Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træningskamp Twente-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Og hvorfor skal vi egentligt teste 4 forskellige anfører an før en sæsonstart?
    Jeg tænker da det giver usikkerhed, når vi har så mange.

    Jeg fatter ikke hvorfor BP ikke kalder holdet sammen igår, det var Aske der gjorde det.

    Giv nu noget ro i spillertruppen, og udnævn en anfører som skal gå forrest.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

      Om vi vinder eller taber er gabende ligegyldigt, sommerkampe mod ørns hold partner, træningskampe og andre Tivoli gøgler kampe er ubetydelige.
      Fundamentet for taberkulturen er lagt.
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        Alm efter igår

        https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/andrea...ren-i-holland/

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Ved ikke rigtig hvad jeg skal tænke, han snakker meget om hvor mange % de er på, han kan være helt sikker på at Randers kommer med 100 % næste søndag, hvis han plæderer at OB ikke skal være der 100 %, så får han både indstilling og resultat efter dette. Igår lignede det feriefodbold, men det bliver det jo også hvis det er med den indstilling man går ind til kampen. Håber sandelig at OB møder op næste søndag med en helt anden indstilling, flopper man imod Randers også, så bliver det en drøj turnering. Vil egentlig mene, at man i hvert fald skal have point.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
            Og hvorfor skal vi egentligt teste 4 forskellige anfører an før en sæsonstart?
            Jeg tænker da det giver usikkerhed, når vi har så mange.

            Jeg fatter ikke hvorfor BP ikke kalder holdet sammen igår, det var Aske der gjorde det.

            Giv nu noget ro i spillertruppen, og udnævn en anfører som skal gå forrest.
            Er det ikke bare anføregruppen, som har fået en kamp hver med bindet? Holdet har brug flere ledere, og Martin Hansen tager altså ikke mindre ansvar, fordi Bjørn Paulsen står som kaptajn på holdkortet.

            At bindet så ikke rigtigt gjorde, at Paulsen løftede sit eget spil, er en anden snak.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

              Ved ikke rigtig hvad jeg skal tænke, han snakker meget om hvor mange % de er på, han kan være helt sikker på at Randers kommer med 100 % næste søndag, hvis han plæderer at OB ikke skal være der 100 %, så får han både indstilling og resultat efter dette. Igår lignede det feriefodbold, men det bliver det jo også hvis det er med den indstilling man går ind til kampen. Håber sandelig at OB møder op næste søndag med en helt anden indstilling, flopper man imod Randers også, så bliver det en drøj turnering. Vil egentlig mene, at man i hvert fald skal have point.
              En kamp på hjemmebanen for en klub med Too6-ambitioner kræver tre point. En sejr er pligt.
              Sidste sæson var problemet at truppen var endnu ikke på plads under forberedningen, det er den nu. Så skal vi ikke tale om procenter men brænde banen af søndag.
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                En kamp på hjemmebanen for en klub med Too6-ambitioner kræver tre point. En sejr er pligt.
                Sidste sæson var problemet at truppen var endnu ikke på plads under forberedningen, det er den nu. Så skal vi ikke tale om procenter men brænde banen af søndag.
                Jamen, enig.

                Så må det vise sig, om vi reelt har et bedre hold end sidste år. Flere af de udenlandske spillere er købt ind for at være forstærkninger fra dag ét.

                Lige nu - og på et spinkelt grundlag - ser jeg kun én position, hvor vi er klart bedre end sidste sæson: højrebacken.

                Vi må se.

                Det er ingen hemmelighed, at jeg er skeptisk ved en trup med så mange udlændige, men det er sådan, det bliver, og så vil jeg også se bang for the buck.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                  En kamp på hjemmebanen for en klub med Too6-ambitioner kræver tre point. En sejr er pligt.
                  Sidste sæson var problemet at truppen var endnu ikke på plads under forberedningen, det er den nu. Så skal vi ikke tale om procenter men brænde banen af søndag.
                  Må godt nok indrømme, at mine forventninger led et alvorligt knæk igår, det var meget skuffende at set holdets forfatning. Vil vove den påstand, at holdet mentalt var bedre for et år siden, men korrekt der manglede kvalitet. Er bare ikke sikker på at kvaliteten er bedre nu, jo jeg mener den er i truppen, men det er stadig nogle mærkværdige trænerbeslutninger vi er vidne til, men altså han har dem jo 7 dage i ugen, så Alm burde have styr på det. Vi ser udtrykket på søndag, der bliver vi meget klogere, det ligner en 0-0 ligesom sidste år da vi havde Randers tidligt, tror bare desværre Randers er stærkest.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

                    Ved ikke rigtig hvad jeg skal tænke, han snakker meget om hvor mange % de er på, han kan være helt sikker på at Randers kommer med 100 % næste søndag, hvis han plæderer at OB ikke skal være der 100 %, så får han både indstilling og resultat efter dette. Igår lignede det feriefodbold, men det bliver det jo også hvis det er med den indstilling man går ind til kampen. Håber sandelig at OB møder op næste søndag med en helt anden indstilling, flopper man imod Randers også, så bliver det en drøj turnering. Vil egentlig mene, at man i hvert fald skal have point.
                    Jeg forstår ikke meget af Alms svenske gloser, men jeg får det ud af det at når/hvis han siger at ingen hold er på 100% i første kamp i en ny sæson så mener han at nok i fht. 100% når turneringen er godt i gang. Kent Nielsen sagde noget lign. engang med at "der er altid ting at rette" efter første kamp, og der er RFC næppe anderledes stillet end OB og alle andre hold .. hvis jeg ikke husker helt forkert tabte FCK til ACH i parken i første kamp i sidste sæson, men ret mig gerne hvis jeg tager fejl her.

                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                      En kamp på hjemmebanen for en klub med Too6-ambitioner kræver tre point. En sejr er pligt.
                      Sidste sæson var problemet at truppen var endnu ikke på plads under forberedningen, det er den nu. Så skal vi ikke tale om procenter men brænde banen af søndag.

                      Helt enig. Vi skal slå Randers på søndag. Bagefter venter en udekamp i Brøndby og hvis vi allerede halter efter her, så begynder det at ligne noget vi har set alt for mange gange før.
                      Det er bekymrende at tabe 7-1, men samtidig skal vi huske hvad Tommy Møller sagde i SFÅ, efter et stort nederlag: "Det er kun én kamp vi har tabt i dag", selvom det godt nogle gange kan føles som mere.​

                      Comment


                        Poster lige igen, da den vidst gik lidt tabt i tråden. Nogen med indsigt der ved hvordan trænerstaben ser Ivan? Er han set som starter foran Bjørn? Et eller andet sted så ser jeg ham jo egentlig som vores bedste mand i forsvaret når han er skadesfri, men det har jo været umuligt at bedømme netop pga. hans mange skader

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
                          Poster lige igen, da den vidst gik lidt tabt i tråden. Nogen med indsigt der ved hvordan trænerstaben ser Ivan? Er han set som starter foran Bjørn? Et eller andet sted så ser jeg ham jo egentlig som vores bedste mand i forsvaret når han er skadesfri, men det har jo været umuligt at bedømme netop pga. hans mange skader
                          Ved ingenting umiddelbart. Men min mavefornemmelse siger mig at man ser Ivan som starter sammen med Slots når han er klar.
                          Men meget kan ske. Og hvis Bjørn og Slots kommer godt fra start ændrer man sikkert ikke noget med det samme.
                          Men jeg kan simpelthen ikke se Sauli eller Bjørn slå Slotsager af

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

                            Fundamentet for taberkulturen er lagt.
                            Ja hvis man fejrer sejre i træningskampe, er stolt over at man i en periode midt i sæsonen er ubesejrede i 10 kampe mens man alligevel ik når sin målsætning , eller syntes det er fantastisk at være næstbedste hold hvert år i taberslutspillet.

                            selvfølgelig er det surt at tabe en træningskamp, men det er glemt 16 sekunder efter slutfløjtet.
                            Last edited by Magge; 16-07-2023, 22:03.
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                              Resultatet uanset hvad er ærgerligt (ikke helt ligegyldigt) i det at det jo viser at der er pænt stykke vej endnu inden vores nye og bærende kræfter er helt spillet ind i løbemønstre, og øvrige relationer. Jeg er helt med på at Twente er et klasse hold som vil vinde over selv de stærkeste hold i SL. Der er næppe råd til endnu en sløj start på sæsonen hvor nervøsiteten og usikkerheden vil brede sig og spillet bliver forkrampet.
                              Når vi starter turneringen på søndag er det vigtigt. Det bliver for første gang i flere år vanvittigt spænde at se vores nye spillere. De sidste mange år har man på forhånd vidst at nyindkøbene ikke ville flytte så meget som et komma i OB’s historie. Nu er Spellmann , Kløve og Okosun skiftet ud med ubekendte spillere, som jeg glæder mig til at stifte bekendtskab til i gældende kampe.
                              Hvis vi atter får en dårlig start så har Bjørn fejlet igen, men det kan sagtens være holdet med tiden bliver bedre, og at det dermed kun er den kommende sæson der sælges med den enorme udskiftning.
                              Håbet er selvfølgelig at vi kommer godt fra start, og at indkøbene faktisk kan flytte os fremad og væk fra de evige bundpladser.
                              Jeg møder op på stadion på søndag fuld af håb og optimisme. Er virkelig spændt på at se de nye spillere. Tænker i får en mellem fesen start med en 1-1 kamp.
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                                Når vi starter turneringen på søndag er det vigtigt. Det bliver for første gang i flere år vanvittigt spænde at se vores nye spillere. De sidste mange år har man på forhånd vidst at nyindkøbene ikke ville flytte så meget som et komma i OB’s historie. Nu er Spellmann , Kløve og Okosun skiftet ud med ubekendte spillere, som jeg glæder mig til at stifte bekendtskab til i gældende kampe.
                                Hvis vi atter får en dårlig start så har Bjørn fejlet igen, men det kan sagtens være holdet med tiden bliver bedre, og at det dermed kun er den kommende sæson der sælges med den enorme udskiftning.
                                Håbet er selvfølgelig at vi kommer godt fra start, og at indkøbene faktisk kan flytte os fremad og væk fra de evige bundpladser.
                                Jeg møder op på stadion på søndag fuld af håb og optimisme. Er virkelig spændt på at se de nye spillere. Tænker i får en mellem fesen start med en 1-1 kamp.
                                Jeg forventer en startkamp hvor der i de følgende kampe vil være plads til forbedringer i relationerne og samspillet, men det tror jeg også RFC mærker i deres spil. Jeg tror på vi kan få et godt resultat og en sejr som forhåbentlig kan resultere i øget tro på egne evner

                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X