Oprindeligt indsendt af Mwape
Se indlæg
De 2 bedste
Tverskov
Minteh
Starter
Frøkjær
Samtidig mistede I i vinters Jebali og Gigovic, som begge også var i toppen af jeres trup kvalitetsmæssigt.
I forhold til sidste vinter vil jeg mene I er ret markant svækket, men også i forhold til slutningen af sæsonen har jeg svært ved at se andet end at I er svækket.
Hvilke spillere mener du udligner og endda overgår tabet af jeres vel nok 4 mest markante spillere, Gigovic dog kortvarigt, + en starter?
P.s. Jeg gentager gerne at jeg udelukkende er fan af landsholdet (landsholdene) og intet andet :).
"Moderne fodbold", med absurde diktatorer/rigmænd i toppen af de fleste klubber, gør det umuligt for mig at være fan af et klubhold, jeg holder da en smule øje med St. Pauli og hvis jeg boede i Hamborg var jeg stensikkert fan, men det virker mystisk på afstand og uden at kunne komme til kampene.
Jeg holder vel lidt med Napoli og måske et par andre, men intet nærmer sig status af fan, i suppen er mange af klubberne jo også domineret af enevældige ejere og en enkelt klub der har snydt sig i superligaen :D.
Comment