Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-Randers

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

https://fyens.dk/ob/ob-s-traener-and...sfMbSbTuUsGgbY
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

Comment

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-randers-fc-16
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

Men hvad sker der neud alt den penge som kom ind? Omkring 70 millioner transferindtægter og vi hentede næsten kun transferfrie spiller. O k., der er sign-on-fee men der skal nu virkelig være økonomisk råderum som giver muligheden at styrke holdet. Hvis vi slipper Top6 igen så kan projektet næppe sælges til offentligheden længere. Og med en investering nu kan vi komme langt, også til en placering som kan bringe os ud til Europa igy de indtægter som venter der. Håbede at Minteh-salget kunne blive en game-changer for os men en aktuelt ser ikke at ledelsen vil gribe chancen.
        Med FIFA vm penge også er vi tæt på 80 mill i 2023. Sindssygt mange penge når budgettet siger 7,5 mill

Og mon ikke vi har brugt 10-12 mill af dem på Svens transfer, sign on fees og agenter. Det tænker jeg er det det lag. Og der er sikkert mulighed for Bjørn at lave lidt sidst i vinduet. Resten bliver sat i banken ser det ud til.

Så nej. Minteh millionerne blev ikke en gamechanger på den måde vi fans gerne vil se pengene blive brugt. Med de kæmpe investeringer i faciliteter at OB står over for til hybridbane på Bane 1(som bliver meget dyr), maskiner til hybridbanerne, hele Falen området som der skal gøres noget ved inden for en overskuelig fremtid osv osv er det nok besluttet at man desværre igen bare prøver at skrabe sig igennem til Top 6.

Comment

Oprindeligt indsendt af Sorrig og Glæde Se indlæg

Tak. Glemte forpersonen fra De Stribede, som opfordrede til samarbejde mellem fangrupperingerne og talte om kultur, at Bjørn håbede på fyrværkeri til træning på lørdag og at Jack også nævnte OB Q.
          Troede der var samarbejde mellem fangrupperne og cool sagt af bjørn mon ikke dee kommer lidt fyrværkeri

Comment

Men det kunne være spændende/opfordring til de journalister og medier der skal snakke med Bjørn efter 1/9..

Hvis 75-80 mill i transferindtægter og øgede indtægter på sponsorer,billetter og sæsonkort ikke er nok til at træde på speederen.. Hvad er så nok?
            Hvad skal der så til for at vi øger budgettet så det får betydning?

Comment

Oprindeligt indsendt af Fdml Se indlæg

Troede der var samarbejde mellem fangrupperne og cool sagt af bjørn mon ikke dee kommer lidt fyrværkeri
              Det er der også. Det skal bare blive endnu bedre og mere organiseret hvis muligt

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Med FIFA vm penge også er vi tæt på 80 mill i 2023. Sindssygt mange penge når budgettet siger 7,5 mill

Og mon ikke vi har brugt 10-12 mill af dem på Svens transfer, sign on fees og agenter. Det tænker jeg er det det lag. Og der er sikkert mulighed for Bjørn at lave lidt sidst i vinduet. Resten bliver sat i banken ser det ud til.

Så nej. Minteh millionerne blev ikke en gamechanger på den måde vi fans gerne vil se pengene blive brugt. Med de kæmpe investeringer i faciliteter at OB står over for til hybridbane på Bane 1(som bliver meget dyr), maskiner til hybridbanerne, hele Falen området som der skal gøres noget ved inden for en overskuelig fremtid osv osv er det nok besluttet at man desværre igen bare prøver at skrabe sig igennem til Top 6.
                I den seneste udgave, af Vi taler om OB, lige efter salget af Minteh, nævnte Leif R at nogle af pengene muligvis ville gå til tilbagebetaling af lån til aktionærkredsen (Thorborg?)
                Ved selvfølgelig ikke hvor stort det/de lån er. Men skuffende alligevel efter så store salg, hvis vi stadigvæk er så forsigtige

Comment

Oprindeligt indsendt af Fergi Se indlæg

I den seneste udgave, af Vi taler om OB, lige efter salget af Minteh, nævnte Leif R at nogle af pengene muligvis ville gå til tilbagebetaling af lån til aktionærkredsen (Thorborg?)
                  Ved selvfølgelig ikke hvor stort det/de lån er. Men skuffende alligevel efter så store salg, hvis vi stadigvæk er så forsigtige
                  Ja han er stort set den eneste aktionær der smider penge i det. Satme skuffende hvis rigtigt.

Men det passer meget godt med denne artikel

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...rligaens-start

Lyder ikke til der skal bruges flere penge. Vi skal være bæredygtige. Det betyder jo ofte at vi skal være polstrede økonomisk og ikke have meget gæld

Comment

Er det ikke noget med, at aktionærkredsen for en hel del år siden smed en del penge ind, men "købte" så en procentdel af alle fremtidige udgående transfers? Vil se om jeg kan finde en artikel om det. Kan det være den procentdel men vil købe sig ud af?

Comment

Oprindeligt indsendt af Rangers94 Se indlæg

Er det ikke noget med, at aktionærkredsen for en hel del år siden smed en del penge ind, men "købte" så en procentdel af alle fremtidige udgående transfers? Vil se om jeg kan finde en artikel om det. Kan det være den procentdel men vil købe sig ud af?
                      Kan godt være det der er tale om

Comment

Oprindeligt indsendt af Rangers94 Se indlæg

Jeg mener ikke, at det er gældende mere (men mener at de den gang skulle have halvdelen af indtægterne)

Comment

Kan godt være det der er tale om
                          Der var da vist også noget med en retssag mod Thorborg og de andre aktionærer omkring den "handel" men de endte med at vinde sagen, da det ikke kunne bevises, at de havde gjort det for egen vindings skyld... Kæft det er længe siden :D. Jeg leder videre efter en artikel :)

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Jeg mener ikke, at det er gældende mere (men mener at de den gang skulle have halvdelen af indtægterne)
                            Mener at kan huske at det første store lån gjorde at Thorborg skulle have 25% af transfers i de efterfølgende 10 år
                            Nogle år efter skulle der penge i OSE igen. Og så lavede man samme nummer med 25% i 10 år.
                            Så i en del år var det 50% som jeg hørte det dengang. Men om det hele er udløbet eller om vi hænger på 25 % stadig ved jeg ikke. Kan ikke huske årstallene

Men om det er 100% korrekt ved jeg ikke. Det var bare hvad jeg hørte for nogle år siden af et par stykker som var mellem sponsorer i OB

Comment

Randers har mistet LBJ og Kehinde og har Lauenborg og Kallesøe ude plus en ny mand i centerforsvaret og har vel kun hentet Mads Albæk og en centerforsvarer ind. Dem skal vi altså kunne slå.
                              ​​​​​

Comment

Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
                                Randers har mistet LBJ og Kehinde og har Lauenborg og Kallesøe ude plus en ny mand i centerforsvaret og har vel kun hentet Mads Albæk og en centerforsvarer ind. Dem skal vi altså kunne slå.
                                ​​​​​
                                Randers er/var et bøvlet hold at spille mod. Dygtig målmand og mange mand til at forsvare. Hertil tilsat hurtige kanter, og så nogle store skur oppe foran. Knoklehold. Men ja. Vi skal slå dem.

Comment

Working...
                                X