Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Det 'nye OB' og talenterne

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

    Thjaaaa.... vores kommunikationsafdeling har nok weekendlukket...

    Hverken Tyler eller Nicklas er tilføjet hjemmesiden... beklager, men det er en af mine kæpheste, at en klub, som gerne vil fremstå professionel også skal agerer derefter.
    U trupperne er heller ikke opdateret

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Der er jeg så uenig. Specielt i 2. Halvleg trykker vi dem i bund i store perioder og kunne sagtens have fået 2-2

      Du kan se noget på ob.dk men tror ikke den er opdateret. For nr 12 står der Noah Damsø ved. Og han er vidst back. Men hvis der er en omskoling igang hilser jeg det velkommen. Kunne det være Noah Lassen?
      Uenig. Vi presser dem. I perioder kampen, men vi er alt for upræcise og uskarpe til at vi kan sidde og sige at det ville have været fair hvis vi havde lavet to. Vi har svært ved at spille os igennem, i anden halvleg har vores nummer 11 en fin sekvens hvor han kører en 1 - 2 med en af de andre angribere, det var sådan noget der vi manglede, ellers så blev det for nemt for Juve i defensiven.

      Jeg var inde og kigge på OBS hjemmeside men der står ikke numre ud for trupnavnet.

      Nummer 17 kunne være ham Delphen Irenge Bitute.

      Nummer 12 kunne godt være Noah Lassen, jeg tror man har rykket ham op på u-19 men man kan selvfølgelig have taget ham med til Geneve.

      ​​​​​​
      ​​​​​​

      ​​​​​​

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

        Uenig. Vi presser dem. I perioder kampen, men vi er alt for upræcise og uskarpe til at vi kan sidde og sige at det ville have været fair hvis vi havde lavet to. Vi har svært ved at spille os igennem, i anden halvleg har vores nummer 11 en fin sekvens hvor han kører en 1 - 2 med en af de andre angribere, det var sådan noget der vi manglede, ellers så blev det for nemt for Juve i defensiven.

        Jeg var inde og kigge på OBS hjemmeside men der står ikke numre ud for trupnavnet.

        Nummer 17 kunne være ham Delphen Irenge Bitute.

        Nummer 12 kunne godt være Noah Lassen, jeg tror man har rykket ham op på u-19 men man kan selvfølgelig have taget ham med til Geneve.

        ​​​​​​
        ​​​​​​

        ​​​​​​
        https://www.ob.dk/akademi/u17/truppen/

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Ja, men ingen Noah Lassen i den trup der.

          Gad os godt lige se lidt nærmere på ham Abou-lebde der.

          ​​​​​

          Comment


            U15 og U19 vandt idag med 2:1 og 2:0 over Sønderjyske i Ådalen. Mikkel Søfeldt scorede et af målene i U19sejr.

            Comment


              Fluminese slår Tottenham 1 - 0.

              Han er godt nok voldsom ham deres venstrekant ham der og så deres nummer 3 nede i bagkæden, kunne de godt lige smide i bagagerummet når de skal tilbage til Odense.

              Comment


                Servette slår Juve 2 - 0. OB mod FC Porto her 18:20

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
                  Servette slår Juve 2 - 0. OB mod FC Porto her 18:20
                  Kan det ses et sted?

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg

                    Kan det ses et sted?
                    Online postede et link til deres YT channel der kan du se den, men startede vist 1810, for der er pause nu https://www.youtube.com/watch?v=QPe2M9VcAVk

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af MiXiM Se indlæg

                      Online postede et link til deres YT channel der kan du se den, men startede vist 1810, for der er pause nu https://www.youtube.com/watch?v=QPe2M9VcAVk
                      2-0 til OB start 2. Halvleg

                      Comment


                        Elendigt spil, fantastisk arbejdsindsats. 2-0 over Porto giver lige nøjagtig en semifinale mod enten Marseille eller Fluminense

                        Comment


                          Bum 2 - 0 over FC Porto.

                          En assist og et mål til nummer 11 William Martin der er mim MoM. Af andre spillere skal igen fremhæves nr 12 og nr 17.

                          Rigtig fin arbejdsindsats godt presspil lidt for meget panik i de bagerste kæder. Der går lige lovlig meget Los og slås i den.

                          Men overall så holder vi altså FC Porto fra de store chancer og erselv kyniske på dem vi får, vældig godkendt præstation.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
                            Bum 2 - 0 over FC Porto.

                            En assist og et mål til nummer 11 William Martin der er mim MoM. Af andre spillere skal igen fremhæves nr 12 og nr 17.

                            Rigtig fin arbejdsindsats godt presspil lidt for meget panik i de bagerste kæder. Der går lige lovlig meget Los og slås i den.

                            Men overall så holder vi altså FC Porto fra de store chancer og erselv kyniske på dem vi får, vældig godkendt præstation.
                            Nr 11,12 og 17 har været de bedste i alt det jeg har set so far

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              Nr 11,12 og 17 har været de bedste i alt det jeg har set so far
                              Ja.

                              Nr 11 synes jeg er rigtig spændende han ligger også derinde og skifter mellem begge kanter og 10'er positionen. Det ser ikke helt dumt ud med ham.

                              ​​​​Nr 12 og nr 17 synes jeg også springer i øjnene primært for deres indsats uden bold, jeg vil gerne se dem lidt mere med bold.

                              Defensiven synes jeg er svær at vurdere, det bliver meget kaotisk, men nu er der ihvertfald en kamp mere.

                              Det kunne altså være fint hvis der lige var en fra OB der kunne smide en liste med navne og numre så vi ved hvilke spillere det er vi taler om.
                              ​​​​​​

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                                Ja.

                                Nr 11 synes jeg er rigtig spændende han ligger også derinde og skifter mellem begge kanter og 10'er positionen. Det ser ikke helt dumt ud med ham.

                                ​​​​Nr 12 og nr 17 synes jeg også springer i øjnene primært for deres indsats uden bold, jeg vil gerne se dem lidt mere med bold.

                                Defensiven synes jeg er svær at vurdere, det bliver meget kaotisk, men nu er der ihvertfald en kamp mere.

                                Det kunne altså være fint hvis der lige var en fra OB der kunne smide en liste med navne og numre så vi ved hvilke spillere det er vi taler om.
                                ​​​​​​
                                Som en skrev tidligere så tror jeg at nummer 11 er William Christian Martin og Bitute nr 17 da han er den eneste angriber med den hudfarve
                                Hvem nummer 12 er kan kun blive et gæt. Men enten Noah Lassen eller Noah Damsø er mit

                                Kampen mod Fluminese bliver ekstremt vanskelig. Nuuj de er gode. Syntes det lugter af en finale mellem dem og Tottenham

                                Comment

                                Working...
                                X