Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2023/2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Hvidovre har udvidet udebaneafsnittet med 1600 pladser til nu 2600 pladser til Lyngbyfans. Tak for lort Hvidovre.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg
      Hvidovre har udvidet udebaneafsnittet med 1600 pladser til nu 2600 pladser til Lyngbyfans. Tak for lort Hvidovre.
      Det er da helt fair, at de gerne vil tjene penge? Kan intet problem se i det.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg
        Hvidovre har udvidet udebaneafsnittet med 1600 pladser til nu 2600 pladser til Lyngbyfans. Tak for lort Hvidovre.
        Kunne jo også motivere Hvidovres spillere med en ordentlig kulisse. Kommer an på hvordan man ser glasset, om man så må sige.

        Men uanset hvad, så skal vi vinde i Viborg. Så må vi tage den derfra.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

          Det har været en 13 års deroute. Der har reelt ikke været nogen som helst fremskridt. Så jeg glæder mig virkelig også og håber at det her kan være det der skal til for at der kan ske nogle forandringer nu. Det er måske naivt. Men jeg lever i håbet.
          Deroute - eller som minimum stået i stampe på stedet er indlysende klart, men det er jo også tilbagegang når andre udvikler på deres projekter. Jeg er spændt på hvad Enrico (og andre ledere i OB) siger til situationen på lørdag når det med meget stor sandsynlighed ender i det alle frygter. Enrico sagde ved ansættelsen af BW at det var den største sportslige investering nogensinde i OBs historie, og senest har han jo sagt at alle med nøgler til OB skal evalueres nøje for at finde årsagerne til "den største sportslige investering" har fejlet med OBs projekt. Kan det mon virkelig lykkes dem at frikende sig selv endnu engang og kun pege på BW som syndebukken i denne skandale. Lur mig om det ikke lykkes ar børste egne skuldre fri når støvet har lagt sig.

          Believe OB

          œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
            Deroute - eller som minimum stået i stampe på stedet er indlysende klart, men det er jo også tilbagegang når andre udvikler på deres projekter. Jeg er spændt på hvad Enrico (og andre ledere i OB) siger til situationen på lørdag når det med meget stor sandsynlighed ender i det alle frygter. Enrico sagde ved ansættelsen af BW at det var den største sportslige investering nogensinde i OBs historie, og senest har han jo sagt at alle med nøgler til OB skal evalueres nøje for at finde årsagerne til "den største sportslige investering" har fejlet med OBs projekt. Kan det mon virkelig lykkes dem at frikende sig selv endnu engang og kun pege på BW som syndebukken i denne skandale. Lur mig om det ikke lykkes ar børste egne skuldre fri når støvet har lagt sig.
            jeg følger mig 99,9% sikker på at BW kommer til at tage hele skraldet.....det bliver højst noget med "vi har selvfølgelig også et ansvar vi evaluere løbende internt...osv osv..."
            ...ergo nøjagtigt det samme varmluft snak vi har hørt på de sidste mange år....
            Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg

              jeg følger mig 99,9% sikker på at BW kommer til at tage hele skraldet.....det bliver højst noget med "vi har selvfølgelig også et ansvar vi evaluere løbende internt...osv osv..."
              ...ergo nøjagtigt det samme varmluft snak vi har hørt på de sidste mange år....
              Jeg ville dog gerne vide hvor indblandet Bjørn var i Scoutingen af diverse spillere. Det var vel Adrian der var chefscout? I så fald kan man så sige, at det var Bjørn der hyrede Adrian og, at det er et stort sats at hyre en 25 årig uden den helt store erfaring til sådan en position.. så i sidste ende falder den alligevel tilbage på ham

              Comment


                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                Deroute - eller som minimum stået i stampe på stedet er indlysende klart, men det er jo også tilbagegang når andre udvikler på deres projekter. Jeg er spændt på hvad Enrico (og andre ledere i OB) siger til situationen på lørdag når det med meget stor sandsynlighed ender i det alle frygter. Enrico sagde ved ansættelsen af BW at det var den største sportslige investering nogensinde i OBs historie, og senest har han jo sagt at alle med nøgler til OB skal evalueres nøje for at finde årsagerne til "den største sportslige investering" har fejlet med OBs projekt. Kan det mon virkelig lykkes dem at frikende sig selv endnu engang og kun pege på BW som syndebukken i denne skandale. Lur mig om det ikke lykkes ar børste egne skuldre fri når støvet har lagt sig.
                altså de skal jo komme med et eller andet uanset hvordan det går på lørdag. Selv hvis miraklet skulle indtræffe så har det jo bare været en forfærdelig sæson. Ikke bare en vanlig dårligt 8. plads sæson.
                Så selvfølgelig ender det med at være BW der må tage skraldet - måske Alm og Adrian også kan få lidt af skylden - men de er jo væk. Men den øverste ledelse...ja det kan da godt være de lige nævner sig selv for ikke at fremstå ALT for tåbelige når nu alle kan se det også er galt så højt oppe. Men reagerer de på det? Kommer de til at drage nogle konsekvenser og foretage ændringer på aller øverste niveau? Næppe.

                Uanset hvordan det går lørdag så får de travlt. Hedder det 1 division så skal der hurtigst muligt være styr på træner og trup så man er klar fra start og ligger i toppen fra runde 1 af. Hedder det på en eller anden måde superliga - så bliver der jo virkeligt tryk på for at få samlet en trup der ikke kommer til at lægge i bunden næste sæson også....

                Comment


                  Søren Krogh mener, der er noget at bygge på i OB, uanset om man rykker ned eller ej.

                  https://obstruktion.dk/soeren-krogh-...r-af-lys-i-ob/

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                    Søren Krogh mener, der er noget at bygge på i OB, uanset om man rykker ned eller ej.

                    https://obstruktion.dk/soeren-krogh-...r-af-lys-i-ob/
                    Ja det skal han jo sige. Håber selvfølgelig på et mirakel i morgen, men ved det er meget usandsynligt.
                    Det var en kæmpe fejl at ansætte Søren Krogh som cheftræner. Mon der sidder en træner i Sverige og griner godt og grundigt?
                    Vildt at assistenten kunne gøre det dårligere end Alm kunne.

                    Comment


                      Får muligvis på hatpuklen for denne…. Og havde faktisk længe overvejet om jeg skulle skrive den. Men…. Det er jo et debatforum og vi lever i en skør OB tid..

                      Rygtet i sponsorkredsen lyder på pressemøde i start/midt næste uge hvor BW,Søren og Frank officielt bliver fyret.. Uanset hvad der sker i morgen..

                      For en gang skyld håber jeg sgu på at min kilde ikke får ret. Jeg håber og tror stadig på Søren Krogh.. Og tror fuldt og fast på at han er den rigtige løsning på den lange bane. Så den gør mig sgu lidt trist. Øv.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Får muligvis på hatpuklen for denne…. Og havde faktisk længe overvejet om jeg skulle skrive den. Men…. Det er jo et debatforum og vi lever i en skør OB tid..

                        Rygtet i sponsorkredsen lyder på pressemøde i start/midt næste uge hvor BW,Søren og Frank officielt bliver fyret.. Uanset hvad der sker i morgen..

                        For en gang skyld håber jeg sgu på at min kilde ikke får ret. Jeg håber og tror stadig på Søren Krogh.. Og tror fuldt og fast på at han er den rigtige løsning på den lange bane. Så den gør mig sgu lidt trist. Øv.
                        Lyder som en classic OB, fyr nedefra og carry on. Det løser vidst ingenting.

                        Håber dog din kilde har ret vedr. wesstrøm. Ham er jeg skuffet over.
                        Tror Krogh kunne gøre noget godt for os på sigt.

                        Og tak for info, jeg hagler dig ikke ned hvis det ikke sker

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Får muligvis på hatpuklen for denne…. Og havde faktisk længe overvejet om jeg skulle skrive den. Men…. Det er jo et debatforum og vi lever i en skør OB tid..

                          Rygtet i sponsorkredsen lyder på pressemøde i start/midt næste uge hvor BW,Søren og Frank officielt bliver fyret.. Uanset hvad der sker i morgen..

                          For en gang skyld håber jeg sgu på at min kilde ikke får ret. Jeg håber og tror stadig på Søren Krogh.. Og tror fuldt og fast på at han er den rigtige løsning på den lange bane. Så den gør mig sgu lidt trist. Øv.
                          Vi ryger jo tilbage til stenalderen samtidigt med at have en stor uhomogen trup som nok splittes i atomer... kan slet ikke se hvordan vi skal være klar sportsligt til næste sæson

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Får muligvis på hatpuklen for denne…. Og havde faktisk længe overvejet om jeg skulle skrive den. Men…. Det er jo et debatforum og vi lever i en skør OB tid..

                            Rygtet i sponsorkredsen lyder på pressemøde i start/midt næste uge hvor BW,Søren og Frank officielt bliver fyret.. Uanset hvad der sker i morgen..

                            For en gang skyld håber jeg sgu på at min kilde ikke får ret. Jeg håber og tror stadig på Søren Krogh.. Og tror fuldt og fast på at han er den rigtige løsning på den lange bane. Så den gør mig sgu lidt trist. Øv.
                            Tak for at dele rygterne. Uanset om de holder. Jeg kan slet ikke tro de ryger alle 3, fordi der bliver den ondelynme travlt de næste uger, med at få truppen på plads til næste sæson.
                            Ellers må vi da håbe der allerede er ansat et nyt trænerteam. Og det ligner ikke OB at være på forkant med situationen.
                            Det bliver sindssygt spændende.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                              Vi ryger jo tilbage til stenalderen samtidigt med at have en stor uhomogen trup som nok splittes i atomer... kan slet ikke se hvordan vi skal være klar sportsligt til næste sæson
                              Det er sgu efterhånden en del sæsoner siden jeg har kunne se os være sportsligt klar til noget som helst.
                              Fint at rive plasteret af nu.

                              Det er godt den uhomogene trup splittes. Der giver et langt større håb om, at dem der er her i næste sæson er folk der vil OB... men det skal satme ikke være BW der skaber den trup, og det skal ikke være SK der leder den.
                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                                Tak for at dele rygterne. Uanset om de holder. Jeg kan slet ikke tro de ryger alle 3, fordi der bliver den ondelynme travlt de næste uger, med at få truppen på plads til næste sæson.
                                Ellers må vi da håbe der allerede er ansat et nyt trænerteam. Og det ligner ikke OB at være på forkant med situationen.
                                Det bliver sindssygt spændende.
                                Den klarer Thomas Christensen da bare, det har han gjort før

                                Comment

                                Working...
                                X