Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træning

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Han har ikke imponeret mig i kampene, men han spiller også ude af position. Han er 10er, og jeg håber, han snart får minutter på den plads, når Rami skal have en pause i slutningen af kampene.

    Comment


      #92
      Han er lige fyldt 18 og mangler stadig noget fysik for at kunne gøre sig gældende. Men han er formidabel når han vender med bolden og fortsætter sit løb med den, det har jeg lagt mærke til et par gange med ham. Han skal ligge på, men han kan godt blive god ham der Markus.

      Comment


        #93
        Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg

        Der er selvfølgelig forskel på talentets størrelse, men jeg vil da påstå, at Slotsager spiller, fordi han reelt er blandt de 2 bedste midtstoppere. Om det så er fordi konkurrenterne er på et for lavt niveau, kan vi så altid diskutere.
        Meh. Han har lavet mange fejl i de første kampe.

        Comment


          #94
          Nogen der ved hvor vi træner på lørdag?
          Det står ikke på ob.dk

          Comment


            #95
            Oprindeligt indsendt af O´nse Se indlæg
            Nogen der ved hvor vi træner på lørdag?
            Det står ikke på ob.dk
            Tror de træner på Bane 4 i Ådalen frem mod SIF kampen. Syntes jeg har læst det i en SF artikel et sted

            Comment


              #96
              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              Tror de træner på Bane 4 i Ådalen frem mod SIF kampen. Syntes jeg har læst det i en SF artikel et sted
              Takker :-)

              Comment


                #97
                Der var god stemning under træningen i dag. Man kune ikke se at Fifi-sagen ville påvirke spillere.
                Helveg overtog dødboldtræning. Kan rigtig god lide Kroghs stil, det er åbent og tilvendt. Trænerteamet viser en fin og uforkrampet sammenarbejde. Håber Krogh lykkes og skaber de resultater om at blive cheftræner også for længere tid
                Om startopstillingen i morgen kan man vel kun gætte, Krogh spiller åbenbart ikke A-hold mod B-hold under den afsluttende træning før kampdagen. Men vi bliver vel i hvert fald ved at spille med den "flade" midtbane med kun én 6er.
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment

                Working...
                X