Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Det 'nye OB' og talenterne

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

    Enig. Uanset hvor meget jeg gerne vil have Grubbe hjem og spille. Så er det bare ikke det vi som klub har brug for lige nu. Der bliver vi nødt til at (som Bjørn siger) være mindre sentimentale. Vi har brug for en klassemidbanemand i stedet for JJ, der kan binde hele spillet sammen. Ser gerne vi går all in på denne position, da vi skal have fundet den helt rigtige makker til Aron
    Enig.

    Erstat ham med Tarik, send Kløve væk fra klubben og hent 2 nye profiler ind da JJ nok også smutter

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Kan du ikke se at det er total spin at gøre det på denne måde? Hvad er det næste gang?

      ”Vi har idag solgt Tobias Slotsager,Marcus Jensen og Elias Hansborg i den største akademi handel nogensinde”?
      Jo selvf. er der en go' del spin i det og dit eksempel med 3 spillere meget teoretisk endnu, men hvis det giver god mening for klubben både sportsligt og økonomisk så har jeg næppe noget problem med det .. men det er jo bare min måde at vurdere tingene på.

      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
        Jo selvf. er der en go' del spin i det og dit eksempel med 3 spillere meget teoretisk endnu, men hvis det giver god mening for klubben både sportsligt og økonomisk så har jeg næppe noget problem med det .. men det er jo bare min måde at vurdere tingene på.

        Comment


          7.5 mill. + præstationsafhængige bonusser.

          Angiveligt.

          https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...terklub-ob-duo

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
            7.5 mill. + præstationsafhængige bonusser.

            Angiveligt.

            https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...terklub-ob-duo
            Hmm, vel ikke et svimlende beløb for to talenter, hvoraf det ene angiveligt er ret stort.
            Men bonusser kan jo også få noget at sige. Og sådan er loddet nok når man er bundhold.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

              Hmm, vel ikke et svimlende beløb for to talenter, hvoraf det ene angiveligt er ret stort.
              Men bonusser kan jo også få noget at sige. Og sådan er loddet nok når man er bundhold.
              Uden at være helt sikker så er jeg stadig af den overbevisning at Tobias Lund Jensen nok har kostet de 6 mill og Foss 1,5 hvis det skulle deles op. Set på den måde syntes jeg det er ok beløb, selvom jeg havde håbet på tættere på 1,5 mill euro

              Comment


                Det lever vel op til strategien om at sælge for 1million EUR hver år !

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                  Det lever vel op til strategien om at sælge for 1million EUR hver år !
                  Yes. Men hvis han skal have noget at arbejde med skal der sælges for mere. Det kommer også til at ske til sommer

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprob Se indlæg

                    yes. Men hvis han skal have noget at arbejde med skal der sælges for mere. Det kommer også til at ske til sommer
                    sdr-ob u19: 0-2

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af superior Se indlæg

                      sdr-ob u19: 0-2
                      ob-sdr u17: 4-0

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg

                        sdr-ob u19: 0-2
                        Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg
                        ob-sdr u17: 4-0
                        Klasse. Så kan Sønderjyske god vænne sig til at tabe mod OB. :-)
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          Og U15 vandt også med 4:0, så rent bord fra ungdomssiden.

                          Comment


                            Jonathan Khemdee skal på to forskellige landsholdsture med Thailand de næste par måneder, og han håber på, at den ene af dem bliver sammen med en anden OB'er.

                            Khemdee får travlt med landsholdet de næste par måneder - OBstruktion

                            Comment


                              Nogen der ved hvad der skete med ham her? Fik 3 årig kontrakt til 2024 men er allerede forsvundet fra truppen

                              https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/akadem...c-midtjylland/

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Nogen der ved hvad der skete med ham her? Fik 3 årig kontrakt til 2024 men er allerede forsvundet fra truppen

                                https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/akadem...c-midtjylland/
                                På bænken i FCM mod BIF?

                                https://3point.dk/nyheder/startopsti...u17-09-04-2022
                                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                                Venter man for længe, får man ingenting ...

                                Comment

                                Working...
                                X