Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2023/2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Gentager for 10.ende gang

    Vejle rykker ikke ned og ender nok over os i tabellen

    Comment


      Av av av.... Vejle foran med 5 igen...
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
        Av av av.... Vejle foran med 5 igen...
        Hvis det går som det plejer på Vestegnen, så spiller de indtil BIF mindst får et point - nu straffe

        Comment


          Og 1-1!!!
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

          Comment


            Vigtig udligning :O

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Gentager for 10.ende gang

              Vejle rykker ikke ned og ender nok over os i tabellen
              Tja, de er ubesejret i de sidste 6 kampe med et snit på 1,66 point.
              Vi skal vinde i dag for at holde samme snit som Vejle i sammen periode. Så det begynder at blive tæt i bunden.

              Comment


                vi er kommet fint fra land efter vinterpausen - ok præstationer og 4 point - i et ellers svært program. Problemet er at Vejle er kommet så godt i gang. Det ser ud til at blive neglebidende tæt - alle i bunden kommer til at tage point fra hinanden. Håber vi kan sætte en lille stime sammen og tidligt trække fra så det ikke bliver alt for spændende de sidste par runder

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                  vi er kommet fint fra land efter vinterpausen - ok præstationer og 4 point - i et ellers svært program. Problemet er at Vejle er kommet så godt i gang. Det ser ud til at blive neglebidende tæt - alle i bunden kommer til at tage point fra hinanden. Håber vi kan sætte en lille stime sammen og tidligt trække fra så det ikke bliver alt for spændende de sidste par runder
                  Tror også de forskellige hold får stimer. Randers er også kommet fint fra land imens VFF og især Lyngby har fået en skidt begyndelse.
                  Der bliver tryk på i vejle-kampen, hvor de endeligt kan redde sig fri af stregen og vi kan lægge en fornuftig afstand.
                  For vores eget vedkommende er jeg rimelig tryg, så længe vi har alle mand klar. Jeg synes vi igår fik vist at vi har redskaber fra bænken også. Vi har fået en god keeper, som kan holde os inde i kampe vi har det svært i. Med mindre vi får skader til vitale spillere, har jeg svært ved at se 2 ud af 5 hold i den nederste del af rækken skal klare sig bedre end os.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                    Tror også de forskellige hold får stimer. Randers er også kommet fint fra land imens VFF og især Lyngby har fået en skidt begyndelse.
                    Der bliver tryk på i vejle-kampen, hvor de endeligt kan redde sig fri af stregen og vi kan lægge en fornuftig afstand.
                    For vores eget vedkommende er jeg rimelig tryg, så længe vi har alle mand klar. Jeg synes vi igår fik vist at vi har redskaber fra bænken også. Vi har fået en god keeper, som kan holde os inde i kampe vi har det svært i. Med mindre vi får skader til vitale spillere, har jeg svært ved at se 2 ud af 5 hold i den nederste del af rækken skal klare sig bedre end os.
                    Don D har desværre karantæne mod Vejle - en kæmpe bet for OB.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

                      Don D har desværre karantæne mod Vejle - en kæmpe bet for OB.
                      Ja det er virkelig ærgerligt, vi kommer til at mangle hans speed offensivt.
                      Dog er Albentosa væk for Vejle og det tror jeg svækker dem en hel del defensivt og endda også offensivt på dødbolde.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af O´nse Se indlæg

                        Ja det er virkelig ærgerligt, vi kommer til at mangle hans speed offensivt.
                        Dog er Albentosa væk for Vejle og det tror jeg svækker dem en hel del defensivt og endda også offensivt på dødbolde.
                        Kollinger har også karantæne, så deres forsvar er noet ramt

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Elvic Se indlæg

                          Kollinger har også karantæne, så deres forsvar er noet ramt
                          Kanon... det har jeg slet ikke set.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af O´nse Se indlæg

                            Kanon... det har jeg slet ikke set.
                            Ligner så der var fejl i grafikken på TV, for kan ikke lige finde nogle steder der nævne at han har karantæne nu.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

                              Don D har desværre karantæne mod Vejle - en kæmpe bet for OB.
                              Det er klart han er blandt de første på holdkortet, men jeg synes egentlig vi har fine løsninger i holdet. Nu får vi Trybull tilbage og så kan Rami flyttes længere frem. Her kan vi så vælge om det skal være en 3-5-2 eller sædvanlig 3-4-3 med Rami som den ene kant. Don D har heller ikke haft så meget tur i den her imod Bøf og AGF, så han er måske også moden til en lille pause, selvom jeg egentlig synes han tog nogen spændende løb igår i 1. halveg.

                              Comment


                                Nogen der har styr på, hvor meget vores fem pyro-bøder, det seneste år, løber op i

                                Comment

                                Working...
                                X