Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Det 'nye OB' og talenterne

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    U15 vinder 14-3(video)

    http://www.ob.dk/artikel/ob-u15-slog...d-17-maal.aspx

    Specielt en del af de sidste mål er altså af lækker kvalitet

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      U15 vinder 14-3(video)

      http://www.ob.dk/artikel/ob-u15-slog...d-17-maal.aspx

      Specielt en del af de sidste mål er altså af lækker kvalitet
      Det vigtigste med de der drenge er at fodbold forbliver en herlig leg og at alvoren, som skal opbygges forsigtigt, ikke "dræber" dem, så de dør ud og ikke vil indfri eventuelt potentiale. Det er er set så mange gange - også hos os. Derfor er det skide godt at der er tegn på at nye kræfter har fundet en bedre og rigtigere måde. For stort fokus på fodbold i de unge år er unaturligt for de fleste. For lidt og for meget. Den gyldne mellemvej.
      Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

      OB - engang var vi gode

      Comment


        https://mobil.bold.dk/sukkerbold/ung...-vilde-skills/
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

        Venter man for længe, får man ingenting ...

        Comment


          U17 vinder 3-0 og U19 vinder 3-1 over AGF idag

          Mathias Jørgensen scorer 2 for U19 samt 1 til Jonathan Harboe som jeg også tror får kontrakt snart

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            U17 vinder 3-0 og U19 vinder 3-1 over AGF idag

            Mathias Jørgensen scorer 2 for U19 samt 1 til Jonathan Harboe som jeg også tror får kontrakt snart
            Så er Mathias Jørgensen nok ikke på kortet i morgen
            Believe OB

            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
              Så er Mathias Jørgensen nok ikke på kortet i morgen
              Nej det er han desværre ikke

              Comment


                Fra U19 kampen

                http://www.ob.dk/artikel/u19-tilbage...-over-agf.aspx

                Comment


                  Fra U17 kampen

                  http://www.ob.dk/artikel/overbevisen...-over-agf.aspx

                  Comment


                    Fuldt hus til samtlige akademihold idag

                    http://www.ob.dk/artikel/fuld-plade-tilakademiet.aspx

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Fuldt hus til samtlige akademihold idag

                      http://www.ob.dk/artikel/fuld-plade-tilakademiet.aspx
                      Så mangler der kun en sejr i denne weekend 😊😎
                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        Fremtiden tegner lys

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                          Fremtiden tegner lys
                          Det håber jeg. Nu har vi ligsom etableret os i de øverste ungdomsrækker og er en del af et bredt midterfeldt.
                          I U19 er der 4 kampe tilbage og vi kan blive alt fra 2-7. Rest programmet ser okay ud da vi klart er bedst på hjemmebane og man kan bestemt ikke udelukke medaljer endnu. Vi har 3 hjemmekampe mod FCN,BIF og Vejle samt Silkeborg på udebane. VB og Silkeborg er bundhold.
                          10p er ikke urealistisk og det burde være nok til medaljer.

                          Det ville være et fantastisk rygstød mod næste sæson hvor mange nye skal spilles ind da nogle rykker op og en del bliver for gamle

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Det håber jeg. Nu har vi ligsom etableret os i de øverste ungdomsrækker og er en del af et bredt midterfeldt.
                            I U19 er der 4 kampe tilbage og vi kan blive alt fra 2-7. Rest programmet ser okay ud da vi klart er bedst på hjemmebane og man kan bestemt ikke udelukke medaljer endnu. Vi har 3 hjemmekampe mod FCN,BIF og Vejle samt Silkeborg på udebane. VB og Silkeborg er bundhold.
                            10p er ikke urealistisk og det burde være nok til medaljer.

                            Det ville være et fantastisk rygstød mod næste sæson hvor mange nye skal spilles ind da nogle rykker op og en del bliver for gamle
                            Den udtrykkelige ambition for u19 var at slutte i top 3, det ser ekstremt svært ud.

                            Mathias Jørgensen har noget ekstra og hvis 1 om året er fint, så er det jo bestået ... men der er altså ikke umiddelbart andre.
                            Begge uhold er meget tændte når de spiller, men de her spillere med ekstra kvalitet, dem er der ikke mange af.

                            Jeg fik ikke set u17 i weekenden, men der er vist lidt mere talent.

                            Det kan synes underligt at jeg gider det når jeg ikke er fan, men mit fokus er landsholdet, så det er altid med de briller på ... ville være fantastisk at stå og se/spotte en kommende landsholdsspiller.
                            Last edited by Entusiastens; 23-04-2018, 08:33.
                            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                            Jeg er ikke fan.
                            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                              Den udtrykkelige ambition for u19 var at slutte i top 3, det ser ekstremt svært ud.

                              Mathias Jørgensen har noget ekstra og hvis 1 om året er fint, så er det jo bestået ... men der er altså ikke umiddelbart andre.
                              Begge uhold er meget tændte når de spiller, men de her spillere med ekstra kvalitet, dem er der ikke mange af.

                              Jeg fik ikke set u17 i weekenden, men der er vist lidt mere talent.

                              Det kan synes underligt at jeg gider det når jeg ikke er fan, men mit fokus er landsholdet, så det er altid med de briller på ... ville være fantastisk at stå og se/spotte en kommende landsholdsspiller.
                              Syntes det var en vild ambition. Men man rækker åbenbart ud efter skyerne i flade sko dernede. Men vinder man næste kamp over FCN på hjemmebane er chancerne gode for medaljer. Deres 5-6 bedste spillere er jo bundet op på SL holdet så chancen er til stede

                              Jeg er enig i at der nok ikke render mange kommende landsholdsspillere rundt dernede men mindre kan også gøre det. Frøkjær kommer op til sommer og Harboe har også en chance for kontrakt. Så kan man ikke forlange mere for i år

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Syntes det var en vild ambition. Men man rækker åbenbart ud efter skyerne i flade sko dernede. Men vinder man næste kamp over FCN på hjemmebane er chancerne gode for medaljer. Deres 5-6 bedste spillere er jo bundet op på SL holdet så chancen er til stede

                                Jeg er enig i at der nok ikke render mange kommende landsholdsspillere rundt dernede men mindre kan også gøre det. Frøkjær kommer op til sommer og Harboe har også en chance for kontrakt. Så kan man ikke forlange mere for i år
                                Men det er jo også en essentiel pointe, at flere af de andre klubbers bedste ungdomsspillere altså slet ikke spiller u17 eller u19 og derfor er stillingen ikke helt retvisende.

                                Det der må være formålet med ungdomsholdet for den professionelle afdeling, ikke for spillerne selv men for klubben, må være at skabe spillere til superligaholdet ... og der er det svært at se ret mange emner.
                                Frøkjær og Harboe ... jooo, men jeg kan ikke skille dem ud fra de andre, den eneste jeg har bemærket er Mathias Jørgensen ... resten er gråt.

                                Så er der måske også Rasmus Nissen fra u17 ... han laver fine ting og kan sparke frispark, men ikke noget ekstraordinært talent.
                                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                                Jeg er ikke fan.
                                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                                Comment

                                Working...
                                X