Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træningskamp Twente-OB

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

Jeg ved bare ikke helt om det giver mening at lave den sammenligning, for mig giver det bedre mening at vi sammenligner hvordan vi starter denne sæson med hvordan vi startede den sidste og der er truppen "baseline" stærkere, der er ikke rigtigt nogen positioner hvor man er i tvivl om hvorvidt den spiller der spiller der overhovedet er dygtig nok til at spille superliga fodbold, det havde man altså en hel del af sidste år.

Du har helt klart en pointe i forhold til Tverskov/Gigovic midtbanen, men det var trods alt kun i 9 kampe og en midtbane der kan spille med helt i toppen af dansk fodbold som ganske enkelt ikke er inde for vores økonomiske formåen. Jebali er virkelig dygtig men Rami ligner en der kan lidt af det samme som Issam og det koblet op med et bedre hold plus at vi har haft tidligere styr på vores ting, tror jeg på kommer til at give en del.
    Jeg er helt med på din præmis for at se om man starter bedre end man gjorde sidste år og det er der vist ingen der er i tvivl om men jeg vil nu stadig tillade mig at sammenligne om BW har styrket holdet i forhold til hvordan man sluttede sidste år.
    Buttom line er at man opnåede ikke den primære målsætning efter 22 runder eller den sekundære da sæsonen sluttede.
    Står holdet bedre end da man sluttede?
    Ja hvis man kan få mere end 1 ud af 15 mulige point i de første 5 kampe er man da helt sikkert godt på vej.

Det jeg ser at BW har gjort er at rydde ud i den “tabermentalitet” der var i truppen da ingen havde vundet noget (bortset fra Kadrii) og at der var “gået OB i den” hos alle spillerene .. top6 er stressende, fansne er krævende, vi er jo ikke det hold som for 10 år siden etc. etc.
    Om alle spillerne så har Mihajlo mentalitet får vi at se men når man siger at de danske spillere skal komme fra akademiet er det vel dels for at sige at det skal være spillere der kommer med spillestilen på rygraden og mentaliteten “vi er ob” fra start og med rimelig succes fra ungdomsrækkerne.
    Alle de spillere vi har set komme op er blevet sovset ind i OB mentaliteten fra førsteholdet; også fra anføreren der bestemt ikke var et fyrværkeri af vindermentalitet, og alt det gå-på-mod som Frøkjær, Breum, Fenger osv. kom op med og imponerede alle med er jo stille og roligt sivet ud af dem ..
    Der er ikke mange spillere tilbage fra mere end en sæson siden så måske det er tid til at slå en streg i sandet for holdet og starte helt forfra og så er det måske op til fans og medier ikke at holde dem op på 10 års elendighed men give dem chancen ..
    BW har ændret klubben indefra og ud med fokus på basic først og holdet efterfølgende .. er alt på plads .. nej .. kommer det? Forhåbentligt men selv ikke BW kan styre alt ..
    Alm har accepteret spillestilen og arbejder på den uden de store udsving, de unge der kommer op kender den, de nye der kommer til er scoutet til den .. bliver det godt? We shall see..
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Nogen der har fundet et link?

Comment

Hvor er HC i dag?
        OB – Ingen hader os

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Obs YouTube kanal

Comment

Oprindeligt indsendt af kiwihat Se indlæg
            Hvor er HC i dag?

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Lige nu er den på Twentes youtube kanal

Comment

Link

https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/se-fc-twente-ob-her/

Comment

Bjørn Paulsen er kaptajn, selvom Martin er med i opstillingen

Comment

Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
                    Bjørn Paulsen er kaptajn, selvom Martin er med i opstillingen
                    Lidt overraskende syntes jeg

Comment

Deres kommentatorer forstår jeg noget bedre end vores egne fra kampen i Ådalen

Comment

Det gik godt nok hurtigt med mål til Twente. Puha.

Comment

1.19 min og bum bagud 1-0….

Comment

Ja, hvis bare man kunne se den. Der kan man ikke på hotel wifi i udlandet.

Comment

En klassisk OB start
                              Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

Comment

Allerede bagud… Hvordan var målet? OB link virkede ikke, så ser Twentes

Comment

Working...
                                X