Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Det 'nye OB' og talenterne

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Mon dog det ligefrem kommer på skoleskemaet. Det er vidst det man kalder en EB-Overskrift :-)
    ​​​​​​

    ​​
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    Comment


      U19 slog FCK i dag og forsvarede første plads:
      https://twitter.com/Odense_Boldklub/...959277568?s=19
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
        U19 slog FCK i dag og forsvarede første plads:
        https://twitter.com/Odense_Boldklub/...959277568?s=19
        Tjek lige dette KLASSE straffespark fra Harboe

        https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/suvera...iberne-sejren/

        Comment


          U15 taber 4-2 og U17 spiller 1-1. Også mod FCK

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            U15 taber 4-2 og U17 spiller 1-1. Også mod FCK
            Laver lige u17 og u19 her, da der ikke er så meget nyt.

            U19 spillede en helt lige kamp mod FCK, en kamp som kunne være gået begge veje (Især Hjælmhof, men også Bøving så spændende ud for FCK)
            U19 har med stor sandsynlighed et hold der kan opnå en god placering i u19 ligaen, men det vrimler ikke med potentielle superligaspillere.
            Teitur ligner ikke lige nu her en kommende superligaprofil.
            Obbekjær viser høj klasse i hver kamp.

            U17 spillede 1-1 mod FCK og jeg er faktisk negativt overrasket over dem da u15 klarede sig godt i sin region i sidste sæson (ikke landsdækkende, delt op i 3 eller 4), troede der ville rykke noget mere kvalitet op.

            Saaby igen toneangivende, solid defensiv midt, med gode pasningsevner.
            Jakob Breum blev bemærket af en scout (han var vist fra Holland) som jeg snakkede med, jeg bed ikke lige så meget mærke i ham selv, men han har en udmærket teknik (Breum ikke scouten).

            Jeg havde gerne set u15, men den foregik samtidig som u17.

            Sådan så jeg det :).
            Last edited by Entusiastens; 01-09-2019, 23:08.
            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

            Jeg er ikke fan.
            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

            Comment


              Jeg har set U19 holdet de sidste to weekender mod AaB og FCK. Et meget spændende U19 hold OB har strikket sammen.
              Jeg har gennem de sidste år ikke haft mulighed for at følge OBs ungdomshold, grundet bopæl og arbejde i det jyske.
              Må dog bemærke, efter kun to kampe som tilskuere til OBs U19 kampe, at jeg er meget imponeret over Daniel Obbekjær, som efter min overbevisning spiller helt outstanding.
              Et spændende talent OB har på vej!

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Vandhunden Se indlæg
                Jeg har set U19 holdet de sidste to weekender mod AaB og FCK. Et meget spændende U19 hold OB har strikket sammen.
                Jeg har gennem de sidste år ikke haft mulighed for at følge OBs ungdomshold, grundet bopæl og arbejde i det jyske.
                Må dog bemærke, efter kun to kampe som tilskuere til OBs U19 kampe, at jeg er meget imponeret over Daniel Obbekjær, som efter min overbevisning spiller helt outstanding.
                Et spændende talent OB har på vej!
                Helt enig med dig og Entusiastens. Obbekjær er et kæmpe talent. Men også kun lige fyldt 17 år og vil nok have bedst af at få fuld spilletid på U19 og reserveligaen end få minutter hist og pist på SL holdet i år.

                Men det ville ikke undre mig hvis man forlængede næste sommer med den intention at han skal ind tæt omkring Start 11

                Comment


                  Helt enig, han er en meget ung mand og det kunne være rigtig spændende at se ham på Superliga holdet med tiden.
                  Tænker også at der kunne være en anden vinkel på Daniel Obbekjær. Såfremt at han allerede på nuværende tidspunkt kunne få spilletid på Superliga holdet kunne han måske blive interessant for større klubber uden for DK, så OB kunne tjene penge på ham.
                  Jeg tror, at et af OBs primære indtægsområder i fremtiden er salg af egne talenter, men for at nå samme prisniveau som f.eks FCN, FCK, FCM, Lyngby mm., er OB nødt til at etablere sig ved at sende dygtige talenter ud i den store verden, som klubben kan blive anerkendt for. Her kunne Obbekjær måske være en god start...

                  Blot en tanke..

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Vandhunden Se indlæg
                    Helt enig, han er en meget ung mand og det kunne være rigtig spændende at se ham på Superliga holdet med tiden.
                    Tænker også at der kunne være en anden vinkel på Daniel Obbekjær. Såfremt at han allerede på nuværende tidspunkt kunne få spilletid på Superliga holdet kunne han måske blive interessant for større klubber uden for DK, så OB kunne tjene penge på ham.
                    Jeg tror, at et af OBs primære indtægsområder i fremtiden er salg af egne talenter, men for at nå samme prisniveau som f.eks FCN, FCK, FCM, Lyngby mm., er OB nødt til at etablere sig ved at sende dygtige talenter ud i den store verden, som klubben kan blive anerkendt for. Her kunne Obbekjær måske være en god start...

                    Blot en tanke..
                    Han er helt klart et salgsemne. Men det er svært at håbe på salg når man også gerne vil have de største talenter til at slå igennem på 1. Holdet.
                    Så vi skal helt klart gerne op i et højere prislag snart for vores største talenter. Det ville styrke klubben helt vildt og gøre det noget nemmere at miste dem til udlandet inden de slår igennem

                    Comment


                      Helt enig!
                      Tænker også det sender et fantastisk signal til OBs samarbejdsklubber og de talenter som løber rundt ude i klubberne, at det er muligt at spille sig på OBs Superliga hold! En fynsk drengedrøm kan blive til virkelighed!!

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Vandhunden Se indlæg
                        Helt enig!
                        Tænker også det sender et fantastisk signal til OBs samarbejdsklubber og de talenter som løber rundt ude i klubberne, at det er muligt at spille sig på OBs Superliga hold! En fynsk drengedrøm kan blive til virkelighed!!
                        Det vil det helt klart være. Kunne også være lækkert hvis man fik skabt en profil og ikke bare en trupspiller..

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Vandhunden Se indlæg
                          Jeg har set U19 holdet de sidste to weekender mod AaB og FCK. Et meget spændende U19 hold OB har strikket sammen.
                          Jeg har gennem de sidste år ikke haft mulighed for at følge OBs ungdomshold, grundet bopæl og arbejde i det jyske.
                          Må dog bemærke, efter kun to kampe som tilskuere til OBs U19 kampe, at jeg er meget imponeret over Daniel Obbekjær, som efter min overbevisning spiller helt outstanding.
                          Et spændende talent OB har på vej!
                          Lyder enormt spændende , lad os håbe vi snart får ham at se i ligaen. Håber OB holder ham og lader ham få debut i ligaen hvilket kun kan hæve prisen hvis der er interesse udefra.
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                            Lyder enormt spændende , lad os håbe vi snart får ham at se i ligaen. Håber OB holder ham og lader ham få debut i ligaen hvilket kun kan hæve prisen hvis der er interesse udefra.
                            Fik han ikke debut i foråret mod FCK?
                            Men håber da helt sikkert også han bliver så lang tid at vi når at se ham som en profil på holdet.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af SAN Se indlæg

                              Fik han ikke debut i foråret mod FCK?
                              Men håber da helt sikkert også han bliver så lang tid at vi når at se ham som en profil på holdet.
                              Jo det gjorde han da også ..
                              Så mere spilletid tak :-)
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                Daniel Obbekjær fik igår debut på det danske U19 landshold, stærkt gået. Han er blot en ud af to spillere fra årgang 2002, som er med. De resterende spillere er alle fra årgang 2001. Håber vi snart ser ham i kamp på Superliga holdet!!

                                Comment

                                Working...
                                X