Verdammt - jeg er lige blevet bedt om at arbejde på lørdag formiddag . Jeg tvivler nu på at jeg kan nå frem til "Los Ådalos" til 12.30, og måske om jeg når det overhovedet. Det skal jeg jeg beklage, men ønsker dem der møder frem go fornøwls alliwl
Tillad mig at være ham det dumme svin der lige tilføjer at det her hold er sat op til at præstere som U19, der er det maksimale antal ældre spillere (man må vist have 3 der er en årgang over) og mange der er på sidste almindelige år.
Holdet er uden tvivl godt i forhold til U19, men det vrimler ikke med superligatalent.
Tillad mig at være ham det dumme svin der lige tilføjer at det her hold er sat op til at præstere som U19, der er det maksimale antal ældre spillere (man må vist have 3 der er en en årgang over) og mange der er på sidste almindelige år.
Holdet er uden tvivl godt i forhold til U19, men det vrimler ikke med superligatalent.
Desværre enig uden at have alverdens U19 i år. Vi har HC og Obbekjær som helt klart bliver en del af truppen de næste år. Så må vi se om andre klarer nåleøjet. Måske Vestergaard og Skytte har en chance og andre kan vokse med tiden. Vi må se
U19 vinder 4-0 i Nordsjælland. Stærk indsats af drengene, som bare forsætter den fantastiske stime. Obbekjær styrer forsvaret, som stort set holder Nordsjælland fra chancer i 90 min. Tarik og Max krydrer det offensive med flotte detaljer.
U19 vinder 4-0 i Nordsjælland. Stærk indsats af drengene, som bare forsætter den fantastiske stime. Obbekjær styrer forsvaret, som stort set holder Nordsjælland fra chancer i 90 min. Tarik og Max krydrer det offensive med flotte detaljer.
Ja det er satme flot af knægtene. Der mangler desværre bare nogle “ud over det sædvanlige” talenter ala Mathias Jørgensen. Obbekjær har selvfølgelig noget X-Factor og jeg håber virkelig at nogle af dem overrasker og vokser med succesen
4-0 I Nordsjælland. Det kan da ikke passe .... Nordsjælland må have været meget svækket så.
Comment