Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sauli Väisänen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

    My bad, det havde jeg misset.

    Men er self. rigtigt var jo i Thailand og ved hjemkomst det blev helt skidt.

    Sorry.
    Men det er så også MI problem
    Flere har problemer med det. Martin Hansens dårlige ryg skyldtes også dårlige træningsunderlag. Han træner sjældent på kunst om vinteren. Hans ryg kan ikke holde til det. Frøs lyske er heller ikke tosset med det…

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Flere har problemer med det. Martin Hansens dårlige ryg skyldtes også dårlige træningsunderlag. Han træner sjældent på kunst om vinteren. Hans ryg kan ikke holde til det. Frøs lyske er heller ikke tosset med det…
      Der er det jo super fedt at NT og resten af ledelsen der sådan rigtigt bestemmer får gjort noget ved det - også på stadion. Good job.


      Eller noget............

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

        Der er det jo super fedt at NT og resten af ledelsen der sådan rigtigt bestemmer får gjort noget ved det - også på stadion. Good job.


        Eller noget............
        Altså når man nu åbenbart har besluttet umiddelbart ikke at bruge nogle af de 70 mill der er kommet i kassen på transfer ville det jo være utilgiveligt hvis man ikke bruger nogle penge på baner i Ådalen… Så fatter jeg ingenting længere

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Altså når man nu åbenbart har besluttet umiddelbart ikke at bruge nogle af de 70 mill der er kommet i kassen på transfer ville det jo være utilgiveligt hvis man ikke bruger nogle penge på baner i Ådalen… Så fatter jeg ingenting længere
          Det ved du jo heller ikke om man har - altså valgt ikke at bruge penge.

          Men hvis man nu siger at Leeroy (staves*) og en anden HB (skal købes) er lige gode.
          - Så vil det vel være klogere at tage en Leeroy på fri transfer - han vil I hvert fald som oftest være billigere.

          Tænker de har tænkt over det.

          Og hvorfor der ikke er kommet en CM endnu?
          - Fordi han kan ikke skaffes på fri-transfer.
          - Der skal bruges penge så han kommer tidligst d. 01-07.

          Men når den nye CM kommer tror jeg det er noget der kan minde om en PENIS-TRANSFER.

          (Det ord kan folk godt lide siges det).

          Comment


            #35
            Og ingen - du plejer at være ret godt med - og du har jo heller ikke nævnt noget til CM

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

              Det ved du jo heller ikke om man har - altså valgt ikke at bruge penge.

              Men hvis man nu siger at Leeroy (staves*) og en anden HB (skal købes) er lige gode.
              - Så vil det vel være klogere at tage en Leeroy på fri transfer - han vil I hvert fald som oftest være billigere.

              Tænker de har tænkt over det.

              Og hvorfor der ikke er kommet en CM endnu?
              - Fordi han kan ikke skaffes på fri-transfer.
              - Der skal bruges penge så han kommer tidligst d. 01-07.

              Men når den nye CM kommer tror jeg det er noget der kan minde om en PENIS-TRANSFER.

              (Det ord kan folk godt lide siges det).
              CM er jo eneste chance tilbage for at bruge penge fra de 70 mill. Hvis vi bruger penge senere i vinduet er det jo fordi vi har solgt og fået ekstra i kassen. Så det går helt sikkert lige op eller går i plus

              Grunden til jeg nævner at det ikke lyder til at man har tænkt sig at bruge af transfer pengene er efter BWs udtalelser til BT idag. Han udelukker det ikke. Fik bare opfattelsen af det. Jeg tror mere og mere på en transferfri spiller eller noget under 4 mill.
              Men jeg er enig i betragtningen at grunden til at der er gået så lang tid med en CM kan være fordi man forhandler med en klub.
              Men når DD kommer er det altså 6/6 der er transferfrie

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                Og ingen - du plejer at være ret godt med - og du har jo heller ikke nævnt noget til CM
                Jeg har hørt absolut ZERO i dette vindue desværre

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Jeg har hørt absolut ZERO i dette vindue desværre
                  Ja det er ret vildt.

                  Du plejer som nævnt ellers at være ret godt med.

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Flere har problemer med det. Martin Hansens dårlige ryg skyldtes også dårlige træningsunderlag. Han træner sjældent på kunst om vinteren. Hans ryg kan ikke holde til det. Frøs lyske er heller ikke tosset med det…
                    Kan du, eller nogle andre, forklare hvordan det kan være, at ryggen ikke har det godt med kunst, fx? Er det noget med, at kunst = hårde landinger fx? (hvis kunstgræsbanen nærmest er som den hårde, solide plastik, jeg spillede på som barn?)

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

                      Hvorfor ikke bare give anfører bindet til Slotsager?

                      Kan han ikke lige så godt bare få det med det samme.
                      For tidligt, Slotsager skal bare fokusere på sit spil, jeg håber Martin Hansen får anførertjansen, han er sikker på kortet. den periode med JJT var en parodi.

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

                        Ja et barn der allerede er med i anfører gruppen som 17-årig.

                        Han var anfører for U17 da han var 15 og ville være det på U19 hvis han spillede for dem.

                        Hvis ikke ham, så har du én mulighed: Martin Hansen vores målmand.
                        Er vel den eneste af dem vi har pt. der er mere sikker på spilletid end Slotsager.

                        Men at DU ikke mener han skal have det pga. f.eks. alder er jo din vurdering - er han dygtig nok som anfører er han gammel nok.
                        Det er også fint han er det. Det er jo godt at være i lære, og især da han jo har potentialet til at gå den vej.

                        Jeg tænker også MH umiddelbart.

                        Ja det er min vurdering, selvfølgelig, ligesom du har din vurdering.
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

                          Det er også fint han er det. Det er jo godt at være i lære, og især da han jo har potentialet til at gå den vej.

                          Jeg tænker også MH umiddelbart.

                          Ja det er min vurdering, selvfølgelig, ligesom du har din vurdering.
                          ved ikke om det er noget de går op i - og man kan jo nå at forlænge med ham.

                          Men vælger man MH som ny anfører vil det være den 3 i træk der står med udløb efter et år "på posten"

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                            ved ikke om det er noget de går op i - og man kan jo nå at forlænge med ham.

                            Men vælger man MH som ny anfører vil det være den 3 i træk der står med udløb efter et år "på posten"
                            Ja, det er jo så en anden side af historien.
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

                              Ja, det er jo så en anden side af historien.
                              Så er den side af historien lukket

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                                ved ikke om det er noget de går op i - og man kan jo nå at forlænge med ham.

                                Men vælger man MH som ny anfører vil det være den 3 i træk der står med udløb efter et år "på posten"
                                kæft det var godt kaldt af mig selv

                                mon så ikke han får anførerbindet?

                                Comment

                                Working...
                                X