Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt: OB - Hobro

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Optakt: OB - Hobro

    Ja så er det ved at være alvor, og jeg indrømmer gerne, at Hobro ikke er min drømmemodstander i første kamp. Vi er store favoritter og kan reelt kun skuffe. En tremålssejr vil ikke udløse andet end et skuldertræk og et "Nå ja, det var jo kun hvad man kunne forvente", mens omvendt et pointtab omgående vil sætte spørgsmålstegn og få små alarmklokker til at ringe, ikke mindst i lyset af at de næste kampe ser anderledes vanskelige ud.

    Og erfaringsmæssigt ved vi, at oprykkere ofte er svære at have med at gøre i sæsonstarten, hvor de kommer med gejst, optimisme og tro på tingene, samtidig med at vi selv stadig må være lidt usikre på hvor vi står og næppe er 100% i omdrejninger.

    Så - vanen tro - frygter jeg det værste og håber det bedste. Ville have foretukket en mellemklassemodstander, en vi kan matche og helst slå, men som vi også ville kunne acceptere et pointtab imod.

    #2
    Kunne være fint med en målrig kamp hvor vi hiver 1-måls sejr hjem. Fx. 3-2 eller 4-3. Så får vi en god start på sæsonen, hvor vi "forventeligt" slår oprykkerne, får gang i målscoringen (+tilskuerne) og hvor der ikke er plads til stjenenykker (ved fx. en 4-0's sejr) gør at der er masser af plads til forbedringer i og med at vi lukker en masse mål ind. :)

    Comment


      #3
      Glæder mig helt vildt til at komme på stiften igen

      Håber på denne hvis vi ikke når at signe en ny

      ----------- MT
      LK---LN---KL---MD
      RF---AS---JS---EL
      ----------MS
      -----------BK

      Comment


        #4
        Ser gerne det bliver en sikker 3-1 eller 2-0, altså til Hobro selvfølgelig hæhæ

        Comment


          #5
          Jeg kommer fra Tyskland til kampen og det er min fødselsdag, so vi vil har en god sejr. Jeg ønsker mig to mål of Bashkim til fødselsdagsgave! Han skal bliver her i OB. Bif eller FCK? Nej, nej, nej!
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af Gummi Se indlæg
            Kunne være fint med en målrig kamp hvor vi hiver 1-måls sejr hjem. Fx. 3-2 eller 4-3. Så får vi en god start på sæsonen, hvor vi "forventeligt" slår oprykkerne, får gang i målscoringen (+tilskuerne) og hvor der ikke er plads til stjenenykker (ved fx. en 4-0's sejr) gør at der er masser af plads til forbedringer i og med at vi lukker en masse mål ind. :)
            lad os da bare få en sejr og ingen mål imod. Jeg tror ikke truppen har stjernenykker efter 3 års kummerlige placeringer
            Believe OB

            œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              #7
              Åh, jeg frygter sådan at vi spiller 1-1. Vi kommer bagud på en dødbold, og så netter Bashkim eller Emil en gang i anden halvleg...

              Hobro er jo det nye Vestsjælland, og dem kunne vi ikke slå i sidste sæson. Jeg tror vi får det svært.

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                Åh, jeg frygter sådan at vi spiller 1-1. Vi kommer bagud på en dødbold, og så netter Bashkim eller Emil en gang i anden halvleg...

                Hobro er jo det nye Vestsjælland, og dem kunne vi ikke slå i sidste sæson. Jeg tror vi får det svært.
                Frygter det samme men tror dog at Hobro er et halvt til helt niveau under FCV. Men første kamp er altid lidt nervøs anlagt og jeg frygter også en 1-1

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                  Åh, jeg frygter sådan at vi spiller 1-1. Vi kommer bagud på en dødbold, og så netter Bashkim eller Emil en gang i anden halvleg...

                  Hobro er jo det nye Vestsjælland, og dem kunne vi ikke slå i sidste sæson. Jeg tror vi får det svært.
                  IMO - Hobro og Vestsjælland er to forskellige ting.

                  FCV levede på deres beton defensiv, hårdt styret af strukturfascisten Ove Pedersen. Det er netop dette, som Ove Pedersen kan som træner og hans fravær i den kommende sæson kommer til at gå hårdt ud over deres resultater i den nye sæson.
                  Målscorer i 1. div 12/13: 39-27

                  Hobro har spillet langt mere offensivt end FCV og scorer langt flere mål, samt der går flere mål ind. De har ikke defensiven til at stå i mod, nu de kommer op på et højere niveau, hvor tempoet bare er noget andet end 1. div.
                  Målscorer i 1. div 13/14: 58-36

                  Hobro bliver kørt over - deres spillestil gør at de ikke kan lukke af, deres angreb får større modstand og de vil ikke score nær så mange mål. Farvel til Hobro - det var et hyggeligt bekendtskab, men de får intet med fra Odense Stadion

                  Comment


                    #10
                    Håber du har ret

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Frygter det samme men tror dog at Hobro er et halvt til helt niveau under FCV. Men første kamp er altid lidt nervøs anlagt og jeg frygter også en 1-1
                      Har udtalt pessimisme tidligere; præcist fordi vi møder Hobro så tidligt, mens de endnu tror på det og spiller friskt til. Omvendt har vi alt at tabe i dette opgør, hvor jeg mener at medierne er gået i selvsving over Hobros dårlighed. Jeg håber på en smal sejr og tror heller ikke, at det bliver nemt.

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                        Har udtalt pessimisme tidligere; præcist fordi vi møder Hobro så tidligt, mens de endnu tror på det og spiller friskt til. Omvendt har vi alt at tabe i dette opgør, hvor jeg mener at medierne er gået i selvsving over Hobros dårlighed. Jeg håber på en smal sejr og tror heller ikke, at det bliver nemt.
                        min nervøsitet ang. kampen bunder mere i vores egne svagheder, gang på gang så vi sidste sæson hvordan vi smed point mod hold der bare skulle slås. Frygter det ikke har ændret sig.
                        Men jeg håber vi lægger godt fra land, let bliver det næppe men omvendt så er det en kamp der skal give 3 point, hvis ikke vi kan forlange det på hjemmebane mod en oprykker - så bliver det en laaaaang kamp mod stregen.

                        Men en ny sæson truer, håbet lever og jeg glæder mig.

                        Comment


                          #13
                          Vi flår dem midt over, 4-0 eller 4-1...
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                            Vi flår dem midt over, 4-0 eller 4-1...
                            Og hvem skal score alle de mål?

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Og hvem skal score alle de mål?
                              Baskim, i de 45 minutter han kan spille. Vi har ikke andre, så han får nok lidt travlt

                              Comment

                              Working...
                              X