Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2023/2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

    Vi møder FCK på Odense Stadion, men ikke at det ændrer meget...
    Havde da klart foretrukket det var i parken.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

      Havde da klart foretrukket det var i parken.
      Ja, så kunne vi undskylde os med deres knoldede bane !

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

        Vi møder FCK på Odense Stadion, men ikke at det ændrer meget...
        Nej, det gør vel bare nederlaget endnu mere sikkert

        Comment


          AGF har fået mere end de har spillet til. Nu tabte de til 9 FCM spillere. Jeg vil tro at 11 OB’er trods alt er bedre end 9 midtjyder. Vi kan godt hente point der oppe.
          Det gode et at det bliver tæt mellem os, VFF, Lyngby og Vejle.
          vi kan ikke blive b
          ved med at få så få point hjemme.
          Hvis vi holder udebane snittet og vinder bare hver anden hjemmekamp så overlever vi.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
            AGF har fået mere end de har spillet til. Nu tabte de til 9 FCM spillere. Jeg vil tro at 11 OB’er trods alt er bedre end 9 midtjyder. Vi kan godt hente point der oppe.
            Det gode et at det bliver tæt mellem os, VFF, Lyngby og Vejle.
            vi kan ikke blive b
            ved med at få så få point hjemme.
            Hvis vi holder udebane snittet og vinder bare hver anden hjemmekamp så overlever vi.
            Tom Trybull må have karantæne mod AGF pga sit gule kort mod BIF, såmher må Sven Köhler overtage 6’eren. Til gengæld er Tom Trybull så klar til ugen efter hvor vi skal til Vejle til endnu en krig og hvor vi med et nederlag kan ryge under stregen medmindre vi får noget med fra Århus.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

              Tom Trybull må have karantæne mod AGF pga sit gule kort mod BIF, såmher må Sven Köhler overtage 6’eren. Til gengæld er Tom Trybull så klar til ugen efter hvor vi skal til Vejle til endnu en krig og hvor vi med et nederlag kan ryge under stregen medmindre vi får noget med fra Århus.
              Trybull bliver MEGET vigtig mod Vejle!

              Comment


                Nogle der har mulighed for at opdatere fra kampen om et par timer ?

                De har deres egen Køhler på midtbanen
                Last edited by Online; 26-02-2024, 10:47.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                  Nogle der har mulighed for at opdatere fra kampen om et par timer ?

                  De har deres egen Køhler på midtbanen
                  Vi har ihverfald ikke vores

                  https://ob.dk/nyheder/2024/februar/i...-fremad-amager

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Han skal nok skånes lidt

                    Mon ikke Mucolli scorer i dag !

                    Comment


                      Fuuuuuuck mand

                      https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...g-i-respirator

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Det er trist. Man må krydse fingere for hurtig god bedring.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Ganske forfærdeligt, jeg håber alt det bedste for ham

                          Comment


                            https://bold.dk/fodbold/klubber/go-a...DQH3Y2ctqOZfgo

                            Dejlig læsning - det var gået under radaren for mig, at han er kommet op i omdrejninger efter en lidt stille start.

                            Undrer mig stadig over, at vi lod et stort OB-talent gå for pebernødder for i stedet at gå med lottokuponer som Selven og Tyler…

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                              https://bold.dk/fodbold/klubber/go-a...DQH3Y2ctqOZfgo

                              Dejlig læsning - det var gået under radaren for mig, at han er kommet op i omdrejninger efter en lidt stille start.

                              Undrer mig stadig over, at vi lod et stort OB-talent gå for pebernødder for i stedet at gå med lottokuponer som Selven og Tyler…
                              Jeg ved ikke om det er fordi det er minifredag eller mit syn bliver dårligere, men læste på mobilen det sidste som "Steven Tyler" og forstod først ikke lige forbindelsen

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                                https://bold.dk/fodbold/klubber/go-a...DQH3Y2ctqOZfgo

                                Dejlig læsning - det var gået under radaren for mig, at han er kommet op i omdrejninger efter en lidt stille start.

                                Undrer mig stadig over, at vi lod et stort OB-talent gå for pebernødder for i stedet at gå med lottokuponer som Selven og Tyler…
                                jeg har ikke set Go aheads kampe - så skal ikke gøre mig klog på om han gør det godt. Har dog ofte et øje på deres kampe og mit umiddelbare indtryk er ikke at det har været en "god første sæson"

                                sidste runde var han så vidt jeg kan se ikke engang i truppen. Men han er selvf ung så kan være han skal køres i stilling stille og roligt, men det er da vidst mest blevet til indhop og knap så mange starter.

                                Comment

                                Working...
                                X