Han fortjener da som andre sin egen tråd Jernmand er han beskrevet som i OBs præsentationsvideo og det er jo ikke helt skidt hvis det passer. Jernmand lyder som makker til Slotsager når de vigtige kampe starter. Især BP tror jeg skal se sig over skulderen denne gang.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Sauli Väisänen
Collapse
X
-
https://twitter.com/Odense_Boldklub/...B80nqgGag&s=19
Første interview med Sauli som lover "there will be some blood for the strikers"."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæghttps://twitter.com/Odense_Boldklub/...B80nqgGag&s=19
Første interview med Sauli som lover "there will be some blood for the strikers".
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
Velformuleret .. er det der hvor han lover “blod for the strikers”Last edited by Jungledyret; 20-06-2023, 18:18.
- Likes 2
Comment
-
Det er tydeligt, at klubben er meget svensk nu - sportsdirektør, træner og chefscout. Og de fleste finner taler jo svensk - mere eller mindre.
Hvis han leverer, det der beskrives, er han en god signing. Hvis vi stadig får varm luft, er han ikke. Men jeg har før sagt ,at jeg har tillid til Bjørn, så tror på, at Sauli bliver en gevinst.
Næste sæson SKAL blive bedre end det sædvanlige 8-10. Det fortjener Fyn.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlægMeget spændende hvem der så kommer til at spille fra start. Hvis alle til CF er skadesfri, så kan jeg faktisk virkelig ikke forudse det
Måske er jeg hård ved Bjørn, grundet at han ofte har spillet småskadet, men umiddelbart vil jeg tænke de andre har et højere topniveau end Bjørn
Comment
-
Oprindeligt indsendt af René Se indlæg
Ja den er svær, bliver Bjørn den næste anfører selv om han risikerer bænken?
Måske er jeg hård ved Bjørn, grundet at han ofte har spillet småskadet, men umiddelbart vil jeg tænke de andre har et højere topniveau end Bjørn
Kan han ikke lige så godt bare få det med det samme.
Comment
Comment