Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Det 'nye OB' og talenterne

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Vandhunden Se indlæg
    Daniel Obbekjær fik igår debut på det danske U19 landshold, stærkt gået. Han er blot en ud af to spillere fra årgang 2002, som er med. De resterende spillere er alle fra årgang 2001. Håber vi snart ser ham i kamp på Superliga holdet!!
    Yes. Jeg tror bestemt vi begynder at se ham omkring start 11 fra næste sæson

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Yes. Jeg tror bestemt vi begynder at se ham omkring start 11 fra næste sæson
      Er der nogen årsag til ikke at gøre det i denne sæson. Et med på at han ikke behøver at starte, men +20 min indhop håber jeg meget på.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af MPL Se indlæg

        Er der nogen årsag til ikke at gøre det i denne sæson. Et med på at han ikke behøver at starte, men +20 min indhop håber jeg meget på.
        Jeg ved at Jakob Michelsen ser unge spilleres første år som et "lærlingeår", den betragtning er jeg ikke enig i, da det må komme an på spillerens niveau og Obbekjær trænger til at blive testet på et højere niveau end u19.
        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

        Jeg er ikke fan.
        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

        Comment


          Oprindeligt indsendt af MPL Se indlæg

          Er der nogen årsag til ikke at gøre det i denne sæson. Et med på at han ikke behøver at starte, men +20 min indhop håber jeg meget på.
          knægten er kun 17 år og har stort set ikke spillet U19 endnu. Han kan stadig udvikle sig meget igennem reserveligaen og U19. For så fokuserer man nemlig på udvikling og ikke 10 min hist og pist hvor det ofte handler om bare ikke at lave fejl. Jeg syntes det er det rigtige valg. Men inden længe tror jeg også at de bare når der til hvor man ikke kan undgå ham længere.
          Kunne sagtens være en af grundende til at AJA fik 4 måneder og man endnu ikke har forlænget med Leeuwin...

          Comment


            8stk fra U15 udtaget til DBU samlinger

            https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/otte-u...dbu-samlinger/

            8 ud af 50 er vel mere end godkendt

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              8stk fra U15 udtaget til DBU samlinger

              https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/otte-u...dbu-samlinger/

              8 ud af 50 er vel mere end godkendt
              Det er godkendt vil jeg mene.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                8stk fra U15 udtaget til DBU samlinger

                https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/otte-u...dbu-samlinger/

                8 ud af 50 er vel mere end godkendt
                Det siger altså ikke det helt store. Talenterne i disse årgange er samlet i de større klubber, og det er derfor helt naturligt, at der kommer det antal fra OB og de andre store klubber. Så det er i store træk som det plejer at være. Disse talenthold er delt op i regioner, og OB er havnet i øst, så der er de københavnske/sjællandske klubber der også er udtaget fra, og her taler vi FCK, BIF, FCN og Lyngby. Så er der det løse fra Fyn og øvrige KBH/Sjælland.

                Det er godkendt, men det er fuldstændigt som ventet, så synes ikke man skal lægge voldsomt meget i det, det er meget unge spillere udtaget til en træningssamling.

                Comment


                  U19 holdet vinder 3-0 over Lyngby, og fører nu som eneste hold ligaen med maksimumpoint

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                    U19 holdet vinder 3-0 over Lyngby, og fører nu som eneste hold ligaen med maksimumpoint
                    Den havde jeg bare slet ikke set komme. At de er så stærke. Vi må se om de kan holde kadencen.
                    Nogen der ved hvorfor Christian Vestergaard ikke var med? Er han skadet igen?

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      Den havde jeg bare slet ikke set komme. At de er så stærke. Vi må se om de kan holde kadencen.
                      Nogen der ved hvorfor Christian Vestergaard ikke var med? Er han skadet igen?
                      Kim Engstrøm sagde før sæsonstarten at han forventede at u19 ville blande sig i medaljekampen, men ellers ja, det er også lidt overraskende for mig at det går SÅ godt. Jeg tror jeg vil tage ned og seen u19 kamp snart

                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                        Kim Engstrøm sagde før sæsonstarten at han forventede at u19 ville blande sig i medaljekampen, men ellers ja, det er også lidt overraskende for mig at det går SÅ godt. Jeg tror jeg vil tage ned og seen u19 kamp snart
                        Der bliver sgu også lukket af bagude med Obbekjær og Teitur.. 2 mål på 4 kampe er gået ind. Cleansheet i de sidste 3 kampe

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          Der bliver sgu også lukket af bagude med Obbekjær og Teitur.. 2 mål på 4 kampe er gået ind. Cleansheet i de sidste 3 kampe
                          Ja, det er super spændende med de to. Jeg håber de tager skridtet videre, måske til næste sæson og blander sig i kampen om sl-pladserne. Obbekjær måske allerede når lejen af Alexander Juul udløber til nytår.


                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            Kunne da være hyggeligt, om nogle af de faste brugere herinde, lige kunne mødes over en lagkage til U19 i Ådalen

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                              Ja, det er super spændende med de to. Jeg håber de tager skridtet videre, måske til næste sæson og blander sig i kampen om sl-pladserne. Obbekjær måske allerede når lejen af Alexander Juul udløber til nytår.

                              Jeg ville ikke satse på Teitur, han kan slet ikke sammenlignes med Obbekjær ... tror NÆSTEN han er købt specifikt til U19.
                              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                              Jeg er ikke fan.
                              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                                Jeg ville ikke satse på Teitur, han kan slet ikke sammenlignes med Obbekjær ... tror NÆSTEN han er købt specifikt til U19.
                                Så godt kender jeg slet ikke Teitur, men jeg mener da at have læst at han var på sedlen, på mere fashionable adresser i Tyskland bl.a. Så han må da have noget der er blevet bemærket hos nogen.

                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X