Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træningskamp Twente-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

    Om vi vinder eller taber er gabende ligegyldigt, sommerkampe mod ørns hold partner, træningskampe og andre Tivoli gøgler kampe er ubetydelige.
    Så du sammenligner denne kamp med, når vi spiller mod Horne/Krogsbølle ?

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

      Om vi vinder eller taber er gabende ligegyldigt, sommerkampe mod ørns hold partner, træningskampe og andre Tivoli gøgler kampe er ubetydelige.
      Men den måde vi blev kørt over var desværre ret skræmmende. Og det desværre til et mønster at vi ikkke har den professionalitet at undgå en debakel hvis modstanderen er klar bedre end os. Vi forholder os alt for ofte zom hæmrende naiv og fortsætter med hvad bare ikke fungerer i sted af at skifte taktikken og prøve at finde noget mere stabilitet. Trænerteamet viser sig der alt for ofte som alt for taktisk limiteret.
      Last edited by andlox; 15-07-2023, 19:04.
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        Når man har et hold med så mange udenlandske spillere, så falder hammeren også bare. Hvis vi igen og igen skal spille om 6-9-pladsen, så kan vi lige så godt gøre det med eget avl + lidt krydderi.

        Når man i vildskab henter den ene efter den anden udenlandske spiller, så skal det give mening resultatmæssigt.

        Vi må se. Det kan i den grad gå begge veje, og kulturen kan hurtigt blive tynd.

        Comment


          Koldt vand i blodet, gutter. Twente er er af de mest formstærke hold i Holland. Tjek lige deres statistik.
          https://us.soccerway.com/teams/nethe...wente-65/1522/ og gå lige en side tilbage. De er jo på Ajax-niveau. Man fatter dig ikke matchet i en træningskamp. Det er jo helt skævt. De spiller mod Hammerby i ConfL kval lige om lidt. De ville nok gerne møde et skandinavisk hold.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
            Koldt vand i blodet, gutter. Twente er er af de mest formstærke hold i Holland. Tjek lige deres statistik.
            https://us.soccerway.com/teams/nethe...wente-65/1522/ og gå lige en side tilbage. De er jo på Ajax-niveau. Man fatter dig ikke matchet i en træningskamp. Det er jo helt skævt. De spiller mod Hammerby i ConfL kval lige om lidt. De ville nok gerne møde et skandinavisk hold.
            Ja, Tvente var virkelig stærkt. Og kampen viste ret tydeligt hvor vi er langt bagud. Det var meget no-look-bold med præcise one-touch-afleveringer i Tventes spil. De har klare mønstre i deres spil og den boldførende ved bare hvor medspillere positioner sig og løber. Og deres spil bliver meget hurtigt fordi bolden løber hurtigt. Hvis vi spiller hurtigt så sker det i første linje pga hurtige ben men ikke pga af mønstre, klare løbeveje og indspillet positionering. Vores spil bliver hæmmet fordi det ser ofte ud som vores boldførende skal førtst kigge og orientere sig hvordan medspillere er og vil løbe hen. Derfor er det mest kun hurtige kontra som bygger på den individuelle speed af enkelte spiller vi kan skabe farlige situationer med.
            Nu kan man sige at der er mange nye spiller og holdet skal først spilles tilsamen men problemet viste sig allerede over de sidste to sæsoner og trænerteamer skulle kigge indad om det virkelig er god nok.
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

              Så du sammenligner denne kamp med, når vi spiller mod Horne/Krogsbølle ?
              Nope, jeg siger resultatet er fløjtende ligegyldigt i begge kampe.
              Jeg har stadig til gode at se der er et hold der får tildelt et ekstra point i turneringen fordi de har vundet deres træningskampe.
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                Nope, jeg siger resultatet er fløjtende ligegyldigt i begge kampe.
                Jeg har stadig til gode at se der er et hold der får tildelt et ekstra point i turneringen fordi de har vundet deres træningskampe.
                Resultatet uanset hvad er ærgerligt (ikke helt ligegyldigt) i det at det jo viser at der er pænt stykke vej endnu inden vores nye og bærende kræfter er helt spillet ind i løbemønstre, og øvrige relationer. Jeg er helt med på at Twente er et klasse hold som vil vinde over selv de stærkeste hold i SL. Der er næppe råd til endnu en sløj start på sæsonen hvor nervøsiteten og usikkerheden vil brede sig og spillet bliver forkrampet.

                Believe OB

                œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  Også en ouchhhhh til Tongya og Mucolli som ikke kom ind igår.
                  Selvén foran Tongya? Det ligner det
                  Mucolli er 100% ikke i OB om 1,5 måned

                  Hvad med HC? Væk eller skadet? Nok mest det sidste

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Også en ouchhhhh til Tongya og Mucolli som ikke kom ind igår.
                    Selvén foran Tongya? Det ligner det
                    Mucolli er 100% ikke i OB om 1,5 måned

                    Hvad med HC? Væk eller skadet? Nok mest det sidste
                    Jeg er enig i at Mucolli står bagerst, men jeg forstår ikke dispositionerne omkring Tongya.
                    Håber Selven lærer at tage bolden med ind i feltet, fremfor at stoppe ved feltet og drible ind i banen, for så bare at lægge bolden af.
                    Kjerrumgaard synes jeg minder en del om Helenius, men måske bare mig.
                    Sæt nu for hulen Sabbi ind på den 9er, på den position er han klart den bedste der ligenu er i truppen.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

                      Jeg er enig i at Mucolli står bagerst, men jeg forstår ikke dispositionerne omkring Tongya.
                      Håber Selven lærer at tage bolden med ind i feltet, fremfor at stoppe ved feltet og drible ind i banen, for så bare at lægge bolden af.
                      Kjerrumgaard synes jeg minder en del om Helenius, men måske bare mig.
                      Sæt nu for hulen Sabbi ind på den 9er, på den position er han klart den bedste der ligenu er i truppen.
                      Og måske man burde overveje Michelson på venstreback hvis man ikke planlægger salg eller et køb af en ny vb. Jeg er desværre ikke helt solgt på Askes niveau. Hverken offensivt eller defensivt. Tænker det nok skal blive bedre med tiden. Men vi SKAL have resultater i denne sæson og venstreback ligner desværre et ømt punkt på holdet

                      Comment


                        Jeg er helt enig, bortset fra at jeg mener der bør investeres i en højere kvalitet - både med Mickelson og Aske er vi alt for sårbare på diagonalbolde og bolde på bagerste stolpe ved dødbolde. Deres placeringerne rækker ganske enkelt ikke. Fremadrettet er de forskellige i type, men ingen af dem har output nok. Samtidig er vort centrale forsvar ikke i stand til at rydde op for dem. Jeg husker en tidligere SFÅ podcast hvor Troels Bech fremhævede at en nødvendig forudsætning for at nå top 6 var/ er et solidt forsvar. Med vires valgte spillestil kræver det høj kvalitet af alle de bagerste og derfor må der investeres i både vb og cb efter min mening - ellers risikerer vi endnu en sæson med alt for mange mål imod.

                        Og måske man burde overveje Michelson på venstreback hvis man ikke planlægger salg eller et køb af en ny vb. Jeg er desværre ikke helt solgt på Askes niveau. Hverken offensivt eller defensivt. Tænker det nok skal blive bedre med tiden. Men vi SKAL have resultater i denne sæson og venstreback ligner desværre et ømt punkt på holdet[/QUOTE]

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          Og måske man burde overveje Michelson på venstreback hvis man ikke planlægger salg eller et køb af en ny vb. Jeg er desværre ikke helt solgt på Askes niveau. Hverken offensivt eller defensivt. Tænker det nok skal blive bedre med tiden. Men vi SKAL have resultater i denne sæson og venstreback ligner desværre et ømt punkt på holdet
                          Michelson er væsentlig bedre end Aske når det gælder om at tage beslutninger. Synes også han viste i de sidste turneringskampe i foråret, at han er lidt bedre på bolden. Men han er ikke markant bedre end Aske, måske derfor man vælger som man gør. men igår så vi i hvert fald, at i forhold til evt. europæisk, der er Aske nok ikke løsningen på nuværende. da man handlede Owusu ind forlød det, at han kunne begge backs, ogår havde jeg pillet Aske efter hans katastrofale start på kampen, sat Owusu på venstre og Grubbe på højre.
                          Jeg kigger også på udtrykket i holdet, og på midtbanen blev det altså bedre da Ejdum kom ind, synes Manneh spillede sig lidt ned igår, han var ikke bare lidt dårlig, men uhyggelig dårlig. Sven så også ud til at være overmatchet, og så "ramt" ud. Flødefoden så man også alt for lidt til, man så nok forklaringen på hans manglende spilletid i Holland. mange ting på en gang blev bare udstillet, af et fint hold fra Holland. Men altså hvis de vinder 8-0 over Schalke 04 i deres næste træningskamp, så må man jo bare strække hænder, det tror jeg dog ikke de gør.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg
                            Jeg er helt enig, bortset fra at jeg mener der bør investeres i en højere kvalitet - både med Mickelson og Aske er vi alt for sårbare på diagonalbolde og bolde på bagerste stolpe ved dødbolde. Deres placeringerne rækker ganske enkelt ikke. Fremadrettet er de forskellige i type, men ingen af dem har output nok. Samtidig er vort centrale forsvar ikke i stand til at rydde op for dem. Jeg husker en tidligere SFÅ podcast hvor Troels Bech fremhævede at en nødvendig forudsætning for at nå top 6 var/ er et solidt forsvar. Med vires valgte spillestil kræver det høj kvalitet af alle de bagerste og derfor må der investeres i både vb og cb efter min mening - ellers risikerer vi endnu en sæson med alt for mange mål imod.

                            Og måske man burde overveje Michelson på venstreback hvis man ikke planlægger salg eller et køb af en ny vb. Jeg er desværre ikke helt solgt på Askes niveau. Hverken offensivt eller defensivt. Tænker det nok skal blive bedre med tiden. Men vi SKAL have resultater i denne sæson og venstreback ligner desværre et ømt punkt på holdet
                            [/QUOTE]

                            Jeg ser os ihverfald ikke have et top 6 forsvar med Bjørn og Aske pt. Så jeg må sætte min lid til at Ivan kommer stærkt tilbage og danner et godt forsvar med Slotsager som var klart bedste forsvarsspiller igår samt at vi henter en stærk venstreback

                            Hvis man har penge og kan se mangler skal der altså bare handles

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

                              Michelson er væsentlig bedre end Aske når det gælder om at tage beslutninger. Synes også han viste i de sidste turneringskampe i foråret, at han er lidt bedre på bolden. Men han er ikke markant bedre end Aske, måske derfor man vælger som man gør. men igår så vi i hvert fald, at i forhold til evt. europæisk, der er Aske nok ikke løsningen på nuværende. da man handlede Owusu ind forlød det, at han kunne begge backs, ogår havde jeg pillet Aske efter hans katastrofale start på kampen, sat Owusu på venstre og Grubbe på højre.
                              Jeg kigger også på udtrykket i holdet, og på midtbanen blev det altså bedre da Ejdum kom ind, synes Manneh spillede sig lidt ned igår, han var ikke bare lidt dårlig, men uhyggelig dårlig. Sven så også ud til at være overmatchet, og så "ramt" ud. Flødefoden så man også alt for lidt til, man så nok forklaringen på hans manglende spilletid i Holland. mange ting på en gang blev bare udstillet, af et fint hold fra Holland. Men altså hvis de vinder 8-0 over Schalke 04 i deres næste træningskamp, så må man jo bare strække hænder, det tror jeg dog ikke de gør.
                              Manneh var slet ikke tilstede igår. Han spillede i slowmotion og blev totalt overmatchet.
                              Sven gjorde det bedre men så selvfølgelig ikke vildt god ud når han var i undertal konstant.

                              OB ville gøre sig selv en tjeneste med at sende Bustrafik videre og hente endnu en klassespiller til midten. Så må man betale den 1 mill euro det nok koster. Men det burde der også være råd til

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Manneh var slet ikke tilstede igår. Han spillede i slowmotion og blev totalt overmatchet.
                                Sven gjorde det bedre men så selvfølgelig ikke vildt god ud når han var i undertal konstant.

                                OB ville gøre sig selv en tjeneste med at sende Bustrafik videre og hente endnu en klassespiller til midten. Så må man betale den 1 mill euro det nok koster. Men det burde der også være råd til
                                Enig, men altså igår led man alvorligt at der ingen anfører er der tager ansvar når der skal lægges bund i holdet. Det ansvar er lige nu Alms, men han har så ca en uge til at få det hieraki på plads. Igår stod folk tydeligvis og kiggede højre og venstre, hvor skulle de kigge hen, de fleste havde brug for hjælp, men den hjælp er Alms ansvar at uddelegere. Med al det udskiftningsroderi der køres, så kan det som spiller også være svært at forholde sig til, hvem er lederne når det brænder, er det en 17 årig i centerforsvaret? det burde dælme ikke være tilfældet.

                                Comment

                                Working...
                                X