Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt: OB - Hobro
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægGid Troels Bech tog noget ansvar og satte prop i den midtbane, i stedet for at lade Bodul lalle rundt oppe foran. Han er en total non-faktor.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægJa han er godt nok værdiløs i kampe. Men de vil så frygtelig gerne have ham igang da de til træning hver dag kan se hvad manden kan med en bold
Jeg ser ingen grund til at spille med en angriber der åbenlyst ikke leverer. Så send hellere en af vores mange gode midtbanefolk ind, så kan vi forhåbentlig også få bygget det defensive fundament, vi har sukket efter i mange sæsoner. Ingen kan forvente sprudlende fodbold i vores nuværende situation, og det håber jeg bestemt heller ikke er Troels Bechs ambition for den kommende sæson.Last edited by Sheed; 17-07-2014, 21:02.
Comment
-
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...liv-eller-doed
vi spiller måske ikke om liv og død Spelmann??
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæghttp://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...liv-eller-doed
vi spiller måske ikke om liv og død Spelmann??Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Synes der har været et par gode udtalelser fra vores spillere nu, det er ikke de klassiske floskler, men flere har lagt op til at de skal i krig og slås, det er dejligt at høre... Så må vi så se om fysik og form er til det, og den skal vel være lettere kritisk for at der er nogen chance for at vi bliver overmatchet...Last edited by Kaspernon; 18-07-2014, 14:42.Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Jeg så Hobro 2 gange sidste sæson mod Marienlyst, og i de kampe lignede de mere et 2.-divisionshold end et superligahold. I begge kampe dominerede Marienlyst klart spillet men tabte uheldigt med ét mål begge gange. I første kamp på en scoring i overtiden og i anden kamp på et langskud fra 35 meter, efter at have været bagud..
Er OB bare en smule mere skarpe en BM, så kan jeg ikke forestille mig andet end en sejr!
Comment
-
Oprindeligt indsendt af lasselsh Se indlægJeg så Hobro 2 gange sidste sæson mod Marienlyst, og i de kampe lignede de mere et 2.-divisionshold end et superligahold. I begge kampe dominerede Marienlyst klart spillet men tabte uheldigt med ét mål begge gange. I første kamp på en scoring i overtiden og i anden kamp på et langskud fra 35 meter, efter at have været bagud..
Er OB bare en smule mere skarpe en BM, så kan jeg ikke forestille mig andet end en sejr!Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
Comment