Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træningskamp Twente-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Ved ingenting umiddelbart. Men min mavefornemmelse siger mig at man ser Ivan som starter sammen med Slots når han er klar.
    Men meget kan ske. Og hvis Bjørn og Slots kommer godt fra start ændrer man sikkert ikke noget med det samme.
    Men jeg kan simpelthen ikke se Sauli eller Bjørn slå Slotsager af
    Hvis man virkelig tror på ham sammen med Slots, hvorfor spiller han så ikke de første 30 min, fx som Bjørn gjorde mod Viborg? Jeg er bange for de ser BP over Ivan.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

      Hvis man virkelig tror på ham sammen med Slots, hvorfor spiller han så ikke de første 30 min, fx som Bjørn gjorde mod Viborg? Jeg er bange for de ser BP over Ivan.
      Mit gæt er at man meget fokuseret på start 11 til på søndag og det er Ivan ikke klar til. Han er stort set kun lige kommet tilbage i træning.

      Men jeg er 99,9% sikker på Ivan er over Bjørn når de begge er på 100%. De har vel også øjne i hovedet. Hvis alle er skadesfri og i form når vi kommer lidt længere hen er jeg overbevist om at Bjørn får en del tid på bænken og måske endda kommer bag Sauli. Men det ved vi jo først når vi kommer i den eventuelle situation

      Comment


        Nogen der kan gengive om der står noget fornuftigt eller nyt?

        https://fyens.dk/sport/ob-oeretaeven...-loebe-hurtigt

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Nogen der kan gengive om der står noget fornuftigt eller nyt?

          https://fyens.dk/sport/ob-oeretaeven...-loebe-hurtigt
          Artiklen slutter sådan her. Der er så lidt af den at jeg tillader mig at kopiere:
          Men det er i defensiven, især i den allerbagerste kæde, at der skal lægges på.

          Det gælder alle.

          Som Aske Adelgaard, der skal rette øjnene mere mod boldmodtageren og mindre mod kuglen, den med rette roste komet Tobias Slotsager, der måske skal tage endnu mere ansvar, og ikke mindst erfarne Bjørn Paulsen, 32, der ikke som en anden viking alene kan rydde bulen - og måske deltager for få af de øverste fem individualister præcist og nok og i det defensive arbejde?

          OB kan takke klasseholdet Twente for at have anvist de stribede udfordringer og grænser, så træner Alm og spillerne nøje ved, hvad der skal arbejdes med før Randers og de kommende mange uger.

          OB's hårde arbejde i træningen - og Twentes terperi i testkampen af grønsværens alfabet - kan vise sig at være en god kombination.

          (skrevet af Niels Abildtrup)

          Last edited by Ruben; 16-07-2023, 22:57.

          Comment


            Jeg så ikke kampen og har kun læst om den primært her. I interviewet med AA på ob.dk fremhæver han at der kun er tre spillere tilbage fra hans første træningsdag. Det er altså en helt vild stor udfordring. Denne gang er der 7 nye, sidste gang 14 nye. Og når et hold i forvejen ikke havde noget særligt, der fungerede, er det virkelig opad bakke.
            Jeg tror indkøbene generelt er gode nok, men vi skal desværre nok forvente 4-8 turneringskampe før holdet måske fungerer, så vi kan lide hvad vi ser. Og går der 8, skal vi igen glemme top-6.
            Hvis holdet ikke spiller godt nok før julepausen, bliver Bjørn nok nødt til at se sig om efter en ny træner. Alternativt fyre sig selv, og det gør han jo nok ikke.

            Comment


              Så lige Alm videoen igennem igen. Og i starten syntes jeg man kan ane HC stå i baggrunden med nummer 13.
              Så han var der

              Spørgsmålet er om man har prøvet at fordele spilletiden lidt mellem ham og Magnus eller om HC er kommet bagerst i hierakiet

              Comment


                HC var dernede har jeg set på Twitter.

                Nu kommer jeg bare lige med et bud på hvorofr han ikke spillede.

                Jeg mener der var en som havde hørt noget om HC til AaB hvis Sander skiftede væk.

                Og nu er Sander på vej til FCK.

                Men så burde han jo nok være taget hjem fra Holland….

                Måske kan det være derfor, måske ikke, måske bare en skade…

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
                  HC var dernede har jeg set på Twitter.

                  Nu kommer jeg bare lige med et bud på hvorofr han ikke spillede.

                  Jeg mener der var en som havde hørt noget om HC til AaB hvis Sander skiftede væk.

                  Og nu er Sander på vej til FCK.

                  Men så burde han jo nok være taget hjem fra Holland….

                  Måske kan det være derfor, måske ikke, måske bare en skade…
                  Åhhhhhh hvor jeg dog elsker sommertransfer vinduet med alle de rygter
                  Men jeg håber da for HC at han kan komme videre. Hans tid i OB rinder stille ud

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Åhhhhhh hvor jeg dog elsker sommertransfer vinduet med alle de rygter
                    Men jeg håber da for HC at han kan komme videre. Hans tid i OB rinder stille ud
                    Det er ikke noget jeg har hørt - det var en herinde på Forum;)

                    Men ja. Han fortjener det.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                      Enig. Det er vel kun niveauet af kvalitet der er et spørgsmålstegn ..

                      Optimal start11 i sidste sæson:
                      Hansen
                      Grubbe. Bjørn. Slotsager. Aske.
                      Tverskov. Manneh.
                      Minteh. Frøkjær. Breum.
                      Sabbi.

                      Nu:
                      Hansen.
                      Owusu. Bjørn. Slotsager. Aske.
                      Manneh. Sven.
                      Sabbi. Rami. Nouck.
                      Turay.

                      Styrket??

                      I forsvaret en smule men med tanke på OBs ringe defensiv og Tverskov væk som bolværk havde jeg nok regnet med mere ..

                      Sven for Tverskov????

                      Regner med et salg af Sabbi og DonD som erstatning … som jo reelt er for Minteh ..

                      Rami for Frøkjær .. nok ok ..
                      Nouck for Breum .. hmm ..

                      Turay for Sabbi .. indtil videre har ham ikke lydt super i træningskampene men ok til træning?

                      Kunne godt tåle en ny CB men det sker nok ikke når man allerede har hentet Sauli og ikke til start11 hvilket jeg ikke forstår noget af .. troede kun at man hentede til start11 .. og så Yaya ..

                      Og kunne i den grad tåle en ny venstrekant .. er Nouck virkelig blevet så meget bedre? Selven er hentet men det må være for fremtiden ..

                      Men er det er bedre HOLD og har en bedre (vinder)mentalitet kan det forhåbentligt rykke ..
                      Må gå tilbage til denne. Det nye forsvar ser ikke meget bedre ud end det der sluttede sidste sæson - der betød Tverskov meget og finde Manneh ikke tilbage til forårets form ser det skidt ud .. ny CB og ny venstrekant/Tongya der kan hjælpe Aske defensivt … måske også reel konkurrence til Aske .. der var vel en grund til at Skjelvik sluttede sæsonen ..
                      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                      Venter man for længe, får man ingenting ...

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

                        Det er ikke noget jeg har hørt - det var en herinde på Forum;)

                        Men ja. Han fortjener det.
                        Hvis nu det passer… Hva gør vi så?

                        Satser vi på Magnus som 2. Målmand og skriver med Sebastian Willie fra U19(har dog hørt han pt går rundt med brækket hånd)?

                        Lejer vi en målmand ind for et år for at give Magnus lidt ekstra tid?

                        Noget helt andet?

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          Hvis nu det passer… Hva gør vi så?

                          Satser vi på Magnus som 2. Målmand og skriver med Sebastian Willie fra U19(har dog hørt han pt går rundt med brækket hånd)?

                          Lejer vi en målmand ind for et år for at give Magnus lidt ekstra tid?

                          Noget helt andet?
                          Vi skal simpelthen ikke have 2 reserver for Martin Hansen, som ikke har spillet Superliga fodbold.
                          Og slet ikke med Martins usikre ryg.
                          Vi skal hente en ind som er klar til at være Backup, nok noget på leje til næste år, hvor man så kan vurdere om Magnus er klar til at være reserve.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

                            Vi skal simpelthen ikke have 2 reserver for Martin Hansen, som ikke har spillet Superliga fodbold.
                            Og slet ikke med Martins usikre ryg.
                            Vi skal hente en ind som er klar til at være Backup, nok noget på leje til næste år, hvor man så kan vurdere om Magnus er klar til at være reserve.
                            https://bold.dk/fodbold/klubber/agf/...delukker-intet

                            Men tænker at det giver mere mening at beholde HC ..
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                            Venter man for længe, får man ingenting ...

                            Comment


                              Giv Mikkel Andersen en etårig kontrakt...

                              Comment




                                https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...aeste-traening

                                Comment

                                Working...
                                X