Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Det 'nye OB' og talenterne

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Hold kæft hvor er det vigtigt det der!! Fedt og vinde.

    Igen pisse fedt udtryk der er i de drenge der de søger den gode energi, og highfiver når noget er godt og bakker hinanden, og det skinner helt tydeligt igennem hvem af de to hold der mødes i dag der vil det der mest.

    Rigtig god kamp af Breum der kommer rigtigt meget fra hans side af og et mål i dag også, fed attitude, det kan man ikke sætte en finger på det der.

    Sistrup spiller også en rigtig god kamp og han løber hvergang og forsøger at vinde samtlige bolde.

    God kamp af keeperen, der tager alt Slavia har og komme med og sådan kan man blive ved.

    ​​​​​Pissefed holdindsats og kæmpe stort tillykke til de drenge der, og til de mennesker der arbejder med dem, det er inspirerende og sidde og se på. Tillykke med det.
    ​​​​
    Last edited by Striwetforlivet!; 08-08-2021, 12:31.

    Comment


      og hvilken mediedækning! En U turnering kameradækket som en 1 divisionskamp herhjemme, og derefter en præmieoverrækkelse som må gøre OL misundelig!

      Comment


        Tillykke gutter! Det var en rigtig holdindsats og en fornøjelse at se på.

        Comment


          Tjek lige 1-0 målet efter ca 13 minutter. Sørg for at få hele angrebet med. Klasse

          Comment



            Her kan ses vores scoringer:
            https://twitter.com/Odense_Boldklub/...916516358?s=19
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              Hvis OB ikke skriver en fuldtidskontrakt med Breum ASAP fatter jeg ingenting af strategien.

              - Vi mangler en venstrekant
              - Teknisk sindssyg god
              - Målfarlig
              - 11 måneder tilbage af sin ungdomskontrakt
              - Nu nok meget attraktiv for andre klubber

              Kom nu OB. Giv ham en 4-5 årig kontrakt

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Hvis OB ikke skriver en fuldtidskontrakt med Breum ASAP fatter jeg ingenting af strategien.

                - Vi mangler en venstrekant
                - Teknisk sindssyg god
                - Målfarlig
                - 11 måneder tilbage af sin ungdomskontrakt
                - Nu nok meget attraktiv for andre klubber

                Kom nu OB. Giv ham en 4-5 årig kontrakt
                Ja, med det samme. Det kan ikke ske hurtigt nok.
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Hvis OB ikke skriver en fuldtidskontrakt med Breum ASAP fatter jeg ingenting af strategien.

                  - Vi mangler en venstrekant
                  - Teknisk sindssyg god
                  - Målfarlig
                  - 11 måneder tilbage af sin ungdomskontrakt
                  - Nu nok meget attraktiv for andre klubber

                  Kom nu OB. Giv ham en 4-5 årig kontrakt
                  Det er meget oplagt at sikre ham.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                    Det er meget oplagt at sikre ham.
                    Man kan også sige at det ville være idiotisk ikke at gøre det. Havde det her været FCM var han præsenteret på en 5-årig kontrakt i næste uge.

                    Jeg stoler på Tonny H. Det er værre med hans nuværende chef. Den er bare så oplagt. Det er jo ikke kun i denne turnering han har været god. Han har også haft fantastiske U landskampe bla med 2 mål mod Tyskland lige før Corona. Det ene mål var spektakulært. Han er helt sikkert det største offensive talent på U holdene siden Eskesen/Greve/Falk

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      Man kan også sige at det ville være idiotisk ikke at gøre det. Havde det her været FCM var han præsenteret på en 5-årig kontrakt i næste uge.

                      Jeg stoler på Tonny H. Det er værre med hans nuværende chef. Den er bare så oplagt. Det er jo ikke kun i denne turnering han har været god. Han har også haft fantastiske U landskampe bla med 2 mål mod Tyskland lige før Corona. Det ene mål var spektakulært. Han er helt sikkert det største offensive talent på U holdene siden Eskesen/Greve/Falk
                      Jamen jeg er enig, der var flere fra det u-19 hold jeg så i dag der spillede godt og hvor man sagtens kunne se noget potentiale, det er bare med at få gang i nogle kuglepenne.

                      Der giver jo ingen mening at ville satse på talentudvikling, hvis man ikke giver dem kontrakter.
                      5 mål i tre kampe, så kører det altså ganske udemærket for en, den er ikke så meget længere.
                      ​​​

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                        Jamen jeg er enig, der var flere fra det u-19 hold jeg så i dag der spillede godt og hvor man sagtens kunne se noget potentiale, det er bare med at få gang i nogle kuglepenne.

                        Der giver jo ingen mening at ville satse på talentudvikling, hvis man ikke giver dem kontrakter.
                        5 mål i tre kampe, så kører det altså ganske udemærket for en, den er ikke så meget længere.
                        ​​​
                        Breum har et niveau over alle de andre og kører på det sidste år. Derfor haster det. Syntes ikke andre pt ligger til en SL kontrakt mm OC sælges

                        6 mål på 4 kampe er bare klasse. Men foruden det kunne man bare se det tekniske niveau han har er superb. Dette er en No brainer

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          Breum har et niveau over alle de andre og kører på det sidste år. Derfor haster det. Syntes ikke andre pt ligger til en SL kontrakt mm OC sælges

                          6 mål på 4 kampe er bare klasse. Men foruden det kunne man bare se det tekniske niveau han har er superb. Dette er en No brainer
                          Jeg har ikke fulgt u-19 holdet, som det virker til at du har, og derfor kan jeg selvfølgelig kun vurdere ud fra det jeg har set.

                          ​​​​​Og Breum tænker jeg også er en no-brainer.

                          ​​​​​Og så er det sikkert at det nok ikke er den allesammen der skal have kontakter men altså hvis der render en 15 gut rundt på u-19 og spiller lige op dernede så ligner det også noget der kunne være værd at få kontrakt på.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                            Jeg har ikke fulgt u-19 holdet, som det virker til at du har, og derfor kan jeg selvfølgelig kun vurdere ud fra det jeg har set.

                            ​​​​​Og Breum tænker jeg også er en no-brainer.

                            ​​​​​Og så er det sikkert at det nok ikke er den allesammen der skal have kontakter men altså hvis der render en 15 gut rundt på u-19 og spiller lige op dernede så ligner det også noget der kunne være værd at få kontrakt på.
                            De har jo kontrakter de fleste. Det er bare ungdomskontrakter. Og det virker som om at der er nogenlunde styr på det generelt.
                            Det er en Superliga kontrakt til Breum jeg snakker om. Det er da ikke nogen af de andre der ligger til pt. Det kan dog komme

                            Tobias Slotsager er også en god case og ham har vi på U kontrakt 2,5-3 år endnu. Så der må vi se

                            https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/ob-skr...ias-slotsager/
                            Last edited by fmprOB; 08-08-2021, 19:37.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              Breum har et niveau over alle de andre og kører på det sidste år. Derfor haster det. Syntes ikke andre pt ligger til en SL kontrakt mm OC sælges

                              6 mål på 4 kampe er bare klasse. Men foruden det kunne man bare se det tekniske niveau han har er superb. Dette er en No brainer
                              Vi er vel også et sted hvor han så må læne sig op af en udtagelse til truppen?
                              Lige nu ligner det Frø og Fenger slås om vk med Opondo haltende lidt efter. Ingen af dem shiner jo specielt meget lige nu. Hvis han er så god, så skal han vel prøves af?
                              Men ja vigtigst af alt er at han kommer på kontrakt, så må klogere hoveder end mig vurdere hvornår det er bedst han for alvor kastes for løverne.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                De har jo kontrakter de fleste. Det er bare ungdomskontrakter. Og det virker som om at der er nogenlunde styr på det generelt.
                                Det er en Superliga kontrakt til Breum jeg snakker om. Det er da ikke nogen af de andre der ligger til pt. Det kan dog komme

                                Tobias Slotsager er også en god case og ham har vi på U kontrakt 2,5-3 år endnu. Så der må vi se
                                Hvad er forskellen på en ungdomskontrakt og en ungdomskontrakt egentligt?

                                Comment

                                Working...
                                X