Han har ikke imponeret mig i kampene, men han spiller også ude af position. Han er 10er, og jeg håber, han snart får minutter på den plads, når Rami skal have en pause i slutningen af kampene.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Træning
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg
Der er selvfølgelig forskel på talentets størrelse, men jeg vil da påstå, at Slotsager spiller, fordi han reelt er blandt de 2 bedste midtstoppere. Om det så er fordi konkurrenterne er på et for lavt niveau, kan vi så altid diskutere.
Comment
-
Der var god stemning under træningen i dag. Man kune ikke se at Fifi-sagen ville påvirke spillere.
Helveg overtog dødboldtræning. Kan rigtig god lide Kroghs stil, det er åbent og tilvendt. Trænerteamet viser en fin og uforkrampet sammenarbejde. Håber Krogh lykkes og skaber de resultater om at blive cheftræner også for længere tid
Om startopstillingen i morgen kan man vel kun gætte, Krogh spiller åbenbart ikke A-hold mod B-hold under den afsluttende træning før kampdagen. Men vi bliver vel i hvert fald ved at spille med den "flade" midtbane med kun én 6er."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 2
Comment
Comment