Erstat ham med Tarik, send Kløve væk fra klubben og hent 2 nye profiler ind da JJ nok også smutter
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Det 'nye OB' og talenterne
Collapse
X
-
Jo selvf. er der en go' del spin i det og dit eksempel med 3 spillere meget teoretisk endnu, men hvis det giver god mening for klubben både sportsligt og økonomisk så har jeg næppe noget problem med det .. men det er jo bare min måde at vurdere tingene på.Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Kan du ikke se at det er total spin at gøre det på denne måde? Hvad er det næste gang?
”Vi har idag solgt Tobias Slotsager,Marcus Jensen og Elias Hansborg i den største akademi handel nogensinde”?
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægJo selvf. er der en go' del spin i det og dit eksempel med 3 spillere meget teoretisk endnu, men hvis det giver god mening for klubben både sportsligt og økonomisk så har jeg næppe noget problem med det .. men det er jo bare min måde at vurdere tingene på.
Comment
-
Hmm, vel ikke et svimlende beløb for to talenter, hvoraf det ene angiveligt er ret stort.Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg7.5 mill. + præstationsafhængige bonusser.
Angiveligt.
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...terklub-ob-duo
Men bonusser kan jo også få noget at sige. Og sådan er loddet nok når man er bundhold.
Comment
-
Uden at være helt sikker så er jeg stadig af den overbevisning at Tobias Lund Jensen nok har kostet de 6 mill og Foss 1,5 hvis det skulle deles op. Set på den måde syntes jeg det er ok beløb, selvom jeg havde håbet på tættere på 1,5 mill euroOprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
Hmm, vel ikke et svimlende beløb for to talenter, hvoraf det ene angiveligt er ret stort.
Men bonusser kan jo også få noget at sige. Og sådan er loddet nok når man er bundhold.
Comment
-
Jonathan Khemdee skal på to forskellige landsholdsture med Thailand de næste par måneder, og han håber på, at den ene af dem bliver sammen med en anden OB'er.
Khemdee får travlt med landsholdet de næste par måneder - OBstruktion
- Likes 1
Comment
-
På bænken i FCM mod BIF?Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægNogen der ved hvad der skete med ham her? Fik 3 årig kontrakt til 2024 men er allerede forsvundet fra truppen
https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/akadem...c-midtjylland/
"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
Comment