Der er ret store forventninger til SV. Dem deler jeg ikke helt. Jeg synes ikke hans CV er så imponerende, som det bliver tolket af mange herinde, og jeg tror primært han er tænkt som en rutineret trupsspiller, der skaber konkurrence og dækker af, når der er skader - og jeg tror umiddelbart Ivan og Bjørn kommer til at stå foran ham, hvis de er skadesfri og i kampform. Jeg synes heller ikke BWs udtalelser ved præsentationen indikerer at SV er tænkt som et profilindkøb: "Planen er, at han skal bidrage til at øge konkurrencen på midterforsvarspositionen samt bidrage til træningskulturen og være med til at udvikle spillestilen."
Det synes jeg sådan set også er helt fornuftigt, så det er ikke en kritik af købet - tværtimod: jeg synes ikke midterforsvaret er der, vi mangler mest ift. kvalitet og topniveau, men vi har manglet kvalitet i bredden, som vi forhåbentlig har fået nu.
Det synes jeg sådan set også er helt fornuftigt, så det er ikke en kritik af købet - tværtimod: jeg synes ikke midterforsvaret er der, vi mangler mest ift. kvalitet og topniveau, men vi har manglet kvalitet i bredden, som vi forhåbentlig har fået nu.
Comment