Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sauli Väisänen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Sauli Väisänen

    Han fortjener da som andre sin egen tråd Jernmand er han beskrevet som i OBs præsentationsvideo og det er jo ikke helt skidt hvis det passer. Jernmand lyder som makker til Slotsager når de vigtige kampe starter. Især BP tror jeg skal se sig over skulderen denne gang.
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    #2
    Hvis alle bliver vil der godt nok komme konkurrence om de centerback pladser

    Comment


      #3
      Velkommen til! En jernnand kan god lide at se på banen. :-)
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        #4
        https://twitter.com/Odense_Boldklub/...B80nqgGag&s=19

        Første interview med Sauli som lover "there will be some blood for the strikers".
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
          https://twitter.com/Odense_Boldklub/...B80nqgGag&s=19

          Første interview med Sauli som lover "there will be some blood for the strikers".
          Fremstår velartikuleret og sympatisk - velkommen til!

          Comment


            #6
            Perkele! Svenskerne sætter finnerne ind.

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

              Fremstår velartikuleret og sympatisk - velkommen til!
              Velformuleret .. er det der hvor han lover “blod for the strikers”
              Believe OB

              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg

                Velformuleret .. er det der hvor han lover “blod for the strikers”
                Det er dér, hvor han sætter tre meningsfulde sætninger sammen med ord over to stavelser på et fremmedsprog. Det er ikke alle fodboldspillere forundt.
                Last edited by Jungledyret; 20-06-2023, 18:18.

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                  Det er dér, hvor han sætte tre meningsfulde sætninger sammen med ord over to stavelser på et fremmedsprog. Det er ikke alle fodboldspillere forundt.
                  Hellere ikke alle fodboldfans.... selv paa deres modersmaal... !

                  Comment


                    #10
                    Velkommen til

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                      Hellere ikke alle fodboldfans.... selv paa deres modersmaal... !
                      100% enig med dig, bare læs på nettet generelt

                      Comment


                        #12
                        Meget spændende hvem der så kommer til at spille fra start. Hvis alle til CF er skadesfri, så kan jeg faktisk virkelig ikke forudse det

                        Comment


                          #13
                          Det er tydeligt, at klubben er meget svensk nu - sportsdirektør, træner og chefscout. Og de fleste finner taler jo svensk - mere eller mindre.

                          Hvis han leverer, det der beskrives, er han en god signing. Hvis vi stadig får varm luft, er han ikke. Men jeg har før sagt ,at jeg har tillid til Bjørn, så tror på, at Sauli bliver en gevinst.

                          Næste sæson SKAL blive bedre end det sædvanlige 8-10. Det fortjener Fyn.

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
                            Meget spændende hvem der så kommer til at spille fra start. Hvis alle til CF er skadesfri, så kan jeg faktisk virkelig ikke forudse det
                            Ja den er svær, bliver Bjørn den næste anfører selv om han risikerer bænken?
                            Måske er jeg hård ved Bjørn, grundet at han ofte har spillet småskadet, men umiddelbart vil jeg tænke de andre har et højere topniveau end Bjørn

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af René Se indlæg

                              Ja den er svær, bliver Bjørn den næste anfører selv om han risikerer bænken?
                              Måske er jeg hård ved Bjørn, grundet at han ofte har spillet småskadet, men umiddelbart vil jeg tænke de andre har et højere topniveau end Bjørn
                              Hvorfor ikke bare give anfører bindet til Slotsager?

                              Kan han ikke lige så godt bare få det med det samme.

                              Comment

                              Working...
                              X