kører lidt vild der.
Kan kun forestille mig at NF faktisk sfviste at tage over i lansholdspausen så man ville køre videre med Alm men så kom den forfærdelige pokalkamp og man var tvunget til at handle.
kan godt være at tankerne lige har skullet bundfælde sig, han har haft brug for noget ekstern sparring og han måske har haft nogle betingelser den anden vej der skulle falde på plads hos Bjørn og måske i Sportsudvalget .."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
- Likes 1
Comment
-
Mange af de navne, der er i spil i medierne, tror jeg er rene fantasier. Forestiller mig ikke, at nogle af de større navne har den fjerneste interesse i OB.
Har Per Frandsen været nævnt? Han har gjort det umanerligt flot for få midler. Måske interessant at se hvad han kunne i en fuldtidsprofessionel kontekst. International erfaring som spiller.
Blot en strøtanke.
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlægMange af de navne, der er i spil i medierne, tror jeg er rene fantasier. Forestiller mig ikke, at nogle af de større navne har den fjerneste interesse i OB.
Har Per Frandsen været nævnt? Han har gjort det umanerligt flot for få midler. Måske interessant at se hvad han kunne i en fuldtidsprofessionel kontekst. International erfaring som spiller.
Blot en strøtanke.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
Kæmpe respekt for det Per Frandsen har skabt i Hvidovre, når jeg ser dokumentaren om Hvidovre på Viaplay, ser jeg dog ikke en mand der er skabt til en topprofessionel hverdag. Det virker relativt simpelt på mange punkter, og det fungerer helt sikkert godt til det miljø Hvidovre er, jeg tror det vil være en gigantisk chance at prøve det af i OB-sammenhæng.
Comment
-
Nu med den krøllle på halen. At Niels Frederiksen er i stald ved OneNexus.Last edited by Sheed; 04-11-2023, 16:41.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Attila Se indlægIkke lige frem den store overraskelse, men Bo Henriksen blev i Offside-studiet spurgt hvorvidt trænersædet i OB kunne være interessant, hvor han svarer, at han ønsker at fortsætte i udlandet.
Comment
Comment