Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Det 'nye OB' og talenterne

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    U19 spillede uafgjort mod AaB. Og Daniel Obbejjle er stadig i OB, han var med på bænken:
    https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/u19-i-...sning-mod-aab/
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      Fenger nomineret til månedens talent, stort tillykke:

      https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...anedens-talent

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
        Fenger nomineret til månedens talent, stort tillykke:

        https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...anedens-talent
        Fedt for Fenger.

        For OB... det beroliger mig ikke i forhold til forlængelse. Jo mere succes, jo flere klubber bliver opmærksom på ham.
        Jeg tror desværre han er tabt for os. Og jeg tror den primært grund er, at han vil noget andet.

        Hvis det forholder sig sådan, kan jeg ikke lade være med et være lidt skuffet over Fenger. Lidt utaknemmeligt af ham.

        Så kære Fenger, forlæng venligst, og lad være med at skuffe os fans.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

          Fedt for Fenger.

          For OB... det beroliger mig ikke i forhold til forlængelse. Jo mere succes, jo flere klubber bliver opmærksom på ham.
          Jeg tror desværre han er tabt for os. Og jeg tror den primært grund er, at han vil noget andet.

          Hvis det forholder sig sådan, kan jeg ikke lade være med et være lidt skuffet over Fenger. Lidt utaknemmeligt af ham.

          Så kære Fenger, forlæng venligst, og lad være med at skuffe os fans.
          Ja. Jeg har haft mine raserianfald i forhold til at få forlænget med Fenger. Som burde have været forlænget for lang tid siden og jeg ser den 3-årige kontrakt til Luca i lyset af den her situation.

          Problemet er at han er en ung offensiv spiller der ikke rigtigt har haglet mål ind endnu, for andre klubber er han jo "free money" de kan tage ham ind og lad ham score mål, så har du et fint salg.

          Jeg tror at Superligaklubberne allerede er beviste om at han har udløb og de fleste af dem vil nok gerne hente ham ind, spørgsmålet er om de har plads i truppen til at han kan få spilletid uden at det går udover deres egne, der tror jeg egentligt kun det er AGF der kan det, af en hvis størrelse, det tror jeg ikke Max gider, han er Roskilde dreng, hvis nu det var Brøndby, så var der dilemma :-D men de har
          ​​​​​både Divkovic og Kvistgaarden til at ligge deroppe.

          Jeg tror han venter og ser hvilke muligheder der byder sig, det skulle ikke undre mig at der står en eller anden segunda tysk/hollandsk klub der godt vil tilknytte Max.

          Det er pisse irriterende for han er en vigtig brik på skakbrættet. Som en venstrekantangriber der kan lukke en højreback ned og kan sættes ind centralt.

          Så ja Kære Max nu går du lige ind og skriver en 4-årig med Michael Hemmingsen. Bare sig til ham at jeg har sagt at det skal han. Er du klar over hvor trist hollandsk kultur er? Vil du gerne ende i Tyskland? Med en eller anden tysk kæreste der hvisker dig i øret på det der jodlesprog? Nu bliver du på Fyn. End of discussion.
          ​​​​​​


          ​​​​​​



          Comment


            Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

            Fedt for Fenger.

            For OB... det beroliger mig ikke i forhold til forlængelse. Jo mere succes, jo flere klubber bliver opmærksom på ham.
            Jeg tror desværre han er tabt for os. Og jeg tror den primært grund er, at han vil noget andet.

            Hvis det forholder sig sådan, kan jeg ikke lade være med et være lidt skuffet over Fenger. Lidt utaknemmeligt af ham.

            Så kære Fenger, forlæng venligst, og lad være med at skuffe os fans.
            En kæmpe fejl, at det kun blev et år i sin tid og at Klynge ikke fik en kontrakt. Klynge kunne man fint have lejet ud det første år

            Comment


              Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

              En kæmpe fejl, at det kun blev et år i sin tid og at Klynge ikke fik en kontrakt. Klynge kunne man fint have lejet ud det første år
              Du kan ikke tvinge en spiller til at skrivere en længere kontrakt, end vedkommende - eller vedkommendes joke af en ‘agent’ - ønsker. For agenterne er der flere penge i de kortere kontrakter.

              Ikke at jeg kender noget til forløbet. Vi gætter jo alle. Var det OB, der ikke ville forlænge med mere, så var det dumt.

              Uagtet - Fenger står i en dårligere forholdsposition end sidst, og jeg tror egentlig ikke, at han får tilbud fra højere hylde.

              Klynge kan jeg godt li’, men jeg ser ham ikke som et stort tab.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                Du kan ikke tvinge en spiller til at skrivere en længere kontrakt, end vedkommende - eller vedkommendes joke af en ‘agent’ - ønsker. For agenterne er der flere penge i de kortere kontrakter.

                Ikke at jeg kender noget til forløbet. Vi gætter jo alle. Var det OB, der ikke ville forlænge med mere, så var det dumt.

                Uagtet - Fenger står i en dårligere forholdsposition end sidst, og jeg tror egentlig ikke, at han får tilbud fra højere hylde.

                Klynge kan jeg godt li’, men jeg ser ham ikke som et stort tab.
                Der skal 2 til tango. Spørgsmålet er om man har "danset" godt nok til at få partneren på gulvet.
                Historien viser, at nogle gange så er der talenter som udvikler sig lidt langsomt og ikke nødvendigvis ligner en kommende stjerne som 18 årig (Klynge skal nok blive en fornuftig superligaspiller). FCM skyder med spredehagl og rammer ikke plet hver gang, men overordnet set lykkedes det med stor trup med mange udlejninger. Ved godt at James, Søren Reese og Okosun ikke endte som FCM stjerner, men de har haft stor succes med andre udlejninger, som de 3 nævnte herrer spiller on/off i superligaen.

                Comment


                  Tonny H forlænger indtil 2028 (!). Glimrende!
                  https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/tonny-...nger-til-2028/

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
                    Tonny H forlænger indtil 2028 (!). Glimrende!
                    https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/tonny-...nger-til-2028/
                    Nærmest den vigtigste forlængelse …
                    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                    Venter man for længe, får man ingenting ...

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
                      Tonny H forlænger indtil 2028 (!). Glimrende!
                      https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/tonny-...nger-til-2028/
                      Er Tonny også et emne til superligaen. Eller som midlertidig løsning.
                      Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                      OB - engang var vi gode

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
                        Tonny H forlænger indtil 2028 (!). Glimrende!
                        https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/tonny-...nger-til-2028/
                        Klasseforlængelse.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                          Nærmest den vigtigste forlængelse …
                          Nærmest 100% enig (bortset fra dit "Nærmest")

                          Comment


                            Stor tilkendegivelse til Tonnys arbejde må man sige, respekt for det.

                            Har hørt at man arbejder på endnu en forlængelse af samme længde til Troels Kløve.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                              Stor tilkendegivelse til Tonnys arbejde må man sige, respekt for det.

                              Har hørt at man arbejder på endnu en forlængelse af samme længde til Troels Kløve.
                              5 andre på vej også AJA, Opondo og Lider, Jørgen samt Okosun.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                                5 andre på vej også AJA, Opondo og Lider, Jørgen samt Okosun.
                                Tonnys kontrakt har været på plads i månedsvis siger rygterne.. Og…

                                NEJ,NEJ,NEJ,NEJ og NEJ

                                Comment

                                Working...
                                X