Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Træning
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg
Jeg er pjattet med, at vi stiller i stærkest mulige opstilling. Og lige nu er Charly ikke den bedste på venstre kant.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
Meh. Det kan hurtigt blive en pisse i bukserne løsning. Vi er nød til at lære at uddanne vores egne fodboldspillere, men som sagt early days.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
På den ene side skal vi i Top6 og på den anden side bruge spillere fra akademiet, som i øjeblikket ikke leverer... ikke nemt at være AA !
Det har mange OB-fans svært ved at forstå.
Spændende med Selven på den rigtige kant. Det trænede de også i onsdags - hvor den stod på taktisk træning mod en 3-5-2-opstilling det meste af tiden. Jeg ser også frem til Deedson fra start!
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
På den ene side skal vi i Top6 og på den anden side bruge spillere fra akademiet, som i øjeblikket ikke leverer... ikke nemt at være AA !
Og som sagt vi kan gøre det i et par kampe, men vi skal tilbage til at spille med akademisterne, vi er ikke i nærheden af at have økonomien der kan gøre os konkurrence dygtige på spillerkøb.
Så hæv niveauet på faciliteterne og hæv niveauet på akademiet, det er sgu nok den eneste måde at blive konkurrence dygtige på.
Comment
-
Var kort forbi - humøret og intensiteten så fin ud - vores nyeste CM Hylander - deltog i øvelserne og var med i intervalspil og 11-11 - på reserveholdet sammen med Ivan og Sauli i noget der lignede en 3-5-2 opstilling, men jeg så ikke mange minutter af det. Opstillingen bliver som fmpr skriver hvis vi skal dømme efter træningen. Vores nye svensker er kampklar - virker solid nok i spillet, men forekommer mig ikke at være noget lyn ( læs = langsom ?)
Comment
Comment