Oprindeligt indsendt af Vandhunden
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Det 'nye OB' og talenterne
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af MPL Se indlæg
Er der nogen årsag til ikke at gøre det i denne sæson. Et med på at han ikke behøver at starte, men +20 min indhop håber jeg meget på.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af MPL Se indlæg
Er der nogen årsag til ikke at gøre det i denne sæson. Et med på at han ikke behøver at starte, men +20 min indhop håber jeg meget på.
Kunne sagtens være en af grundende til at AJA fik 4 måneder og man endnu ikke har forlænget med Leeuwin...
Comment
-
8stk fra U15 udtaget til DBU samlinger
https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/otte-u...dbu-samlinger/
8 ud af 50 er vel mere end godkendt
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg8stk fra U15 udtaget til DBU samlinger
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg8stk fra U15 udtaget til DBU samlinger
Det er godkendt, men det er fuldstændigt som ventet, så synes ikke man skal lægge voldsomt meget i det, det er meget unge spillere udtaget til en træningssamling.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlægU19 holdet vinder 3-0 over Lyngby, og fører nu som eneste hold ligaen med maksimumpoint
Nogen der ved hvorfor Christian Vestergaard ikke var med? Er han skadet igen?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Den havde jeg bare slet ikke set komme. At de er så stærke. Vi må se om de kan holde kadencen.
Nogen der ved hvorfor Christian Vestergaard ikke var med? Er han skadet igen?
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægKim Engstrøm sagde før sæsonstarten at han forventede at u19 ville blande sig i medaljekampen, men ellers ja, det er også lidt overraskende for mig at det går SÅ godt. Jeg tror jeg vil tage ned og seen u19 kamp snart
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Der bliver sgu også lukket af bagude med Obbekjær og Teitur.. 2 mål på 4 kampe er gået ind. Cleansheet i de sidste 3 kampe
Believe OB
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægJa, det er super spændende med de to. Jeg håber de tager skridtet videre, måske til næste sæson og blander sig i kampen om sl-pladserne. Obbekjær måske allerede når lejen af Alexander Juul udløber til nytår.
Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
Jeg ville ikke satse på Teitur, han kan slet ikke sammenlignes med Obbekjær ... tror NÆSTEN han er købt specifikt til U19.
Believe OB
Comment
Comment