Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Det 'nye OB' og talenterne

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    Men det er jo også en essentiel pointe, at flere af de andre klubbers bedste ungdomsspillere altså slet ikke spiller u17 eller u19 og derfor er stillingen ikke helt retvisende.

    Det der må være formålet med ungdomsholdet for den professionelle afdeling, ikke for spillerne selv men for klubben, må være at skabe spillere til superligaholdet ... og der er det svært at se ret mange emner.
    Frøkjær og Harboe ... jooo, men jeg kan ikke skille dem ud fra de andre, den eneste jeg har bemærket er Mathias Jørgensen ... resten er gråt.

    Så er der måske også Rasmus Nissen fra u17 ... han laver fine ting og kan sparke frispark, men ikke noget ekstraordinært talent.
    Nogle gange vokser talenterne jo, når de kommer op og snuse til førsteholdet. Husker det som om, at Kasper Larsen var et større talent end Daniel Høegh, men jeg ved godt hvem af de to, jeg synes fik mest ud af det hos os.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
      Nogle gange vokser talenterne jo, når de kommer op og snuse til førsteholdet. Husker det som om, at Kasper Larsen var et større talent end Daniel Høegh, men jeg ved godt hvem af de to, jeg synes fik mest ud af det hos os.
      Det er sandt, mennesker udvikler sig forskelligt ... men det er jo tilfældet i alle klubber.
      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

      Jeg er ikke fan.
      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
        Det er sandt, mennesker udvikler sig forskelligt ... men det er jo tilfældet i alle klubber.
        Yeah, det var nu også mere for at vi ikke skulle se så sort/hvidt på hvem der performer for U-holdene just nu. Det er naturligvis en indikator, og med snart Eskesen, Frøkjær og sansynligvis også Mathias Jørgensen som en del af førsteholdet sammen med Desler, Greve, JJT, Oliver Christensen og AK, så synes jeg det begynder at ligne noget. Buus smutter nok til sommer, men ellers synes jeg at 8 mand i truppen som er egen avl, er helt ok.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
          Yeah, det var nu også mere for at vi ikke skulle se så sort/hvidt på hvem der performer for U-holdene just nu. Det er naturligvis en indikator, og med snart Eskesen, Frøkjær og sansynligvis også Mathias Jørgensen som en del af førsteholdet sammen med Desler, Greve, JJT, Oliver Christensen og AK, så synes jeg det begynder at ligne noget. Buus smutter nok til sommer, men ellers synes jeg at 8 mand i truppen som er egen avl, er helt ok.
          Det er så fedt med en masse af vores egne i truppen :-)

          Ønsker dog at vi giver den lige lidt mere spilletid end vi har været vant til .
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
            Yeah, det var nu også mere for at vi ikke skulle se så sort/hvidt på hvem der performer for U-holdene just nu. Det er naturligvis en indikator, og med snart Eskesen, Frøkjær og sansynligvis også Mathias Jørgensen som en del af førsteholdet sammen med Desler, Greve, JJT, Oliver Christensen og AK, så synes jeg det begynder at ligne noget. Buus smutter nok til sommer, men ellers synes jeg at 8 mand i truppen som er egen avl, er helt ok.
            Antallet er vel som sådan okay, en del har dog været i OB i mange år ... kvaliteten er bare grålig.
            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

            Jeg er ikke fan.
            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
              Men det er jo også en essentiel pointe, at flere af de andre klubbers bedste ungdomsspillere altså slet ikke spiller u17 eller u19 og derfor er stillingen ikke helt retvisende.

              Det der må være formålet med ungdomsholdet for den professionelle afdeling, ikke for spillerne selv men for klubben, må være at skabe spillere til superligaholdet ... og der er det svært at se ret mange emner.
              Frøkjær og Harboe ... jooo, men jeg kan ikke skille dem ud fra de andre, den eneste jeg har bemærket er Mathias Jørgensen ... resten er gråt.

              Så er der måske også Rasmus Nissen fra u17 ... han laver fine ting og kan sparke frispark, men ikke noget ekstraordinært talent.
              Daniel Høegh og Greve er glimrende eksempler på at det godt kan lade sig gøre alligevel. Men indrømmer da gerne at jeg hellere vil have adgang til FCN`s talent skole end vores

              Comment


                3 fra U17 med på U16 landsholdet

                http://www.ob.dk/artikel/tre-obere-p...ndsholdet.aspx

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Ja lige der ser det lovende ud for OB.
                  Der er kun 2 klubber der har flere og en enkelt på samme niveau.

                  Det kunne jo være en tendens, spændende om det viser sig at være det.

                  2 på u19 og 0 på u17 er jo ikke imponerende.
                  Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                  Jeg er ikke fan.
                  Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                    Ja lige der ser det lovende ud for OB.
                    Der er kun 2 klubber der har flere og en enkelt på samme niveau.

                    Det kunne jo være en tendens, spændende om det viser sig at være det.

                    2 på u19 og 0 på u17 er jo ikke imponerende.
                    Nej det er det bestemt ikke. Men vi må jo håbe det kommer. Nogle mennesker siger at man skal holde godt øje med ham Valdemar Ibsen. Han kunne blive rigtig god

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Nej det er det bestemt ikke. Men vi må jo håbe det kommer. Nogle mennesker siger at man skal holde godt øje med ham Valdemar Ibsen. Han kunne blive rigtig god
                      Jeg er vild med talenter, så vil da tjekke ham ud næste år ... mon ikke han spiller u17 der, hvis han er ekstra god.
                      Han har i hvert fald scoret for landsholdet ... så helt skidt er han nok ikke.
                      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                      Jeg er ikke fan.
                      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                        Jeg er vild med talenter, så vil da tjekke ham ud næste år ... mon ikke han spiller u17 der, hvis han er ekstra god.
                        Han har i hvert fald scoret for landsholdet ... så helt skidt er han nok ikke.
                        Hans topniveau skulle vidst være ekstraordinært. Set med fynske briller. Ved ikke hvordan andre briller ser det

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                          Antallet er vel som sådan okay, en del har dog været i OB i mange år ... kvaliteten er bare grålig.
                          Nogen gange virker du som en gammel sur, halvbitter mand der bare skal finde noget at brokke sig over. Men det ved vi jo alle det ikke passer.
                          Hvis man kan lave 1-2 superliga spiller om året er det godkendt. Jeg synes der er sket store fremskridt de sidste 5år på ungdomsfronten i Ådalen.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                            Nogen gange virker du som en gammel sur, halvbitter mand der bare skal finde noget at brokke sig over. Men det ved vi jo alle det ikke passer.
                            Hvis man kan lave 1-2 superliga spiller om året er det godkendt. Jeg synes der er sket store fremskridt de sidste 5år på ungdomsfronten i Ådalen.
                            Forholder mig nok bare ret objektivt, da jeg jo ikke er fan :).

                            Ja hvis man kan det er det klart godkendt, men det er OB vist også pænt langt fra ... fremadrettet kan det være, men hidtil er det jo slet ikke sket.
                            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                            Jeg er ikke fan.
                            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                              Forholder mig nok bare ret objektivt, da jeg jo ikke er fan :).

                              Ja hvis man kan det er det klart godkendt, men det er OB vist også pænt langt fra ... fremadrettet kan det være, men hidtil er det jo slet ikke sket.
                              Det er jo som man ser det.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                                Forholder mig nok bare ret objektivt, da jeg jo ikke er fan :).

                                Ja hvis man kan det er det klart godkendt, men det er OB vist også pænt langt fra ... fremadrettet kan det være, men hidtil er det jo slet ikke sket.
                                JJ, Greve og Dessler der spiller nogenlunde fast. Talbro, Søndergaard, Molberg og Jacob Rasmussen til udlandet. Eskesen der er begyndt at få spilletid, Mathias der har fået debut.
                                At det slet ikke er sket er måske lige i overkanten.

                                Comment

                                Working...
                                X