Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Det 'nye OB' og talenterne

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Ny ungdomsudviklingschef:
    https://ob.dk/nyheder/2023/november/...udviklingschef
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...lovende-talent
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

      Venter man for længe, får man ingenting ...

      Comment


        U17 smadrer alt modstand pt ved de nordiske mesterskaber. 5-2 over AIK og 7-0 over Vålerenga.

        Jeg fandt dette link og lavede en konto. Kampen mod Vålerenga er den bedste U kamp jeg nogen sinde har set. Ikke nok med at de vinder 7-0. Men de spiller fantastisk fodbold. Meget imponerende. Ikke noget at sige til vi ligger suverænt nummer 1 i den danske liga. Det er ikke tilfældig

        https://fotbollplay.se/playlist/atmrt22k9v6sw

        Vi må se om det fortsætter. Sidste modstander i gruppespillet er vidst FCN

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          U17 smadrer alt modstand pt ved de nordiske mesterskaber. 5-2 over AIK og 7-0 over Vålerenga.

          Jeg fandt dette link og lavede en konto. Kampen mod Vålerenga er den bedste U kamp jeg nogen sinde har set. Ikke nok med at de vinder 7-0. Men de spiller fantastisk fodbold. Meget imponerende. Ikke noget at sige til vi ligger suverænt nummer 1 i den danske liga. Det er ikke tilfældig

          https://fotbollplay.se/playlist/atmrt22k9v6sw

          Vi må se om det fortsætter. Sidste modstander i gruppespillet er vidst FCN
          Ja - det er vanvittig imponerende. Spændende hvem der tager hele turen enten her eller andre steder

          Believe OB

          œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            U17 smadrer alt modstand pt ved de nordiske mesterskaber. 5-2 over AIK og 7-0 over Vålerenga.

            Jeg fandt dette link og lavede en konto. Kampen mod Vålerenga er den bedste U kamp jeg nogen sinde har set. Ikke nok med at de vinder 7-0. Men de spiller fantastisk fodbold. Meget imponerende. Ikke noget at sige til vi ligger suverænt nummer 1 i den danske liga. Det er ikke tilfældig

            https://fotbollplay.se/playlist/atmrt22k9v6sw

            Vi må se om det fortsætter. Sidste modstander i gruppespillet er vidst FCN
            Det lyder som om at investeringen i akademiet er begyndt for alvor at vise resultater, så vidt jeg husker, har netop denne årgang også tidligere været ret gode bl.a. da de spillede U15.
            Det må alt andet snart vise sig i nogle superligakontrakter for de bedste spillere på holdet. Det kræver så at man skal holde de andre superligaklubber (FCK, FCM) væk fra fadet, og betale den løn som det kræver for de bedste af de unge talenter, så vi kan lave nogle længerevarende kontrakter på de bedste.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg

              Det lyder som om at investeringen i akademiet er begyndt for alvor at vise resultater, så vidt jeg husker, har netop denne årgang også tidligere været ret gode bl.a. da de spillede U15.
              Det må alt andet snart vise sig i nogle superligakontrakter for de bedste spillere på holdet. Det kræver så at man skal holde de andre superligaklubber (FCK, FCM) væk fra fadet, og betale den løn som det kræver for de bedste af de unge talenter, så vi kan lave nogle længerevarende kontrakter på de bedste.
              Tja, nok ikke mange. Det er sjældent at flere talenter holder hele vejen. Der sker meget både fysisk og mentalt i de år. De bedste smutter udenlands inden de får debut på superligaen. OB har med TS som undtagelse været dårlig til at give de unge tillid - måske har de bare ikke været gode nok AA og GG er gode eksempler på spillere som mangler de sidste procenter

              Comment


                Vi tabte 3-2 mod FCN men er alligevel i finalen mod BIF som spilles idag 15.15

                https://ob.dk/nyheder/2023/december/...e-mesterskaber

                Comment


                  Vi er foran 1-0 ved pausen efter en tidlig kontrascoring. Brøndby sidder mest på spillet, men er kun rigtigt blevet farlige en enkelt gang eller to. Vi har også haft optræk til yderligere chancer, primært på omstillinger.

                  Comment


                    Vi vinder 2-1 på et spøjst mål i 93 minutters overtid.
                    Brøndby spillerne er utilfredse og ved et frispark til dem efterfølgende tænder af og vil slås. Da de smider frisparket langt væk fløjter dommeren af og de vil slås igen. Stort tillykke til drengene og typisk Brøndby at have tosser på banen.

                    Comment


                      Brøndby dominerer de første 20 minutter af anden halvleg hvorefter det bliver mere lige. Brøndby udligner alligevel til 1-1 efter 70 minutter efter et hjørnespark, hvorefter OB har flere fine chancer de sidste 20 minutter. 3 minutter inde i overtiden scorer vi til 2-1 på noget, der enten var en målmandsfejl eller er manglende frispark. Unser hvad vinder vi 2-1 og er skandinaviske mestre!

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
                        Brøndby dominerer de første 20 minutter af anden halvleg hvorefter det bliver mere lige. Brøndby udligner alligevel til 1-1 efter 70 minutter efter et hjørnespark, hvorefter OB har flere fine chancer de sidste 20 minutter. 3 minutter inde i overtiden scorer vi til 2-1 på noget, der enten var en målmandsfejl eller er manglende frispark. Unser hvad vinder vi 2-1 og er skandinaviske mestre!
                        Jeg havde svært ved at se det, men det lignede næsten at den ramte en bar oppe i loftet hoppede tilbage og overraskede Brøndby. Var det rigtigt set?
                        Har lige set slutfløjt igen.
                        Virkelig svinsk af Brøndby spillerne der angriber vores drenge i sejrsrusen. Føj.
                        Last edited by Galamush; 10-12-2023, 17:18.

                        Comment


                          Vestegnens klamhed må simpelthen gennemsyre ned igennem rækkerne. Ffs hvor er det utilgivelige scener som sker. Jeg forstår skuffelsen men det kan vel aldrig vores drenges skyld hvis vi vinder på en evt dommerfejl.
                          Men hvor er det fedt med lidt lys i ådalens mørke. Nu skal vi bare lige have det DM også til U17 drengene

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg

                            Jeg havde svært ved at se det, men det lignede næsten at den ramte en bar oppe i loftet hoppede tilbage og overraskede Brøndby. Var det rigtigt set?
                            Har lige set slutfløjt igen.
                            Virkelig svinsk af Brøndby spillerne der angriber vores drenge i sejrsrusen. Føj.
                            Har lige set den igen. Tror nu ikke den rammer noget på vejen, der er bare to Brøndby-forsvarere, der går galt af et langt hovedstød, der bliver headed tilbage ind i feltet. Jeg tror snarere, de appellerer for offside og/eller at en af forsvarsspillerne bliver skubbet i ryggen i opspringet.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                              Har lige set den igen. Tror nu ikke den rammer noget på vejen, der er bare to Brøndby-forsvarere, der går galt af et langt hovedstød, der bliver headed tilbage ind i feltet. Jeg tror snarere, de appellerer for offside og/eller at en af forsvarsspillerne bliver skubbet i ryggen i opspringet.
                              Jeg så den også igen. Det var bare en høj clearing fra vores midterforsvarer :D

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Vestegnens klamhed må simpelthen gennemsyre ned igennem rækkerne. Ffs hvor er det utilgivelige scener som sker. Jeg forstår skuffelsen men det kan vel aldrig vores drenges skyld hvis vi vinder på en evt dommerfejl.
                                Men hvor er det fedt med lidt lys i ådalens mørke. Nu skal vi bare lige have det DM også til U17 drengene
                                Helt enig. Specielt deres målmands angreb på vores jublende spiller, burde give en straf af en art!

                                Comment

                                Working...
                                X