Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træningskamp Twente-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Skader eller ikke skader, BP er voldsomt udfordret, når han har bolden. Han er ikke og vil aldrig blive god nok til vores ambitioner.

    MvH ChrisOB
    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

    Comment


      #92
      Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
      Skader eller ikke skader, BP er voldsomt udfordret, når han har bolden. Han er ikke og vil aldrig blive god nok til vores ambitioner.

      MvH ChrisOB
      Fuldstændig enig !

      Comment


        #93
        Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
        Skader eller ikke skader, BP er voldsomt udfordret, når han har bolden. Han er ikke og vil aldrig blive god nok til vores ambitioner.

        MvH ChrisOB
        Nu kommer en sæson hvor han kan læne sig op til en klasse midtforsvarer som Slots som kan gøre medspillere bedre, så.... ​​​​​​
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          #94
          Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
          Skader eller ikke skader, BP er voldsomt udfordret, når han har bolden. Han er ikke og vil aldrig blive god nok til vores ambitioner.

          MvH ChrisOB
          Han er betydelig bedre uden bold end med bolden men så er det godt han kan læne sig op ad al den rutine Slotsager bringer.

          Comment


            #95
            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

            Ikke kun én kamp... men vi prøver at tale ham op, hvilket vel er fair nok ! Han har spillet 2 kampe på U21, hvor man prøver en del af (var det fulde kampe, aner det ikke).
            Ok, jeg synes han havde flere ok og gode kampe for os i sidste sæson, ikke mindst taget hans alder samt manglende rutine i betragtning. Ved godt, at det ikke er mange kampe for U21 endnu, men min pointe er, at han har talentet og vi bør derfor give ham lidt længere snor. Jeg vil gerne give ham en halvsæson mere for, at se hvordan han udvikler sig.

            Comment


              #96
              Twente er et noget bedre hold end vi er, og blev trods alt også 5’er i Eresdivisie sidste sæson. Så nedenstående er med udgangspunkt i, at vi møder et bedre hold end os selv - noget som vel matcher top 1-3 i suppen sådan ca.

              Mine tanker so far:
              Bjørn er godt nok ikke bedste venner med bolden. Er han virkelig 2’er i det centrale forsvarshiearkie?

              Slots er klart bedste defensive mand, og Aske har det lidt svært i dag.

              Sabbi vil som ofte gerne meget, men lykkedes ikke med ret stor del af tingene.

              Turay får ikke meget ud af det, jeg glæder lig til at se når vi får sat ham ordentligt i scene, eftersom han spiller den plads han blev topscorer i Allsvenskan med.

              Leeroy er der ret god bold i, og han virker til hurtigt at blive en rigtig solid højre dør for os.

              Rami savner jeg godt nok at se noget offensivt fra. Det er ikke meget innovation og kreativitet over hans spil so far.

              Comment


                #97
                Twente kører os midt over i de første 20 minutter hvor vi ikke er i stand til at være på bolden. Efter de kommer foran med to så falder de i kadence og vi kommer lidt mere med, Sabbi meden største chance på indersiden af stolpen.

                Vi skal have vores midtbane mere på bolden, de gange hvor vi er kommer til chancer så kommer bolden enten fra Köhler eller Manneh, de har bare meget svært ved at få plads inde centralt.

                Martin Hansen med et par kanon redninger, Sabbi har også både haft sin chance og har egentligt også spillet fint. Slotsager er også helt central i det opbyggende spil.

                Og så kudos til Twente Iøvrigt det er seriøs fodbold de spiller.

                Comment


                  #98
                  Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

                  Pund for pund var Jørgen ikke dårligere i mine øjne. Han havde bestemt en del mangler, og han var løntung, og han er nu 32, så det giver god mening at lade ham gå og give Adelgaard chancen. Jeg er bare ikke sikker på at det gør os meget bedre i den kommende sæson.
                  jeg håber også de kigger på en ny vb - så der kommer noget konkurrence. Aske skal spille fordi han er den bedste - ikke fordi han er eneste vb i truppen.

                  Comment


                    #99
                    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                    Skader eller ikke skader, BP er voldsomt udfordret, når han har bolden. Han er ikke og vil aldrig blive god nok til vores ambitioner.

                    MvH ChrisOB
                    Håber godt nok heller ikke, at han starte inde imod Randers, men at det bliver Slotsager og vores nye finne.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                      jeg håber også de kigger på en ny vb - så der kommer noget konkurrence. Aske skal spille fordi han er den bedste - ikke fordi han er eneste vb i truppen.
                      Mener at der blev sagt, i forbindelse med transferen, at Leeroy Owusu også kan spille vb? Men klart, der skal være konkurrence på alle pladser.

                      Comment


                        Aske har nogle kiks defensivt i den kamp her, men prøv også at ligge mærke til forskellen på Sabbi og Charly defensive arbejde i kampen, Sabbi har flere returløb og bakker Leroy bedre op.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

                          Mener at der blev sagt, i forbindelse med transferen, at Leeroy Owusu også kan spille vb? Men klart, der skal være konkurrence på alle pladser.

                          det har de sagt ja. Også at ejdum kunne dække den - men det må jo mere være som en nødløsning. Så hellere vi fik sendt mickelson afsted, så vi havde grubbe og leeroy til hb - og så fik en reel vb ind til at konkurrere med aske.

                          Comment


                            tror da de skal overveje at få charly ud - syntes desværre han har ligget ret meget i græsset på det seneste, også godt tapet op

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                              det har de sagt ja. Også at ejdum kunne dække den - men det må jo mere være som en nødløsning. Så hellere vi fik sendt mickelson afsted, så vi havde grubbe og leeroy til hb - og så fik en reel vb ind til at konkurrere med aske.
                              Ejdum på vb nødløsning, hvorvidt det også er tilfældet med Leeroy aner jeg ikke.

                              Comment


                                Kæmpe fejl af Manneh og 3-0.

                                Vi laver simpelthen for mange dårlige beslutninger.

                                Comment

                                Working...
                                X