Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træning

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
    Nogle der var til træning idag?
    Jeg kørte forbi stadion kl 11 da jeg alligevel var i området bare for at finde ud af at det igen igen var rykket i sidste øjeblik. Havde endda tjekket X.
    Bare ikke hjemmesiden siden i går aftes. Jeg var bestemt ikke den enste der var gået forgæves igen igen..
    Så desværre

    Comment


      #17
      Jeg var der. Det ligner Nico starter på venstreback positionen. Kadrii og Turay skiftedes til at ligge på toppen ellers det samme førstehold som mod Viborg. Der blev kørt en del defensiv træning.

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
        Jeg var der. Det ligner Nico starter på venstreback positionen. Kadrii og Turay skiftedes til at ligge på toppen ellers det samme førstehold som mod Viborg. Der blev kørt en del defensiv træning.
        Tror godt Aske lige kan trænge til en kamp på bænken og defensiv træning er nok meget godt lige at få frisket op, det tror jeg i den grad vi får brug for, Jeg kan ikke forestille mig andet end et nederlag, men måden vi får det på er da væsenligt om vi har rejst os lidt. Skal vi have noget med derfra, skal de have 1 komplet offday som vi lige har været igennem og det tror jeg næppe de får.

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af JrEwing Se indlæg

          Tror godt Aske lige kan trænge til en kamp på bænken og defensiv træning er nok meget godt lige at få frisket op, det tror jeg i den grad vi får brug for, Jeg kan ikke forestille mig andet end et nederlag, men måden vi får det på er da væsenligt om vi har rejst os lidt. Skal vi have noget med derfra, skal de have 1 komplet offday som vi lige har været igennem og det tror jeg næppe de får.
          Tror faktisk at vi får et point, da vi ikke skal skabe kampen og deres fokus formentligt er på CL-millionerne (og ikke vil risikere for meget).

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

            Tror faktisk at vi får et point, da vi ikke skal skabe kampen og deres fokus formentligt er på CL-millionerne (og ikke vil risikere for meget).
            Håber absolut du får ret, jeg lader mig gerne overraske positivt.

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

              Tror faktisk at vi får et point, da vi ikke skal skabe kampen og deres fokus formentligt er på CL-millionerne (og ikke vil risikere for meget).
              FCK’s andethold er markant bedre end vores start-11er. Vi taber uden tvivl. I denne sæson er der FCK og alle de andre hold.

              Hvor vi er henne ‘blandt alle de andre hold’ må tiden vise.

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                FCK’s andethold er markant bedre end vores start-11er. Vi taber uden tvivl. I denne sæson er der FCK og alle de andre hold.

                Hvor vi er henne ‘blandt alle de andre hold’ må tiden vise.
                Apropos andethold, så tabte vores reserver 4-1 til U19 i tirsdags i en intern træningskamp, der varede én halvleg.

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg

                  Apropos andethold, så tabte vores reserver 4-1 til U19 i tirsdags i en intern træningskamp, der varede én halvleg.
                  Hmmmm. Skal man være tilfreds eller utilfreds med resultatet

                  Hvordan var start 11 for reserverne?

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Hmmmm. Skal man være tilfreds eller utilfreds med resultatet

                    Hvordan var start 11 for reserverne?
                    Er en del af vores spillere på reserveholdet ikke ofte fra U19 ?

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                      Er en del af vores spillere på reserveholdet ikke ofte fra U19 ?
                      Det er i future cup. Tror der refereres til reservene i superliga truppen.
                      Hvis man så oven i købet har brugt 1-2 af de bedste fra U19 på reserveholdet er det jo helt ude i skoven at tabe 4-1

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Hmmmm. Skal man være tilfreds eller utilfreds med resultatet

                        Hvordan var start 11 for reserverne?
                        Jeg tænker, man skal være tilfreds, hvis det skyldes, at vores U19-drenge er ekstraordinært gode. Man skal være utilfreds, hvis det betyder, at vores reserver er ekstraordinært dårlige!

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af Bolbro Se indlæg

                          Jeg tænker, man skal være tilfreds, hvis det skyldes, at vores U19-drenge er ekstraordinært gode. Man skal være utilfreds, hvis det betyder, at vores reserver er ekstraordinært dårlige!
                          Medmindre der er noget resultatet ikke fortæller, så har vi vel de forkerte reserver. Hvis de taber til U19 så kunne disse ligeså godt være på reservebænken til suppen.

                          Comment


                            #28
                            Fedt at denne trøje får positiv omtale.
                            Jeg er mildt sagt ikke selv imponeret over den, men jeg glæder mig virkelig over at OB tør at fremstå anderledes.

                            Min søn synes dog den er super fed :-)

                            https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...et-det/9901606

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af O´nse Se indlæg
                              Fedt at denne trøje får positiv omtale.
                              Jeg er mildt sagt ikke selv imponeret over den, men jeg glæder mig virkelig over at OB tør at fremstå anderledes.

                              Min søn synes dog den er super fed :-)

                              https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...et-det/9901606
                              Som skabt til metalkoncerter

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg

                                Som skabt til metalkoncerter

                                Comment

                                Working...
                                X