Oprindeligt indsendt af Galamush

Se indlæg

Annoncering

Collapse

No announcement yet.

Træningskamp Twente-OB

Collapse

X
- 

Ham Sven skralder altså igennem, jeg forudser allerede nu vi kommer til at undvære ham i en del kampe pga karantæner Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på... Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
 2025 stadig med armene over kors 
 Comment
- 

Må erkende at jeg er mere til Sven typen end Tverskov (uden overhovedet at nedgøre ham). Sven er mere som OB i de gode gamle dage, hvor modstanderne frygtede os pga. fysikken og det "grimme" spil !Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlægHam Sven skralder altså igennem, jeg forudser allerede nu vi kommer til at undvære ham i en del kampe pga karantæner 
 - Likes 1
 Comment
- 

En lang diagonalbold hvor modspilleren løber fra Aske lægger den tværs tæt på det lille felt og Bjørn kommer for sent om st dække manden i midten.Oprindeligt indsendt af El New York Se indlægAllerede bagud… Hvordan var målet? OB link virkede ikke, så ser Twentes"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
 - Norbert Elgert -

Comment
- 

Jo, den gamle sang med at være klar fra første fløjt...Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
 Virkede som meget ukoncentreret forsvarsspil fra vores side afLast edited by andlox; 15-07-2023, 14:18."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
 - Norbert Elgert -

- Likes 1
 Comment

Comment