Han har haft en agent med italiensk navn siden i sommer (hvor han måske blev 15), og jeg gætter på han har stillet større muligheder end en trainee kontrakt til minimumsløn i udsigt for drengen og familien. Det er et sats, og OB har så på et tidspunkt set andre veje, hvis han ikke ville give OB nævneværdig indtægt.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Det 'nye OB' og talenterne
Collapse
X
-
Kan læse mig til, at de scoutet på ham i 2024/25-sæsonen og det er JF og deres akademichef som har fået ham til prøvetræning. Der er allerede lagt den første korte video op taget af hans agent Mikkel Rohuff.Oprindeligt indsendt af SkuffeDK Se indlægHan har haft en agent med italiensk navn siden i sommer (hvor han måske blev 15), og jeg gætter på han har stillet større muligheder end en trainee kontrakt til minimumsløn i udsigt for drengen og familien. Det er et sats, og OB har så på et tidspunkt set andre veje, hvis han ikke ville give OB nævneværdig indtægt.
Måske også fint nok, at komme til en klub med tre danskere, når det er i så ung en alder.Last edited by Online; i går, 08:46.
Comment
Comment