Jeg kalder den 5-0
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt: OB - Hobro
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægjeg er enig, læg dertil at Hobro først nu er gået over til semi-proffe tilstande for 3-4 uger siden og har et hold med mange nye ansigter med ingen/ringe superliga erfaring. De er ikke fysisk klar til livet i landets bedste række. Jeg tror de taber mange kampe i de sidste 30 min af "krigen". Måske skal vi være tålmodige og vente til lamgt ind i kampen inden målene kommer, men jeg tror de kommer. Alt andet en en klar OB sejr er som udgangspunkt uacceptabelt for klub og fans. Største hurdle ser jeg i undervurdering og den varme der utvivlsomt vil lægge en dæmper på arbejdsomheden.
Det er sæsonens første kamp. Folk skal i gang, spillerne er nervøse i første kamp osv.
Hvis vi vinder med mere end et mål er jeg lykkelig!
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægTvivler. Han er en u19 spiller der ikke træner med 1. Holdet"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæghan har da fået kamp for 1. holdet .. det er et par år siden og han er vel ikke blevet mere klein siden da .. mig bekendt var det noget med indstillingen der gjorde at han ikke er kommet videre men når man nu lige har forlænget kontrakten så forventer man vel noget ..
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægsyntes nu bare at man skulle bruge folk fra truppen. Og den er han ikke i..."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
Comment