Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt: OB - Hobro

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    http://www.bold.dk/nyt/ny-ober-skal-vise-vi-vil-slaas

    Comment


      #32
      nogle der kan sige noget om start 11 ud fra træningen?

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af Kongen Se indlæg
        nogle der kan sige noget om start 11 ud fra træningen?

        Hvad jeg har set ligner det

        MT
        LK-LN-KL-MD
        RF-AS-MS-EL
        DB-BK

        Eneste lille tvivl er vel om DH pladsen ved siden af LN

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Hvad jeg har set ligner det

          MT
          LK-LN-KL-MD
          RF-AS-MS-EL
          DB-BK

          Eneste lille tvivl er vel om DH pladsen ved siden af LN
          Er keeper positionen endeligt afgjort?

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af Kongen Se indlæg
            nogle der kan sige noget om start 11 ud fra træningen?
            I dag var 1. holdet i kampen til træning:
            JC (Toppel sad over til den del af træningen)
            LK-LN-DH-Momo
            EL-Ari-Schoop-falk
            DB-BK

            Comment


              #36
              Gid Troels Bech tog noget ansvar og satte prop i den midtbane, i stedet for at lade Bodul lalle rundt oppe foran. Han er en total non-faktor.

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af bettet Se indlæg
                I dag var 1. holdet i kampen til træning:
                JC (Toppel sad over til den del af træningen)
                LK-LN-DH-Momo
                EL-Ari-Schoop-falk
                DB-BK
                okey. Han prøver nok lidt forskellige opstillinger i midteraksen for at se hvad der virker..

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                  Gid Troels Bech tog noget ansvar og satte prop i den midtbane, i stedet for at lade Bodul lalle rundt oppe foran. Han er en total non-faktor.
                  Ja han er godt nok værdiløs i kampe. Men de vil så frygtelig gerne have ham igang da de til træning hver dag kan se hvad manden kan med en bold

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Ja han er godt nok værdiløs i kampe. Men de vil så frygtelig gerne have ham igang da de til træning hver dag kan se hvad manden kan med en bold
                    Ingen tvivl om at Bodul kan noget på de gode dage, men han er en af de største medgangsspillere jeg nogensinde har set, og jeg er bange for at medgang først ligger nogle år ude i fremtiden for os, hvis vi begynder at gøre nogle ting rigtigt. OB har ikke de spillemæssige kvaliteter eller træneren til at kunne forvente en plads i den bedre del af ligaen, og med det jeg hører bliver truppen vil truppen ikke umiddelbart være styrket, når vi er færdige med at handle, som det ser ud nu. Spillerne skal have en kniv mellem tænderne, hver gang de træder ud på banen i 33 kampe næste sæson SønderjyskE-style, fordi det er det vi har niveauet til, og det er det skal til, hvis vi vil undgå nedrykning. Jeg ser ikke Bodul var den spiller der går ud og knokler røven ud af bukserne og løber de ekstra sure metre.

                    Jeg ser ingen grund til at spille med en angriber der åbenlyst ikke leverer. Så send hellere en af vores mange gode midtbanefolk ind, så kan vi forhåbentlig også få bygget det defensive fundament, vi har sukket efter i mange sæsoner. Ingen kan forvente sprudlende fodbold i vores nuværende situation, og det håber jeg bestemt heller ikke er Troels Bechs ambition for den kommende sæson.
                    Last edited by Sheed; 17-07-2014, 21:02.

                    Comment


                      #40
                      http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...kt-ob-hobro-ik
                      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                      Venter man for længe, får man ingenting ...

                      Comment


                        #41
                        http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...liv-eller-doed

                        vi spiller måske ikke om liv og død Spelmann??

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...liv-eller-doed

                          vi spiller måske ikke om liv og død Spelmann??
                          hvis du ellers læser hele artiklen vil du også læse at han siger at OB skal være parate til at yde mere end Hobro, der spiller om liv eller død. Det kan næppe tolkes på anden måde end at han forlanger 100% indsats af OB'erne
                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            #43
                            Synes der har været et par gode udtalelser fra vores spillere nu, det er ikke de klassiske floskler, men flere har lagt op til at de skal i krig og slås, det er dejligt at høre... Så må vi så se om fysik og form er til det, og den skal vel være lettere kritisk for at der er nogen chance for at vi bliver overmatchet...
                            Last edited by Kaspernon; 18-07-2014, 14:42.
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment


                              #44
                              Jeg så Hobro 2 gange sidste sæson mod Marienlyst, og i de kampe lignede de mere et 2.-divisionshold end et superligahold. I begge kampe dominerede Marienlyst klart spillet men tabte uheldigt med ét mål begge gange. I første kamp på en scoring i overtiden og i anden kamp på et langskud fra 35 meter, efter at have været bagud..
                              Er OB bare en smule mere skarpe en BM, så kan jeg ikke forestille mig andet end en sejr!

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af lasselsh Se indlæg
                                Jeg så Hobro 2 gange sidste sæson mod Marienlyst, og i de kampe lignede de mere et 2.-divisionshold end et superligahold. I begge kampe dominerede Marienlyst klart spillet men tabte uheldigt med ét mål begge gange. I første kamp på en scoring i overtiden og i anden kamp på et langskud fra 35 meter, efter at have været bagud..
                                Er OB bare en smule mere skarpe en BM, så kan jeg ikke forestille mig andet end en sejr!
                                jeg er enig, læg dertil at Hobro først nu er gået over til semi-proffe tilstande for 3-4 uger siden og har et hold med mange nye ansigter med ingen/ringe superliga erfaring. De er ikke fysisk klar til livet i landets bedste række. Jeg tror de taber mange kampe i de sidste 30 min af "krigen". Måske skal vi være tålmodige og vente til lamgt ind i kampen inden målene kommer, men jeg tror de kommer. Alt andet en en klar OB sejr er som udgangspunkt uacceptabelt for klub og fans. Største hurdle ser jeg i undervurdering og den varme der utvivlsomt vil lægge en dæmper på arbejdsomheden.
                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X