Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt: OB - Hobro

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Jeg kalder den 5-0

    Comment


      #47
      Lad os krydse hvad der kan krydses, således den magre so "Hovmod" ikke sætter sig på gluteus maximus...

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
        jeg er enig, læg dertil at Hobro først nu er gået over til semi-proffe tilstande for 3-4 uger siden og har et hold med mange nye ansigter med ingen/ringe superliga erfaring. De er ikke fysisk klar til livet i landets bedste række. Jeg tror de taber mange kampe i de sidste 30 min af "krigen". Måske skal vi være tålmodige og vente til lamgt ind i kampen inden målene kommer, men jeg tror de kommer. Alt andet en en klar OB sejr er som udgangspunkt uacceptabelt for klub og fans. Største hurdle ser jeg i undervurdering og den varme der utvivlsomt vil lægge en dæmper på arbejdsomheden.
        Pas nu på !!!!!!!!
        Det er sæsonens første kamp. Folk skal i gang, spillerne er nervøse i første kamp osv.

        Hvis vi vinder med mere end et mål er jeg lykkelig!

        Comment


          #49
          Start 11er.
          Toppel
          Kryger Lasse Høegh mono
          Falk Schoop ari Emil
          Spel
          Bodul.

          Kunne heller ikke forstå at bash var en del på b holdet idag.

          Comment


            #50
            Kunne man tro Raben bliver taget med i truppen hvis OB ikke når at hente en spiller ind for Kadrii? :)

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af kasparlyk Se indlæg
              Kunne man tro Raben bliver taget med i truppen hvis OB ikke når at hente en spiller ind for Kadrii? :)
              Tvivler. Han er en u19 spiller der ikke træner med 1. Holdet

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Tvivler. Han er en u19 spiller der ikke træner med 1. Holdet
                Mads har trænet med førsteholdet tonsvis af gange. Han mangler fysik ellers er han god i mine øjne. Men ok Falk og Bashkim manglede også fysik engang
                Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                  Mads har trænet med førsteholdet tonsvis af gange. Han mangler fysik ellers er han god i mine øjne. Men ok Falk og Bashkim manglede også fysik engang
                  Tonsvis er nok i overkanten. Kan vi måske blive enig om: Med jævne mellemrum

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Tonsvis er nok i overkanten. Kan vi måske blive enig om: Med jævne mellemrum
                    Med tonsvis af mellemrum så
                    Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                    Comment


                      #55
                      tja, sys nu godt man kunne prøve ham af i nogle kampe

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Tvivler. Han er en u19 spiller der ikke træner med 1. Holdet
                        han har da fået kamp for 1. holdet .. det er et par år siden og han er vel ikke blevet mere klein siden da .. mig bekendt var det noget med indstillingen der gjorde at han ikke er kommet videre men når man nu lige har forlænget kontrakten så forventer man vel noget ..
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                        Venter man for længe, får man ingenting ...

                        Comment


                          #57
                          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                          han har da fået kamp for 1. holdet .. det er et par år siden og han er vel ikke blevet mere klein siden da .. mig bekendt var det noget med indstillingen der gjorde at han ikke er kommet videre men når man nu lige har forlænget kontrakten så forventer man vel noget ..
                          syntes nu bare at man skulle bruge folk fra truppen. Og den er han ikke i...

                          Comment


                            #58
                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            syntes nu bare at man skulle bruge folk fra truppen. Og den er han ikke i...
                            Men der er jo ikke så mange på holdet .. 15-16 markspillere og begrænset med angribere .. 1 !!
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                            Venter man for længe, får man ingenting ...

                            Comment


                              #59
                              Det nytter heller ikke noget med Raben, Greve, og hvem der ellers er nævnt, vi skal hverken satse på dem eller prøve noget af her i sæsonstarten...

                              Handler, start 11´er, NU!!!
                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                              Comment


                                #60
                                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                                Men der er jo ikke så mange på holdet .. 15-16 markspillere og begrænset med angribere .. 1 !!
                                19 markspillere incl 3 på halvtids er ikke mange nej. Men så hellere rykke falk op som hængende angriber

                                Comment

                                Working...
                                X