Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træning

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

    Det er svært. Men AA får heller ikke løn for at gøre noget nemt. Når det er sagt så er den der top-seks udmelding også ongo-bongo som sævanligt, vi har ikke et hold der kan konkurrere i top seks alligevel.

    Og som sagt vi kan gøre det i et par kampe, men vi skal tilbage til at spille med akademisterne, vi er ikke i nærheden af at have økonomien der kan gøre os konkurrence dygtige på spillerkøb.

    Så hæv niveauet på faciliteterne og hæv niveauet på akademiet, det er sgu nok den eneste måde at blive konkurrence dygtige på.
    I SFÅ optakten har Benjamin en fornuftig melding (det har han ofte) - vi skal flytte os fra at “være den bedste af de dårlige” - til at være “den dårligste af de bedste” - det er næste naturlige skridt imod vores målsætning om at være med i toppen - og det skridt skal vi gerne tage i år.
    Den langsigtede konsolidering i toppen - kræver som du skriver bedre faciliteter og et endnu højere niveau på akademiet.

    Comment


      #77
      Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg

      I SFÅ optakten har Benjamin en fornuftig melding (det har han ofte) - vi skal flytte os fra at “være den bedste af de dårlige” - til at være “den dårligste af de bedste” - det er næste naturlige skridt imod vores målsætning om at være med i toppen - og det skridt skal vi gerne tage i år.
      Den langsigtede konsolidering i toppen - kræver som du skriver bedre faciliteter og et endnu højere niveau på akademiet.
      Vi kan håbe på det. Selvom jeg nok må indrømme at jeg ser lidt mere potentiale i at nappe en 7 plads og så kvalificere til Europa den vej igennem. Men Meh, det er longshots jo.

      Comment


        #78
        Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

        Det er early days, men jeg synes så småt Mucoli-vibes'ne begynder at trænge sig på ift. Mouritsen.
        Fatter intet af signingerne af både Mucolli og Mouritsen......

        Comment


          #79
          Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

          Fatter intet af signingerne af både Mucolli og Mouritsen......
          Har du set Mouritsen træne eller spille kamp, siden du et så bombastisk i dine udsagn..? Giv dog manden chancen, inden vi hagler ham ned.

          Comment


            #80
            Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

            Meh. Det kan hurtigt blive en pisse i bukserne løsning. Vi er nød til at lære at uddanne vores egne fodboldspillere, men som sagt early days.
            Jeg er egentlig enig - men hvis bundniveauet bliver for lavt i en periode, kan vi jo ikke - af principielle årsager - bare blive ved med at lade dem starte inde. Så synes jeg, en pause fra startopstillingen er tvingende nødvendig.

            Comment


              #81
              Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg

              Har du set Mouritsen træne eller spille kamp, siden du et så bombastisk i dine udsagn..? Giv dog manden chancen, inden vi hagler ham ned.
              Har set ham spille kampe....., du siger vi hagler, dvs du står også klar?

              Comment


                #82
                Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg

                Jeg er egentlig enig - men hvis bundniveauet bliver for lavt i en periode, kan vi jo ikke - af principielle årsager - bare blive ved med at lade dem starte inde. Så synes jeg, en pause fra startopstillingen er tvingende nødvendig.
                Det er jeg enig i. Der skal altid være konkurrence om pladserne. Og ingen skal være hævet over at ryge på bænken. Men nu har man lige vænnet sig til akademisterne i startopstillingen nu skal vi ikke til at vænne sig til det modsatte igen.

                Comment


                  #83
                  Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                  Det er jeg enig i. Der skal altid være konkurrence om pladserne. Og ingen skal være hævet over at ryge på bænken. Men nu har man lige vænnet sig til akademisterne i startopstillingen nu skal vi ikke til at vænne sig til det modsatte igen.
                  Kun, hvis de ikke er gode nok. Lige nu står der bare folk foran Aske og Charly, som pt. er bedre og giver noget mere stabilitet. Så er det jo op til dem at bevise sig til træning, hvis de vil have pladsen tilbage. Jeg kan ikke se, de skal have den, blot fordi de er akademister, hvis der reelt sidder dygtigere folk på bænken.

                  Comment


                    #84
                    Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
                    Har set ham spille kampe....., du siger vi hagler, dvs du står også klar?
                    Klar til hvad..? Jeg har spillet mine kampe på Odense Stadion i sin tid, så det behøver jeg ikke mere.
                    Min pointe var bare, at Mouritsen skal have sin chance inden vi kalder købet en fiasko. Mere er der ikke i det.
                    Generelt synes jeg bare, at visse personer (ikke lige dig) er ret hurtige til at dømme og ikke retfærdiggøre et køb, da vi jo ikke kender hele baggrunden og ideen bag et køb.

                    Comment


                      #85
                      Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg

                      Kun, hvis de ikke er gode nok. Lige nu står der bare folk foran Aske og Charly, som pt. er bedre og giver noget mere stabilitet. Så er det jo op til dem at bevise sig til træning, hvis de vil have pladsen tilbage. Jeg kan ikke se, de skal have den, blot fordi de er akademister, hvis der reelt sidder dygtigere folk på bænken.
                      Men du vil altid kunne finde spillere der er bedre end det der kan komme op fra akademiet, så det er en balancegang det der. Fordi de kan blive rigtig gode, men det kræver også spilletid. Men, nej nu har man satset så meget på akademiet at det holder man sikkert fast i.

                      Comment


                        #86
                        Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                        Det er jeg enig i. Der skal altid være konkurrence om pladserne. Og ingen skal være hævet over at ryge på bænken. Men nu har man lige vænnet sig til akademisterne i startopstillingen nu skal vi ikke til at vænne sig til det modsatte igen.
                        Altså .. Charly har nok godt af at starte ude en enkelt kamp. Hans stænger er på overarbejde i alle kampe så der er vel også noget dosering ..
                        Og så skal mål vel også præmieres
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                        Venter man for længe, får man ingenting ...

                        Comment


                          #87
                          Glemte lige at nævne Markus Jensen lave 2 fantastiske aktioner idag for B-holdet i deres angrebsspil. Han kan nogle vilde ting
                          Ham kommer vi til at se mere til. Meget mere. Bare ærgerligt det kun blev en 3 årig aftale

                          Comment


                            #88
                            Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                            Men du vil altid kunne finde spillere der er bedre end det der kan komme op fra akademiet, så det er en balancegang det der. Fordi de kan blive rigtig gode, men det kræver også spilletid. Men, nej nu har man satset så meget på akademiet at det holder man sikkert fast i.
                            Der er selvfølgelig forskel på talentets størrelse, men jeg vil da påstå, at Slotsager spiller, fordi han reelt er blandt de 2 bedste midtstoppere. Om det så er fordi konkurrenterne er på et for lavt niveau, kan vi så altid diskutere.

                            Comment


                              #89
                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Glemte lige at nævne Markus Jensen lave 2 fantastiske aktioner idag for B-holdet i deres angrebsspil. Han kan nogle vilde ting
                              Ham kommer vi til at se mere til. Meget mere. Bare ærgerligt det kun blev en 3 årig aftale
                              Indrømmet - jeg har ikke været nede og se træning i alt for lang tid, men… hvis han er så vild til træning, så kan det undre, han ikke bliver brugt mere i kampene, end
                              som så…

                              Comment


                                #90
                                Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg

                                Indrømmet - jeg har ikke været nede og se træning i alt for lang tid, men… hvis han er så vild til træning, så kan det undre, han ikke bliver brugt mere i kampene, end
                                som så…
                                Syntes ikke han har set specielt god ud i de minutter han har fået. Så man er nok lige gået et skridt tilbage for at kunne tage 2 frem når han lige har fået lidt mere tid til at komme ind i rytmen. Hans rolle ser ud til at være lidt anderledes end på U19

                                Comment

                                Working...
                                X