Oprindeligt indsendt af Plum
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Det 'nye OB' og talenterne
Collapse
X
-
U15 tabte desværre 1:2, men U19 vandt 3:1 mod Agf, to af målene blev scoret af Kjerrumgaard og Nouck Horneman. Horneman har nogle fantastiske statistiker hvad angår mål, han ligner et godt bud for en forlængelse af kontrakten. Jeg har aldrig set ham live, men det er lidt mystisk, at han ikke forlængst fik en ny kontrakt og måske et indhop her og hist for superliga holdet. Nogen som har bedre kendskab til ham? Og på U17 niveau skal vi har en ny lang kontrakt til Elias Hansborg Sørensen og Markus Jensen hurtigst muligt. Specielt Hansborg skal komme i hus, fordi han også spiller U17 EM i Maj, han er et kæmpe talent. Jeg krydser fingre for at U17 mandskabet går hele vejen i deres turnering. De har jo en reel chance for guldet.
Comment
-
Det er sikkert ikke den helt rigtige tråd .. men det lysner måske for gribben OC i Hertha
https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...-konkurrenter/Believe OB
œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægDet er sikkert ikke den helt rigtige tråd .. men det lysner måske for gribben OC i Hertha
https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...-konkurrenter/
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægDet er sikkert ikke den helt rigtige tråd .. men det lysner måske for gribben OC i Hertha
https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...-konkurrenter/
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægJeps .. til BVBs andethold
Comment
-
Dalby Wille forlænger. Kæmpe målmandstalent fra U17
https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/sebast...aenger-med-ob/
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
Det har jo været aftalt siden før Lotka fik lidt af et gennembrud hos Hertha på et tidspunkt, hvor Schwollow var coronaramt og Oliver desværre var skadet.Det var med en ny træner, der var hentet ind for at være brandslukker og som sikkert ikke tænker længere frem end til slutningen af sæsonen, og så sætter.man jo ikke en spiller af, der begyndte at spille samtidig med at resultaterne blev bedre. I det hele taget er det mit indtryk at OC har været meget skadesramt i år og at det har sat ham tilbage i forhold til spilletid, men forhåbentlig et han stadig i spil til næste sæson, men det har da ikke været nogen udpræget succes indtil videre.
Iøvrigt er der nogle fede billeder, hvis man ser højdepunkter fra Hertha - Stuttgart, hvor OC går totalt amok i jubelklumpen da Belfodil lukker kampen. Fedt som OB og Hertha mand, at se passionen for Hertha fra OC.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlægIøvrigt er der nogle fede billeder, hvis man ser højdepunkter fra Hertha - Stuttgart, hvor OC går totalt amok i jubelklumpen da Belfodil lukker kampen. Fedt som OB og Hertha mand, at se passionen for Hertha fra OC.
At han så er Erling's lillebror hjælper måske også på det ;)
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
Du har helt ret. Tror kun det var OB fans der havde regnet med, at han ville gå ned og slå en forholdsvis nyerhvervet og dyr målmand som Schwolow af. Da chancen bød sig, var Oliver desværre ukampdygtig, over flere gange faktisk. Jeg er bange for, at hvis Schwolow sælges, og Jarstein også forsvinder, så købes der en ny, og god målmand som konkurrent. Hertha har store ambitioner, og der er jeg ikke sikker på OC måske er nok. Så selvom Herthas fans har efterspurgt OC på mål(Før de så Lotka i aktion), så tvivler jeg stadig på hans debut.
Iøvrigt er der nogle fede billeder, hvis man ser højdepunkter fra Hertha - Stuttgart, hvor OC går totalt amok i jubelklumpen da Belfodil lukker kampen. Fedt som OB og Hertha mand, at se passionen for Hertha fra OC.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
Det var også sådan noget som det og hans fremtoning, begyndte at lære tysk inden kontrakten var underskrevet og alt det der, der har gjort at fansne dernede godt kan lide ham.
At han så er Erling's lillebror hjælper måske også på det ;)
Comment
Comment