Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sauli Väisänen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Der er ret store forventninger til SV. Dem deler jeg ikke helt. Jeg synes ikke hans CV er så imponerende, som det bliver tolket af mange herinde, og jeg tror primært han er tænkt som en rutineret trupsspiller, der skaber konkurrence og dækker af, når der er skader - og jeg tror umiddelbart Ivan og Bjørn kommer til at stå foran ham, hvis de er skadesfri og i kampform. Jeg synes heller ikke BWs udtalelser ved præsentationen indikerer at SV er tænkt som et profilindkøb: "Planen er, at han skal bidrage til at øge konkurrencen på midterforsvarspositionen samt bidrage til træningskulturen og være med til at udvikle spillestilen."
    Det synes jeg sådan set også er helt fornuftigt, så det er ikke en kritik af købet - tværtimod: jeg synes ikke midterforsvaret er der, vi mangler mest ift. kvalitet og topniveau, men vi har manglet kvalitet i bredden, som vi forhåbentlig har fået nu.

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

      Hvorfor ikke bare give anfører bindet til Slotsager?

      Kan han ikke lige så godt bare få det med det samme.
      Det ville være fuldstændig vanvittigt.
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

        Det ville være fuldstændig vanvittigt.
        Hvorfor?
        https://scontent.frke1-1.fna.fbcdn.n...4A&oe=66483523

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg

          Hvorfor?
          Fordi han er det største salgsobjekt i OB p.t. Han kommer næppe til at være en spiller man skal bygge holdet op
          om på lang sigt .. ikke at det har gjort Alm noget … tværtimod så ..
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

          Venter man for længe, får man ingenting ...

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg

            Hvorfor?
            Af en hel lang række grunde, bla. at han praktisk talt stadig er et barn.
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
              Der er ret store forventninger til SV. Dem deler jeg ikke helt. Jeg synes ikke hans CV er så imponerende, som det bliver tolket af mange herinde, og jeg tror primært han er tænkt som en rutineret trupsspiller, der skaber konkurrence og dækker af, når der er skader - og jeg tror umiddelbart Ivan og Bjørn kommer til at stå foran ham, hvis de er skadesfri og i kampform. Jeg synes heller ikke BWs udtalelser ved præsentationen indikerer at SV er tænkt som et profilindkøb: "Planen er, at han skal bidrage til at øge konkurrencen på midterforsvarspositionen samt bidrage til træningskulturen og være med til at udvikle spillestilen."
              Det synes jeg sådan set også er helt fornuftigt, så det er ikke en kritik af købet - tværtimod: jeg synes ikke midterforsvaret er der, vi mangler mest ift. kvalitet og topniveau, men vi har manglet kvalitet i bredden, som vi forhåbentlig har fået nu.
              Jeg ser faktisk alle 4 som ret jævnbyrdige. Jeg er ikke sikker på at de nede i Ådalen ved hvem der skal spille, andet end at de gerne vil have fyret nogle minutter i Slots.

              Jeg tror anføreren bliver Martin Hansen. Jeg havde den nok til BP men hvis man går ud fra at anføre skal spille, så er MH nok et bedre bud PT.

              ​​​​​

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                Jeg ser faktisk alle 4 som ret jævnbyrdige. Jeg er ikke sikker på at de nede i Ådalen ved hvem der skal spille, andet end at de gerne vil have fyret nogle minutter i Slots.

                Jeg tror anføreren bliver Martin Hansen. Jeg havde den nok til BP men hvis man går ud fra at anføre skal spille, så er MH nok et bedre bud PT.

                ​​​​​
                Enig ift. midterforsvarerne. Jeg er ikke så sikker på, at Slotsager bare er fast mand fra start til slut. Hvis Bjørn og/eller Ivan er fit fra sæsonstart tror jeg man går med rutinen i starten. Så skal der nok komme kampe til Slotsager.

                Og så tror jeg også Martin Hansen bliver anfører og man nok snart forlænger med ham. Det ville jeg i hvert fald gøre. Bjørn Paulsens skader bekymrer for meget til, at jeg ville vælge ham. Kan ikke se meget tale for, at der skulle komme færre af dem i denne sæson.

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
                  Der er ret store forventninger til SV. Dem deler jeg ikke helt. Jeg synes ikke hans CV er så imponerende, som det bliver tolket af mange herinde, og jeg tror primært han er tænkt som en rutineret trupsspiller, der skaber konkurrence og dækker af, når der er skader - og jeg tror umiddelbart Ivan og Bjørn kommer til at stå foran ham, hvis de er skadesfri og i kampform. Jeg synes heller ikke BWs udtalelser ved præsentationen indikerer at SV er tænkt som et profilindkøb: "Planen er, at han skal bidrage til at øge konkurrencen på midterforsvarspositionen samt bidrage til træningskulturen og være med til at udvikle spillestilen."
                  Det synes jeg sådan set også er helt fornuftigt, så det er ikke en kritik af købet - tværtimod: jeg synes ikke midterforsvaret er der, vi mangler mest ift. kvalitet og topniveau, men vi har manglet kvalitet i bredden, som vi forhåbentlig har fået nu.
                  Det er jeg ikke utilbøjelig til at give dig ret i. Jeg mener at have læst at det kneb lidt med spilletiden i hans italienske klub så umiddelbart tror jeg også mest på han "bare" går ind på lige fod med BP og Mihajlo. Det springende punkt er vel om hvor godt han er scoutet på teknik, af- og opspil, hovespil osv osv. Det er vel også muligt at hans spillestil passer som fod i hose til Alms system og at han bliver en u-undværlig sidste bastion i cf., men jeg tvivler nu lidt på det.

                  Believe OB

                  ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

                    Enig ift. midterforsvarerne. Jeg er ikke så sikker på, at Slotsager bare er fast mand fra start til slut. Hvis Bjørn og/eller Ivan er fit fra sæsonstart tror jeg man går med rutinen i starten. Så skal der nok komme kampe til Slotsager.

                    Og så tror jeg også Martin Hansen bliver anfører og man nok snart forlænger med ham. Det ville jeg i hvert fald gøre. Bjørn Paulsens skader bekymrer for meget til, at jeg ville vælge ham. Kan ikke se meget tale for, at der skulle komme færre af dem i denne sæson.
                    Har Paulsen ikke reelt set kun haft en skade, i akillessenen, som er blevet ved med at genere? Det kan selvfølgelig også være slemt nok, men det er trods alt lettere at få bugt på en skade end hvis det virkede som om hans krop generelt var ved at være medtaget.

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

                      Enig ift. midterforsvarerne. Jeg er ikke så sikker på, at Slotsager bare er fast mand fra start til slut. Hvis Bjørn og/eller Ivan er fit fra sæsonstart tror jeg man går med rutinen i starten. Så skal der nok komme kampe til Slotsager.

                      Og så tror jeg også Martin Hansen bliver anfører og man nok snart forlænger med ham. Det ville jeg i hvert fald gøre. Bjørn Paulsens skader bekymrer for meget til, at jeg ville vælge ham. Kan ikke se meget tale for, at der skulle komme færre af dem i denne sæson.
                      Enig, jeg tror heller ikke man giver Slots en fast plads i forsvaret fra start af, han skal nok lige have lov til at kæmpe sig til den. Men jeg tror helt sikkert man tænker i en del spil minutter til Slots henover sæsonen.

                      Man skal enten forlænge med MH eller også skal man skyde HC af nu og hive en ung anden målmand ind man tænker kan tage over næste sæson. Under alle omstændigheder så er det også en position man skal have kigget på.

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                        Har Paulsen ikke reelt set kun haft en skade, i akillessenen, som er blevet ved med at genere? Det kan selvfølgelig også være slemt nok, men det er trods alt lettere at få bugt på en skade end hvis det virkede som om hans krop generelt var ved at være medtaget.
                        Jeg tror da BP har bedre odds når det er sommer og der gode baner. Til efterår og vinter når der igen-igen kommer bløde baner er han nok mere udsat på de skiftende underlag .. og BP er vel ikke afspillets mester, men han er dog stærk til at "få den ud af kommunen" og er jo en verbal leder på holdet, men kommer han sent i gang og OB får en fin start kan hans plads hurtigt blive usikker.


                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

                          Af en hel lang række grunde, bla. at han praktisk talt stadig er et barn.
                          Ja et barn der allerede er med i anfører gruppen som 17-årig.

                          Han var anfører for U17 da han var 15 og ville være det på U19 hvis han spillede for dem.

                          Hvis ikke ham, så har du én mulighed: Martin Hansen vores målmand.
                          Er vel den eneste af dem vi har pt. der er mere sikker på spilletid end Slotsager.

                          Men at DU ikke mener han skal have det pga. f.eks. alder er jo din vurdering - er han dygtig nok som anfører er han gammel nok.

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                            Jeg tror da BP har bedre odds når det er sommer og der gode baner. Til efterår og vinter når der igen-igen kommer bløde baner er han nok mere udsat på de skiftende underlag .. og BP er vel ikke afspillets mester, men han er dog stærk til at "få den ud af kommunen" og er jo en verbal leder på holdet, men kommer han sent i gang og OB får en fin start kan hans plads hurtigt blive usikker.

                            BP har ikke problemer med skiftende underlag det er mere MI der har det.

                            BP fik bare ikke lov til at blive klar med sin akillessene, en af grundene at han selv troede han var klar, men det var han så ikke.

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

                              BP har ikke problemer med skiftende underlag det er mere MI der har det.

                              BP fik bare ikke lov til at blive klar med sin akillessene, en af grundene at han selv troede han var klar, men det var han så ikke.
                              BP har da selv udtalt at det er pga skiftende underlag at hans akillessene driller så vidt jeg husker..

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                BP har da selv udtalt at det er pga skiftende underlag at hans akillessene driller så vidt jeg husker..
                                My bad, det havde jeg misset.

                                Men er self. rigtigt var jo i Thailand og ved hjemkomst det blev helt skidt.

                                Sorry.
                                Men det er så også MI problem

                                Comment

                                Working...
                                X