Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træningskamp Twente-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Hvorfor alt det der Tika Taka, når vi er presset i defensiven... nogle gange skal den bare smadres væk !

    Comment


      #77
      Fint at få trykprøvet defensiven, Twente spiller hurtigt, flytter bolden sikkert fra mand til mand. Der er et par stykker eller 5 på OB holdet der skal op i tempo, ellers bliver det en lang kamp.

      Comment


        #78
        Oprindeligt indsendt af agermose Se indlæg
        Nu skriver du “i dag”, men set fra min plads havde han store problemer defensivt i sidste sæson også. Jeg er ikke overbevist om han er en top 6 spiller i den kommende sæson.
        Jeg er - desværre - heller ikke ret imponeret af Aske. Mange defensive svipsere og ikke de store offensive spidskompetencer.

        Rami har et godt touch, men er usynlig og skaber ikke noget. Turay er jeg heller ikke voldsomt imponeret af. Tabet af Frø bliver meget større, end de fleste forestiller sig, og kommer de to nævnte ikke op i niveau, så skal der helst en offensiv profil ind - enten på 9eren eller 10eren. En ny venstreback ville også pynte.

        Altid fint med et lidt perspektiv efter to nemme træningskampe (Viborg var lige startet).

        Edit: så kom der et output fra Rami - dejligt!
        Last edited by Jungledyret; 15-07-2023, 14:44.

        Comment


          #79
          Nuuuuuj tæt på en reducering

          Comment


            #80
            Sabbi på stolpen tæt under mål, den skal altså i kassen.

            Comment


              #81
              Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

              Jeg er - desværre - heller ikke ret imponeret af Aske. Mange defensive svipsere og ikke de store offensive spidskompetencer.

              Rami har et godt touch, men er usynlig og skaber ikke noget. Turay er jeg heller ikke voldsomt imponeret af. Tabet af Frø bliver meget større, end de fleste forestiller sig, og kommer de to nævnte ikke op i niveau, så skal der helst en offensiv profil ind - enten på 9eren eller 10eren. En ny venstreback ville også pynte.

              Altid fint med et lidt perspektiv efter to nemme træningskampe (Viborg var lige startet).
              Beklager, men var Jørgen så meget dårligere ? Han var pænt hurtig/offensiv.... havde sine udfordringer, men ser ikke umiddelbart en opgradering her

              Comment


                #82
                Der skal jo være mål…. Kom nu lidt

                Comment


                  #83
                  Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg
                  Sabbi på stolpen tæt under mål, den skal altså i kassen.
                  Men vinklen var meget skarp. Men vi kommer i hvert fald lidt bedre i kampen nu.
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    #84
                    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                    Beklager, men var Jørgen så meget dårligere ? Han var pænt hurtig/offensiv.... havde sine udfordringer, men ser ikke umiddelbart en opgradering her
                    På baggrud af denne ene kamp? Aske er da bedre i mine øjne og så er han fortsat et talent som kan udvikle sig. Det kan ikke ligefrem sige om JS. Endvidere ville Aske nok ikke være på U21 landsholdet, hvis han ikke havde de rette kvaliteter. Giv lige den unge mand en chance.

                    Comment


                      #85
                      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                      Men vinklen var meget skarp. Men vi kommer i hvert fald lidt bedre i kampen nu.
                      Jo, men han kunne også havde afsluttet tidligere.

                      Comment


                        #86
                        Charly og Sabbi skal spille bolden noget mere. Flere gange har Rami haft pladsen, men de vil hellere drible. Stop det egotrip og aflever… Så har vi faktisk en chance for at være med.

                        Comment


                          #87
                          Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                          Jeg er - desværre - heller ikke ret imponeret af Aske. Mange defensive svipsere og ikke de store offensive spidskompetencer.

                          Rami har et godt touch, men er usynlig og skaber ikke noget. Turay er jeg heller ikke voldsomt imponeret af. Tabet af Frø bliver meget større, end de fleste forestiller sig, og kommer de to nævnte ikke op i niveau, så skal der helst en offensiv profil ind - enten på 9eren eller 10eren. En ny venstreback ville også pynte.

                          Altid fint med et lidt perspektiv efter to nemme træningskampe (Viborg var lige startet).

                          Edit: så kom der et output fra Rami - dejligt!
                          I det jeg har set er det defensiven der har været udfordret i dag, offensiven har skabt de 2-3 muligheder man kan forvente op udebane europæisk. En ved charly, en ved sabbi og så her til sidst et frispark på kanten af feltet. Defensivt blev der kigget lidt fodbold de første 20 min.

                          Comment


                            #88
                            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                            Beklager, men var Jørgen så meget dårligere ? Han var pænt hurtig/offensiv.... havde sine udfordringer, men ser ikke umiddelbart en opgradering her
                            Nu havde han også tre kontrakter ... ;-)
                            Jørgen præsterede faktisk mest kun med konkurrence på hælen når han frygtede om startplads og selv der måtte man hele tid frygte kom kænpe fejl som ville koste. Er taknemmelig at den kapitel blev sluttet i OB.
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              #89
                              Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                              Beklager, men var Jørgen så meget dårligere ? Han var pænt hurtig/offensiv.... havde sine udfordringer, men ser ikke umiddelbart en opgradering her
                              Pund for pund var Jørgen ikke dårligere i mine øjne. Han havde bestemt en del mangler, og han var løntung, og han er nu 32, så det giver god mening at lade ham gå og give Adelgaard chancen. Jeg er bare ikke sikker på at det gør os meget bedre i den kommende sæson.

                              Comment


                                #90
                                Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

                                På baggrud af denne ene kamp? Aske er da bedre i mine øjne og så er han fortsat et talent som kan udvikle sig. Det kan ikke ligefrem sige om JS. Endvidere ville Aske nok ikke være på U21 landsholdet, hvis han ikke havde de rette kvaliteter. Giv lige den unge mand en chance.
                                Ikke kun én kamp... men vi prøver at tale ham op, hvilket vel er fair nok ! Han har spillet 2 kampe på U21, hvor man prøver en del af (var det fulde kampe, aner det ikke).

                                Comment

                                Working...
                                X