Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træning

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Det er på stadion idag
    Tak

    Comment


      #62
      Ivan,Kjerrumgaard, Mustafic er her.
      Men kan ikke se Nico

      edit: Han ankom sidst

      Comment


        #63
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Ivan,Kjerrumgaard, Mustafic er her.
        Men kan ikke se Nico

        edit: Han ankom sidst
        Tongya ?

        Edit. Grubbe ?
        Last edited by Polle; 31-08-2023, 09:41.

        Comment


          #64
          De er der også

          Comment


            #65
            Tak for info....Vi må se hvad der sker.

            Comment


              #66
              Spillere uden for begge hold idag

              Luca
              tongya
              mouritsen
              grubbe

              Comment


                #67
                Martin Hansen
                Leeroy BP Slots Nico
                Sven Manneh
                DD Rami Selvén
                Kadrii

                Comment


                  #68
                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Spillere uden for begge hold idag

                  Luca
                  tongya
                  mouritsen
                  grubbe
                  Det er early days, men jeg synes så småt Mucoli-vibes'ne begynder at trænge sig på ift. Mouritsen.

                  Comment


                    #69
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Martin Hansen
                    Leeroy BP Slots Nico
                    Sven Manneh
                    DD Rami Selvén
                    Kadrii
                    Jeg er ikke rigtig pjattet med at vi kun har en akademist i startopstillingen. Men okay early days.



                    Comment


                      #70
                      Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                      Jeg er ikke rigtig pjattet med at vi kun har en akademist i startopstillingen. Men okay early days.


                      Jeg er pjattet med, at vi stiller i stærkest mulige opstilling. Og lige nu er Charly ikke den bedste på venstre kant.

                      Comment


                        #71
                        Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg

                        Jeg er pjattet med, at vi stiller i stærkest mulige opstilling. Og lige nu er Charly ikke den bedste på venstre kant.
                        Meh. Det kan hurtigt blive en pisse i bukserne løsning. Vi er nød til at lære at uddanne vores egne fodboldspillere, men som sagt early days.

                        Comment


                          #72
                          Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                          Meh. Det kan hurtigt blive en pisse i bukserne løsning. Vi er nød til at lære at uddanne vores egne fodboldspillere, men som sagt early days.
                          På den ene side skal vi i Top6 og på den anden side bruge spillere fra akademiet, som i øjeblikket ikke leverer... ikke nemt at være AA !

                          Comment


                            #73
                            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                            På den ene side skal vi i Top6 og på den anden side bruge spillere fra akademiet, som i øjeblikket ikke leverer... ikke nemt at være AA !
                            Spillerne fra akademiet leverer glimrende - og da bestemt også Charly - men de er i sagens natur svingende. Det er den unge spillers lod. Der kommer down-perioder, som vi fx ser med AA nu.

                            Det har mange OB-fans svært ved at forstå.

                            Spændende med Selven på den rigtige kant. Det trænede de også i onsdags - hvor den stod på taktisk træning mod en 3-5-2-opstilling det meste af tiden. Jeg ser også frem til Deedson fra start!

                            Comment


                              #74
                              Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                              På den ene side skal vi i Top6 og på den anden side bruge spillere fra akademiet, som i øjeblikket ikke leverer... ikke nemt at være AA !
                              Det er svært. Men AA får heller ikke løn for at gøre noget nemt. Når det er sagt så er den der top-seks udmelding også ongo-bongo som sævanligt, vi har ikke et hold der kan konkurrere i top seks alligevel.

                              Og som sagt vi kan gøre det i et par kampe, men vi skal tilbage til at spille med akademisterne, vi er ikke i nærheden af at have økonomien der kan gøre os konkurrence dygtige på spillerkøb.

                              Så hæv niveauet på faciliteterne og hæv niveauet på akademiet, det er sgu nok den eneste måde at blive konkurrence dygtige på.

                              Comment


                                #75
                                Var kort forbi - humøret og intensiteten så fin ud - vores nyeste CM Hylander - deltog i øvelserne og var med i intervalspil og 11-11 - på reserveholdet sammen med Ivan og Sauli i noget der lignede en 3-5-2 opstilling, men jeg så ikke mange minutter af det. Opstillingen bliver som fmpr skriver hvis vi skal dømme efter træningen. Vores nye svensker er kampklar - virker solid nok i spillet, men forekommer mig ikke at være noget lyn ( læs = langsom ?)

                                Comment

                                Working...
                                X